En hier kunnen jullie weer verder!
PS, klets toch niet zoveel đ
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Ikke82 schreef:sorry ik zat te slapen hahaha
ik ben nu meeverhuisd hoor!!
Ikke82 schreef:hoe zit het eigenlijk met Yente? Zij heeft toch al getest? Weet iemand wanneer ze weer gaat testen?
sab88 schreef:@ jojo
Ik voel me goed. Heb een beetje last van mn borsten en heb krampen onder bij mn liezen.. moet nu ook om het kwartier plassen ..
morgen doe ik nog een kruidvat test .. wilde eerst met matcare testen maar vind die van kruidvat fijner :)
sab88 schreef:mijn NOD is zondag de 29e :)
Ikke82 schreef:ik wil oooook!!!! kanniet wachten!!!!
Camadia schreef:Chelke jij weer hard aan de klus? Wij gaan vanaf zondag ook weer braaf om de dag klussen en maar hopen dat het snel raak is! đ
Heb er alweer zin in!
Hey Mimmie Mimmie ben je er niet meer? ;-P
Ikke alles goed?? Ja sorry we hebben ÊÊn avond gehad dat we echt iets van 30 pagina's hebben volgezwamd.. Eigenlijk was het Mirjams schuld ( đ ) die begon ermee!! Uiteindelijk was het onderwerp zwanger worden nog ver te zoeken maar ach, het was wel heel gezellig ;-)
Allegra schreef:Haha ja mijn man ook, ik probeerde niet al te hard te lachen maar af en toe kwam er toch iets uit en dan vroeg-ie 'Wat zit je te doen?'... Eh nou... als ik het uitleg vind je het waarschijnlijk niet echt grappig dus laat maar...
Camadia schreef:OUWE Mim????? VERSTANDIGE bedoel je waarschijnlijk đ
Ja ik dacht jij bent er toch niet dus ik kan het lekker op jou schuiven ;-D
Ikke82 schreef:jullie zijn echt gek! :)
korel schreef:2 Zwangeren per week? Nou ik ben voor hoor ! haha
korel schreef:Dan is over ongeveer 3 maanden iedereen zwangeren! Is nog wel te doen toch? ;)