sab88Oud lidBerichten: 3.359Lid sinds: 17 juni 2010
hahaha misschien heel misschien doe ik hem vanmiddag wel .. maarja als ik nog te weinig hcg in mn lijf heb dan zou het wel zonde zijn
sab88 schreef:en heb je smiddags of sochtends getest?
Camadia schreef:Ah Chelke! Dat is niet leuk nee. De buikpijn kan hij niets aan doen maar ik vind dat als het een belofte maakt dan moet hij hem ook nakomen. vooral omdat het de laatste dag van je vakantie is..
Mannen...(soms) 😉
Anders zou ik als ik jou was er even lekker zelf uitgaan. Zit er niet een winkelcentrum bij je in de buurt die open is? Of even een dvdtje kijken?
Yente schreef:Hey meiden,\
Ik ben weer terug van een week Kindervakantiewerk. Ik heb echt een superweek gehad, maar ben nu wel erg moe.
Het gaat me nu even niet lukken om alles terug te lezen want jeetje, wat hebben jullie veel gekletst in een week! Zelfs al een deel 3!
Misschien dat iemand me een beetje bij kan praten?
Ik lees net wel dat Jojo82 zwanger is: Gefeliciteed!!
Afgelopen woensdag was mijn NOD, maar de ongie bleef uit. Vanochtend toch maar eens een testje er aan gewaagd.... Enneh, daar stonden 2 streepjes op. Zowel mijn man als ik konden het niet geloven en ik ben een Clear Blue digitale test met indicator gaan halen (lang leve koopzondag). Die heb ik een uurtje geleden gedaan en er staat: Zwanger 2-3 weken! Ik ben zoooo blij!
sab88 schreef:kijk dat is pas een goede 2e streep .. nu snap ik dat ik onzeker ben hahah jij hebt genoeg hcg in je lijf Yente :lol:
sab88 schreef:Ik heb net nog effe een matcare test gedaan die na 3 min ook meteen een 2e streepje gaf 😊 weliswaar nog niet zo duidelijk als de controle streep maar wel duidelijk zichtbaar 😃 mijn mannetje tilde me op en was zo blij :D:D ik wil nog effe de bevestiging op de cb maar geloof er al meer in hahaha
Heb al 6 testen versleten .. hoezo nieuwschierig ;)