Lau: hahaha dat jullie zouden emigreren??? Hoe kom je daar nou weer bij hahaha 😂 Leuk dat ze het leuk vonden!
Ik heb al een positiebroek aan hoor 😃 Heb gewoon een spijkerbroek maatje 28 bij de Prenatal gekocht... Is lekker laag en kan een riem erom doen. Maar bij mijn buik lekker ruim! Echt een uitvinding!
Regenboog: Als we jou niet hadden 😃 En nee niet eerste schooldag, maar schoolreisje 😃 LEuke slofjes 😃 Bij Roosjes.eu? Leuk een mama fiets!
Pixxie: Niet leuk als je geen zin hebt om te werken.... Stertke hoor! Zo irritant dat je steeds voor jezelf op moet komen 😞
Swase: ik heb het gedaan op
www.bhmaat.nl Lekker makkelijk 😃 Oh en sinterklaas vieren vind ik minder gezellig als kerst... Maar ja ik moet nu wel 😃
Mirre: Wat een spanning he! Nog 1 nachtje slapen... Dan weet je het! Komt vast goed!
Vlinder : ook al je borsten gegroeid. hahaha
Mirre: balen van je onzekerheid. Ik moet zeggen dat ik nooit wat opzoek op internet juist vanwege die verhalen.
Eve: spannend strax!!! ben benieuwd 😃 oooh lekker lof met ham en kaas.... goed idee voor morgen:)
Beekje : NEE oh NEE wat erg! Heel veel sterkte 😞
Soetje: die vruchtjes ontwikkelen zich in fases. In een week tijd kan het opeens armen en benen hebben. Ik weet nog dat ik bij ruim 6 weken een echo had en geen hartje hoorde en Liefdevol minder ver was en zij het wel had gezien. Zo zie je maar.
Pixxie: je hebt gelijk... Steunen is goed, maar niet elkaars onzekerheden en angsten overnemen hoor! Iedereen is anders!
Zo he he ben weer bij 😃 Slap ouwehoeren! hahaha
Heb gebeld met VK tijdens telefonisch spreekuur. Woensdag mag ik komen om naar het hartje te luisten... Ben wel opgelucht!
Werk was leuk 😃 Ziggy was lief... Ik kon het niet laten en ben er ff op gegaan. Alleen wat stap draf en galop gedaan. Maar was al kapot. Chef was lief en bezorgd. Ik mag doen wat ik wil en waar ik zin in heb. Voorlopig mag ik stal blijven rondlopen 😃 Ben helemaal gelukkig. Wel ruim een uur te lang gebleven, maar was ook zo gezellig. Morgen weer werken 😃
Mannetje heeft zijn schoolreisje gehad. Naar Oud Valkerveen. (een soort kleuterpretpark) Bij de vraag van 1 van de moeders die mee was of hij ook in de achtbaan wilde zei hij: "Nee vond de busreis toch het leukste" 😂 bijdehandje! 😉