1981: Hoe was het bij de arbo? Tja hoort erbij he! Als je langer als 3 weken eruit bent dan moet je erheen. Werkse!
Pixxie: leuk dat je die kinderwagen hebt !!! jeeeeh 11 weken! Gefeliciteerd! Leuk die Logder's Ik wil graag de shelter! Waarom wacht je niet tot je weet wat het wordt! Een leuke roze of een mooie blauwe!!! Alle kleuren kunnen vaak wel bij elkaar vooral bij baby's!
Mirre: makkelijk zo'n vrije baan, hmmm ff kijken heb ik zin om op tijd op mijn werk te zijn of niet 😂 Grapje hoor, bij ons wordt dat gelijk afgestraft. Grappig die gadget wieg! zoiets had ik al gezien 😃 Let wel op die kussens op de randen ivm wiegendood. Volgens mij raden ze dat af. Hier een site
http://www.wiegedood.nl/Beterschap meid!
Swase: goed hoor gefietst 😃 Maarre die stadium gaat nu snel over hoor. Vanaf nu gaat je buik groeien 😃
Vlinder: jeetje zoveel afgevallen 😞 Dat is toch wel balen. Over een jaar ben je er blijkbaar blij om, want dan maken wij ons nog druk over kilo's en zit jij al op het gewicht 😉 Nou hoop wel dat je je snel beter voelt!
Regenboog: Is wel wennen ja een baby naast je hahaha Maar nu ga ik bv proberen dus zal wel moeten 😃
Zo jeetje wat lullen jullie veel!!!!
Nou ben moe!!! Schoonmaakster is geweest en ik heb gevraagd of ze elke week wil komen ipv 1x in de 2 weken. Lekker Decadent hahahaha
Om 16 uur haalt man ons kind van de BSO op. Ik ga lekker voor mezelf lof maken, alhoewel ik heb trek in Pizza 😖