Ikke82 schreef:nou al klaar met aanleggen? das snel!!! en nu is het werk klaar?
Ja joh, we hebben een super snel schip 😉 Nog niet helemaal, morgen ochtend nog een stukje en dan hebben we ook weekend 😃
Ikke82 schreef:nou al klaar met aanleggen? das snel!!! en nu is het werk klaar?
Camadia schreef:Oh gelukkig maar Mimsie...dacht dat de liefde voorbij was hahaha!!!
Misschien moet ik dan maar eens een foto sturen dat je wel weet van wie je houdt 😉
Ik ga even kijken of dat zo lukt, anders doe ik het morgenochtend even.
Morgen gaat Roos met Prinsesje testen. Spannend he??
Allegra schreef:Ok het voorstel voor 2 zwangeren per week is bij deze met overweldigende meerderheid goedgekeurd, dus bij deze verklaar ik het AANGENOMEN!
Vrijwilligers voor volgende week moeten rond die tijd hun NOD hebben, ik moet dus helaas nog een paar weken wachten!
Camadia schreef:Ja Korel precies! Dat is toch een mooi vooruitzicht!!
Ik zat laatst wel een keer te denken van stel dat het nou niet zou lukken he...dan zit ik hier straks als enige nog op dit forum. Dat lijkt me zo erg..het gevoel dat je overblijft als niet zwangere..
Niet dat ik zo negatief denk hoor maar dat ging even door me heen.
Camadia schreef:Hahahaha Korel, toen jij het had over aanleggen dacht ik in eerste instantie aan een kleintje aan de borst leggen!
Dus ik..uh? Ze moet toch nog zwanger worden?
Tis al laat he...
korel schreef:Haha, ik dus ook nog 2 weken 😞 ;)
Camadia schreef:Ja maar je bent er zo goed in Mim!! 😉
Nee hoor meis, ga maar lekker slapen als je moe bent...
Camadia schreef:Dank je Mim....voel me weer een stuk beter! 😉
Ga maar lekker slapen meissie! Truste!!!
Korel, het zij u vergeven 😉 Hahahaha!
Camadia schreef:Hahahaha!!! Sorry...zal niet zo snel meer typen.
Maar ik kan heel snel typen! En dan type ik altijd precies wat ik eigenlijk wil zeggen. En als het heel gezellig is wil ik veel zeggen, dus ga ik veel typen. En dan....krijg je dit soort berichtjes.. 😉 😊
Ik zal mijn handen even op mijn rug binden...met mijn neus type ik langzamer ;-)
Camadia schreef:Mim, volgens mij worden we hier niet gewaardeerd.. Misschien moeten we maar een eigen clubje gaan oprichten: het clubje voor de niet gewaardeerden.
MOEHAHAHAHA!!
Camadia schreef:Truste Mim!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Korel wij lopen wel een klein beetje gelijk met de cyclus. Ga jij deze maand ook ovulatietesten gebruiken? Weet niet meer of jij het was die dat zei.
Ik wel namelijk en het is voor mij de eerste keer dus moet het nog een beetje uitvogelen.
Allegra gebruik jij ze ook?
Ikke82 schreef:gebruiken jullie die ovutesten omdat je je ei niet zeker weet?
Chelke schreef:ik weet niet of kv indrooglijntjes heeft.. ik weet wel dat de ovu testen van matcare geen indrooglijntjes hebben, of dat ook zo is met de zwangerschapstesten dat weet ik niet 😃
we zijn er om je hier te steunen meid.. ik zou ook enorm onzeker zijn als ik in jouw situatie zat
mirthe wanneer is/was je nod? jammer dat je negatief getest hebt