Dames hier kunnen jullie gezellig verder kletsen!
Liefs
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Regenboog schreef:ampie; nee joh, niet te vroeg gezegd. leuk filmpje.. en zoals mijn nuchtere man zou zeggen; 'je kunt er nu toch al niks meer aan doen'
Mirre schreef:1981 balen meis dat je je nog steeds zo naar voelt!! Ga heel hard voor je duimen dat het na de 12 weken allemaal wat rustiger wordt en je echt ervan kan gaan genieten. Het is je gegund!!
annie84 schreef:Hi!
nou net terug van de VK. ze vertelde me dat de assistente waarschijnlijk had misgerekend en dat ik dus nog geen 8 weken was.
toch maar even een uitwendige echo geprobeerd en daar was wel te zien dat er een vruchtje in mijn baarmoeder zat alleen verder niks
toen maar een inwendige echo gedaan en hebben we het hartje zien kloppen!!! helemaal blij zijn we
maar het is nog te vroeg voor de termijnecho. ze verwacht dat ik net 7 weken ben. dus moet 29 september terug , zal dan rond de 10 weken zijn en dus meer kunnen zien van mijn kleine ukkie
maar tot nu toe alles goed dus ;-)
Regenboog schreef:mijntje; hebben jullie destijds bewust gekozen voor het overslaan van de 20-weken echo? of was dat toen nog niet?
QUOTE]
Hey Regenboog, bij beide kinderen was dat nog niet. Bij de 2de hebben we zelf gekozen voor een pret echo, bij de eerste niet.
Ampie schreef:Over de combitest. HEt is maar een kansberekeing.... Ook is de kans kleiner dan gemiddeld kan je nog een down kindje krijgen. Dus dan weet je nog niets. Met de 20 weken echo zien ze ook alles. Wij doen het niet. Kost 126 Euro en dan weet je vrijwel nog niets. Je hebt alleen maar iets om nog meer zorgen over te maken.
Verder zal ik nog moeten lezen.... Stop eens met kletsen! :D
Mijntje schreef:126 euro :shock: wat een koopje, bij mij vragen ze gewoon 146 euro!!
daantje schreef:Hmm, bij mij zeiden ze 170!!!:-o:shock::-o
daantje schreef:niks van boots gehoord
Lehh: je ligt nu lekker naar je kleintje te kijken denk ik! Genieten!!! Wij hebben het gefilmd en ik kijk het dagelijks een aantal keer terug 😊
Pixxie: wel leuk om al die dingen klaar te maken. Succes ermee en hopen dat je niet misselijk wordt! En sch*** hebben aan je werk hoor! Stomme baas die je zo kort van te voren belt. Excuzes vind ik dan ook niet nodig vanuit jouw kant, meer vanaf de zijne.
Oh, heb vanmorgen weer wat mee gemaakt.... Het is niet zo'n smakelijk verhaal, dus als je misselijk bent kan je het misschien maar beter even skippen. Er kwam een kind me halen omdat er een drol vast zat in de wc. Hij spoelde niet weg en op mijn antwoord dat hij maar een grote prop wc-papier moest pakken om hem een zetje te geven, keek hij wel heel vies. Dus ik liep met het mannetje mee en deed de wc-deur open. Daar lag me toch een grote en dikke joekel! De damp kwam er nog net niet vanaf, maar man! Een wc-papiertje kon ik niet meer pakken. Ik begon te kokken en moest de wc uitrennen om niet met m'n neus boven die joekel te hoeven hangen. De mannetje was wel geschrokken van mijn reactie en was snel een andere juf gaan halen. Die kwam natuurlijk niet meer bij. Niet alleen om mij, maar vooral om die grote joekel! Hoe kon zo'n klein manneke nu zo'n grote drol produceren! Ik denk dat die zeker een cm of 20 lang was en zo'n 6 a 7 cm dik. We hebben er bij de lunch echt nog heel hard om zitten lachen.