mirjam86Oud lidBerichten: 2.503Lid sinds: 11 juni 2010
nu nog 1 hahaha
mirjam86 schreef:ik heb ff een vraag ik heb sinds vanavond lichte steekjes in mn linker zij,
iemand een idee wat dit zou kunnen zijn.
ik heb dit namelijk nooit:confused:
sab88 schreef:toen ik tegen mn mannetje zei dat ik moest testen zei hij je bent toch niet zwanger ... dus toen ik hem het streepje liet zien toen zei hij jaaaa dat is echt een streepje en nu .. ik zo ja afwachten hahaha ik denk dat we het pas echt beseffen als de clear blue zwanger aangeeft.. maar die wil ik bewaren tot na mn nod
mirjam86 schreef:oke ik was ff nieuwsgierig 😃
ik weet ook wel dat het voor iedereen anders is....:D
jojo82 schreef:ik heb ook geen innestelings bloeding gehad, verder ook niks gemerkt....
bij ons bel je met een week of 6 de verloskundige dan heb je met ongeveer 8 weken een intake gesprek,
en met ongeveer 10 weken de echo.
Sas81 schreef:K ben een aantal dagn niet online geweest en heb nog niet teruggelezen...Maar heb jij wat lichtroze bloed verloren?
mirjam86 schreef:nee dat niet,
maar morgen zal volgens de berekeningen mn innesteling dag zijn, maar ja omdat ik die steekjes niet verwacht had,
was ik ff nieuwsgierig, want sommige hebben het wel en andere weer niet.
maar dit had ik de vorige keren niet.
met jou gaat het dus goed zo te lezen 😃 fijn hoor :D
Sas81 schreef:Ja gaat goed. Ben wel ongelofelijk moe, k wist niet dat je zo moe kon zijn. Verder ook misselijkheid (maar als je de hele dag door kleine beetjes eet wordt dat een stuk minder), pijnlijke borsten en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Maar ach daardoor weet je wel dat het er nog steeds is....
mirjam86 schreef:haha ja en je weet waar je het voor doet he :D,
sab88 schreef:@ Sas
Je hebt geen banner .. hoeveel weken ben je nu?
Sas81 schreef:he sab hoe krijg k die banner eronder
Waar moet ik die url invoegen?
mirjam86 schreef:bij je onderschrift kun je dat doen...
sab88 schreef:@ mirjam: Alvast gefeliciteerd meid! Ga je nog wat leuks doen?
Sas81 schreef:euhm....help! T lukt niet helemaal, k kan t onderschrift niet vinden...
sab88 schreef:staat handtekening 😉 daar moet je die url invoeren
Sas81 schreef:Nou na de 100.000ste keer ingevoerd te hebben zegt ie dat t goed is....
Chelke schreef:heey kletskouzen 😃
Het bovenste lijstje wordt steeds korter..
Ik zou vandaag of morgen mijn NOD hebben..help 😞 waarom zegt de ovu test dat niet?
Chelke schreef:je banner staat er nog niet.. kijk eens bij voorbeeld handtekening of je hem daar ziet staan
sab88 schreef:Ik heb net nog effe een matcare test gedaan die na 3 min ook meteen een 2e streepje gaf 😊 weliswaar nog niet zo duidelijk als de controle streep maar wel duidelijk zichtbaar 😃 mijn mannetje tilde me op en was zo blij :D:D ik wil nog effe de bevestiging op de cb maar geloof er al meer in hahaha
Heb al 6 testen versleten .. hoezo nieuwschierig ;)
prinsesje schreef:Natascha, ik heb inderdaad helaas weer negatief getest 😞
Aim, spannend! Volgens je ticker ben je nu 4 dagen over tijd? Heb je al een keer een test gedaan?