prinsesjeOud lidBerichten: 674Lid sinds: 1 januari 2005
Oh Bakkertje spannend hoor, hopelijk is het allemaal goed! Laat je weten hoe het is afgelopen?
emi schreef:ikke82 een zaadcel leeft tot 72 uur dus tot dinsdag. grote kans dus dat er tijdens je eisprong een zaadcel in de buurt was. Hoe laat was je eisprong weet je dat??
Sophie1978 schreef:
Zijn er meer meiden die liever gewoon ongi willen worden dan eerst negatief testen en dan ongi?
emi schreef:ik had dat ook hoor. heb daarom ook wat langer gewacht met testen! Met wat voor test had jij getest? hoe lang moest je wachten voordat je het resultaat mocht aflezen? Want bij sommige is dat 5 min. en sommige 1 min. En meestal heb je geen indroogstreepje hoor. Je afscheiding/borsten verhaal komt in ieder geval overeen met mij. Kan je niet nu nog naar de winkel?????? Ben wel nieuwsgierig en wil er graag weer een zwangere bij.
emi schreef:moest je erover heen plassen of er druppeltjes in laten vallen? Want ik had ook wel het idee dat ik een test verzopen had, dat lijkt zo omdat het hele schermpje inderdaad roze wordt net ofie verzuipt in de urine. Maar een licht streepje is ook een streepje hoor! Ik denk dat je zwanger bent.
eef28 schreef:@ roos..
balen he als je zo lang moet wachten op je menstruatie. Mijn HA heeft gezegd dat wanneer je geen menstruatie hebt ook geen eisprong hebt. Aan die ovu-testen heb je dus denk ik niks.
Yente schreef:@Sophie: Wauw, GEFELICITEERD meid!!!!
emi schreef:sophie van harte gefeliciteerd! Zei ik het niet!?!?! Nu nog heel onwerkelijk maar geef je zelf 1 a 2 weken de tijd dan wordt het steeds echter. En kom gezellig meekletsen op het 'uitgerekend in juni' forum.
Verder voor een aantal andere meiden ook wel al spannend.. Hopelijk een hoop eitjes aan het bevruchten en innestelen..
Ik ben vanmorgen dapper naar het werk gegaan, positief is dat de emesafene erg goed werkt. Negatief is dat je er heel raar door gaat voelen, zweverig/duizelig/slap/aandacht er minder bij. En dat heb ik gemerkt. Met het autorijden en het werken zelf ook. Heb best een verantwoordelijke baan nou gelukkig heb ik geen fouten gemaakt. Om half 3 ben ik anderhalf uur eerder weer naar huis gegaan. Morgen blijf ik ook maar thuis hopelijk gaat het dan weer.. Gelukkig geen oud bloed verlies meer gehad.
Natascha1984 schreef:@Sophie, van harte gefeliciteerd!!!
Liefs natas
Sophie1978 schreef:Ja Emi; je had gelijk! Zijn er al veel meiden op het uitgerekend in juni forum?
En doe je wel voorzichtig met de tabletjes en autorijden? Je zou het jezelf nooit vergeven als je een ongeluk krijgt! Kan je niet met iemand meerijden? Of de tabletten eerder of later innemen?
Ikke82 schreef:@Sophie: nou je hebt ons best in spanning laten zitten! Maar euhm..... GEFELICITEERD!!!!! Heb je nou meteen beide tests gedaan? Of heb je er nog 1 op voorraad?
Daisy schreef:@Roos.... Volgens mij hebben wij lange wachters tot nu toe inderdaad nog geen eisprong gehad, want in dat geval waren we natuurlijk ook ongesteld geworden, maar eens moet er toch een ongesteldheid (en dus ook een eisprong komen!). In theorie zou je dus nu je eisprong kunnen hebben en dan over een week of twee ongesteld gaan worden. Of misschien heb je hem al gehad en kun je ieder moment ongesteld worden....of zelfs zwanger blijken te zijn. Ik word ook gek van de onzekerheid, omdat ik nog niet ongesteld ben geweest, maarja, het is niet anders. En ik denk maar zo: eens moet er een eisprong komen, voordat de ongesteldheid doorbrengt. Dus wij zorgen gewoon dat we regelmatig klussen, zodat we het eitje in ieder geval "meepikken"! Op dit moment heb ik al ruim twee weken heel erg last van pijnlijke (.)(.), afgelopen week ook veel hoofdpijn gehad en gisteren een verschrikkelijke buikkramp...zoiets had ik nog nooit gevoeld, ik lag echt krom van de pijn. Sinds vandaag heb ik ook opeens een melkachtige afscheiding. Het lijkt me dus duidelijk dat er iets gebeurt op het moment....maar wat??? Over een weekje denk ik dat ik weer eens een test doe, wie weet.......
emi schreef:heb je daar ook iets van moeders voor moeders ofzo sophie?
Aphrodite schreef:Hey Sophie super seg! PROFICIAT !!!!!
Moet idd echt enorm moeilijk geweest zijn om "over te schakelen" toen er ineens bezoek was 😊
Ben echt blij voor je, geniet ervan!
Verder nogal sneu dat ik het in deze zelfde post zet, maar wat is MvM eigenlijk? En hoe kunnen wij eraan meedoen?
marloesspin schreef:Dames heb zojuist een test gedaan.................... en YES!!!!!!!!!!!!!!!!
een dikke vette streep........... heel onwerkelijk maar zo leuk
Sophie ook gefeliciteerd
Het kan dus echt..... helemaal niks voelen.
Allegra schreef:Hola chicas!
Ik kom ook weer eens even binnenvallen! Ben nog op vakantie maar na een paar viersterrenhotels met waardeloze wifi zitten we nu in een tweesterren met superontvangst dus kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. En mooi op tijd want gefeliciteerd Sophie! Wat supergaaf!
Hier is als het goed is mijn ei voorbij, heb het niet gevoeld maar we hebben veel geklust. Moet wel zeggen dat ik momenteel gewoon een wijntje neem als ik zin heb en niet te moeilijk doe over eten. Ik voel nog niks dus het wordt afwachten. Hopelijk hebben we genoeg gedaan!
Sorry voor evt spelfouten/rare woorden trouwens, ik heb zo'n Klein rotkeyboardje op de iPod en soms verandert ie zelf woorden...
Ikke82 schreef:Hahaha leuk idee dat je zoontje is "gemaakt"op vakantie hahha
Bakkertje1983 schreef:haha ja grappig he. Misschien word et weer eens tijd om op vakantie te gaan :-).
D-81 schreef:Ik ben inmiddels nieuwsgieriger aan het worden of het deze keer gelukt is. Rugpijn is gelukkig over, pijnlijke tepels worden minder, heb sinds gisteren wel een flinke pukkel, maar dat heb ik wel vaker voor mijn ongi... Ben zo beniewd wat de flinke steek in mijn zij afgelopen zaterdag was. Is het te herleiden naar, of misschien gewoon mijn darmen????
sab88 schreef:@ Emi; Hoe werken de tabletten bij jou? xxx