Beebie25Oud lidBerichten: 2.229Lid sinds: 22 december 2009
@ geit: zie dat je alweer 8 weken op weg bent meid....hoe voel je je?? Ben blij voor je dat alles goed verloopt:D
korel schreef:Beebie, Bij mij wisselen de klachten ook heel erg hoor. maar het is volgens mij heel normaal dat je de ene dag meer klachten heb dan de andere... en geen klachten wil niet zeggen dat het fout is hoor.
Jojo, Hoe zwaar was jou zoontje dan bij de geboortje?
ik heb toch al 2 dagen ontzettende trek in een Bigmac... dat ga ik zaterdag zeker weten halen... :-D
ikke44 schreef:Beebie, oke, dan is er toch nog hoop;) 6 of 7 pond is wel wat makkelijker om er uit te werken ja:P
Mama-m, wil ook echt niet weten wat het wordt hoor, wisten we bij mijn dochtertje ook niet en is zo speciaal om dat dan met de geboorte te horen, en hier zit ook nog 5 kilo van de vorige zwangerschap er aan hoor, hopelijk wordt dat niet veel meer bij deze...
En jij hebt ook een dochter? Ligt ze al op een andere kamer dan anders kun je je daar toch naar hartelust op storten om in te richten;) Maar snap het wel hoor, vind het ook wel beetje jammer dat we alles al hebben, maar goed scheelt natuurlijk ook weer genoeg geld....
Korel, wij gaan niet naar de negenmaandenbeurs, zijn we anderhalf jaar geleden geweest toen ik zwanger was van mijn dochter, wil wel heel graag dit jaar naar de jonge gezinnenbeurs, ben ik nog nooit geweest en lijkt me ook erg leuk, is eerste weekend van november...
En als ik het goed begrijp wonen jullie op een boot, spannend lijkt me dat met een kleintje straks aan boord, kun je dan wel steeds naar dezelfde vk? (misschien domme vraag, maar sorry dan)
Liefs ikke
sab88 schreef:meiden ...
Ik heb echt al zeker 2 a 3 weken geen zere borsten meer ... is dit heel erg?? maak me daardoor wel een beetje zorgen
Misselijk ben ik nog wel steeds
xx