SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
lin: je bent vandaag 13 weken, gefeliciteerd 😃
Lau84 schreef:@ dreampje; wat sneu dat je schoonouders zo lauw reageerden! Hoe reageerde je man/
vriend erop? Kan me voorstellen dat je even flink moet slikken na zo`n reactie
van je ouders.
Swase schreef:Wist ik ook niet hoor! Hoe moet je dat nou weten..
Ampie schreef:Leuke foto hve: Enne is toch niet 1 op de andere dag over die vermoeidheid 😉
Zo vanmorgen weer ff gewerkt en naar de bedrijfsarts geweest. Gaan verder met opbouwen. Verder verteld over de zwangerschap en de complicaties. Vrijdag even afwachten en ander de plan van aanpak aanpassen.... Werk is druk... Iedereen weet me te vinden dus werk voor 10 man. Maar goed 1 ding tegelijk. Eerst even de rit organiseren van volgende week. We bestaan dan 110 jaar. Dus komen alle beredenen van NL met 2 ruiters en 2 paarden naar A'dam om met ons een rit te maken door A'dam. En ik moet morgen even de koppels gaan maken. :D:D Daarna lekker eten met zijn alle 😃 Ohja donderdag kom ik weer op tv. Ben gevolgd in het slachthuis. Maar beelden zijn niet leuk om te zien. Al hebben ze de ergste er allemaal uit gehaald en daar baal ik van. 😞
Verder ga ik nu met de kleine man ff puzzelen en dan koken, want hij moet strax naar zwemles. Eten bloemkool schotel....
Mijntje schreef:Hey Dreampie, hoe is dat eigenlijk bij jou nu je zo afgevallen bent, heb je dan meer risico op zwangerschapsuiker ofzo? En gaat het goed zo'n verkleining met zwanger zijn, of moet je nog op speciale dingen letten. Ik vind je verhaal echt bijzonder, zo knap! En helemaal met de complicaties die je hebt moeten ervaren.