KoliOud lidBerichten: 1.353Lid sinds: 1 januari 2005
whihahahah lig in een deuk hierzo 😂 Bij mij lukt het juist nooit, alleen maar van die gemene stinkerds die je niet hoort. 😂
Mirre schreef:Whahaha 😂
Nou denk niet dat hij het zo waardeert 😉 zegt altijd dat hij dat echt "not done" vind als vrouwen dat doen. Tja, wij zijn ook maar gewone mensen zeg ik dan... Heb gevoelige darmen, dus hij is wel een beetje lucht gewend inmiddels, maar vind van die hoorbare zo verschrikkelijk. Vooral omdat ik weet dat hij er echt op afknapt. Nou ja, zo lang dat mijn enige minpunt is, mag hij niet klagen, hij heeft er meer 😛 :lol:
Mirre schreef::D
kan er wel om lachen 😂
echte onderbroekenlol whaha 😉
eve pruimen zijn daar al helemaal verschikkelijk voor, veel succes!! Weet je wat bij mij zorgde dat de hel los barste... Activia! Ben ik na een week mee gestopt, ik bleef aan de gang...
Isja schreef:Ik heb trouwens schijt;) Ik laat gewoon scheetjes waar mijn vriend bij is.. doet hij toch ook!! Ga daar echt geen buikpijn voor lopen hebben!! haha
Pixxie schreef:Hee meiden, ik haak hier weer in.. Vanaf het weekend kom ik weer uitgebreid meekletsen en op iedereen reageren!
Ampie, Soetje en Hayden, hoe is het met jullie vandaag?
Liefdevol, las dat jij je nog erg beroerd voelt? 😞
Regenboog, leuke dag gehad gisteren? Meisje goed verwent?
Ik ben zo slim geweest om mee te gaan met mn lief, Liam en de logees... Irritatielevel staat nu echt op 10, brrr. Heb wel een onwijs leuke Elmo trui voor Liam gekocht 😃
Hoe is het met de andere meiden?
Isja schreef:Ja en morgen ga ik ook eindelijk lid worden van de hyves 😉 en aan al mn collega's vertellen!! spannend:D
Pixxie schreef:
Wie van jullie heeft me toegevoegd op Hyves? 😊 Heb beide geaccepteerd hoor, maar kon er ff geen forumnaam bij bedenken 😉
.
Ampie schreef: Dit is dus echt 1 van de redenen om die test niet te doen.
Mirre schreef:Scheelt zeker een hoop he? 😉 Hopelijk dat ze nog plek hebben!! Zal toch wel, tis "pas" voor over 7 maanden..
Sjesus, beetje smerig verhaal meiden, maar weet niet wat er aan de hand is, maar loop de hele dag al windjes te laten. Gezellig met geluid ook nog iedere x. Ben dus blij dat ik thuis zit zonder mensen om me heen. Hoop dat het over is voordat vriendlief straks thuis komt, anders moet ik het in lopen houden en daar krijg ik dan zo'n pijn in m'n buik van :(
Mijntje schreef:Haha! Ik liet noooit een windje waar andere bij waren, maar toen ik zwanger was van Madelief heb ik dat snel opgegeven. Nu laat ik ze lekker ongegeneerd :mrgreen:
Ampie schreef:Nou dan kan je zo bij dezelfde werkgever als je mannetje :lol: