lehh; gefeliciteerd met je goede echo!!! ik ga je groen maken 😃
boots: wat lief dat je VK nog belde. heb je veel pijn gehad zondag? echt leuk dat je nog reageert hier.. lijkt me moeilijk!
SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
Regenboog schreef:Eve74, Mamavan2kids en Sunshine83: veel succes en plezier bij de echo!!! we hopen van jullie te horen!
Ampie schreef:Hey meiden,
Wat een geklets... Alles goed gegaan vandaag. Fotoshoot duurde 8 uur!!!:-o Maar was heel leuk... Jullie zullen wachten op de foto's!!! Duurt zeker een maand...
Heb geen tijd om terug te lezen. Ga nu onze docu kijken op Ned 1 !!!
XX
Mammavan2kids schreef:
Hoi Eve,
Ik heb er ook 2 dagen bij gekregen,hihi ook 19 april uitgerekend!
Grappig dat jij 'jammer geen 2' bij mij was het 'ow fijn dat het er 1 is' Bij manlief en mij komen veel 2lingen voor....dus niets was uitgesloten.
Waarom neig je naar geen nekplooimeting??
Bij mij is er ook naar gevraagd, over 2 weken hebben we weer een afspraak en gaan we erover praten.Ik denk dat wij het wel doen maar moeten het nog goed bespreken.
pixxie mijn zoon heeft ook een 'doorgezakt' voetje bij ons werd geadviseerd om zolang mogelijk zonder steunzolen of aanpaste schoenen te doen omdat je er anders niet meer 'vanaf komt'.Veel goede schoenen(ik bedoel bijv. 4 paar per maat per seizoen zodat je goed af kunt wisselen) kopen werkt prima.Ondertussen zijn we paar jaar verder en hebben we ieder jaar een controle en is het voetje zelf wat gecorrigeerd.Ik ben benieuwd wat ze morgen tegen je zeggen misschien hebbn ze er wel een hele andere kijk op dan hier...
EN dames het is niet zo dat ik niet mee wil lezen hoor maar jullie schrijven zoveel...en dan(zeker in het begin) wat vervelende verhalen(niet verwijtend natuurlijk!!!) waar ik me onzeker door voelde!
Ik zal 1 a 2 x per week lezen en proberen te reageren....
en het is zeker niet zo dat ik denk dat alle zwangerschappen hetzelfde zijn maar hier in de omgeving hoor je ook ene mk na andere....
sorry weer voor mijn zeikverhaal,hihi!