Heej meiden,
Moet effe mn verhaal hier kwijt:
Ik heb heb sinds mn jeugd al heel veel stress waar ik nooit over gepraat heb. Ga niet teveel in details treden, maar laten we het erop houden dat ik altijd meer een moeder voor mijn moeder ben geweest dan andersom. Het gaat heel slecht met mijn moeder en dat heeft invloed op mij. Ze is alleenstaand en depressief.
Ze is sinds een half jaar gestopt met haar psycholoog omdat ze daar al 2 jaar liep en het ging beter met haar. Nou helaas niet.
Het gaat bergafwaarts. Ze ziet het allemaal niet meer zitten en leeft alleen nog maar voor mij en mn zusjes (zegt ze)
Als klap op de vuurpijl heeft ze zelf ontslag genomen bij haar werk waardoor ze in de financiele problemen komt.
Ik trek me dit alles heel erg aan, en merk dat ik hierdoor heel veel stress heb. Misschien heb ik daarom wel zn pijn in mn buik.
Ik ga nu stappen ondernemen voor mezelf. Ik durf niet tegen mn moeder te zeggen dat ze mij niet moet lastig vallen met haar problemen omdat ik dan bang ben dat ze wat geks gaat doen. Dit heeft ze namelijk al wel eens eerder gedaan en ik zou me mn hele leven schuldig voelen als het echt zou gebeuren.
Morgen ga ik naar de dokter om te vragen wat ik hiermee aan moet. Ben zoo bang dat ik hierdoor ook een gestressd kindje krijg 😞
Kon ik het maar van me af zetten 😞
Ik heb ook gelijk een gesprek aangevraagd met de bedrijfsarts om toch minder te gaan werken.
Heeft iemand tips hoe ik met stress om kan gaan??? En weet iemand of het slecht is voor mijn baby?
Liefs Sab
sab88Oud lidBerichten: 3.359Lid sinds: 17 juni 2010