@Daantje: ik heb die folder al weggegooid, maar misschien anders even kijken op de site van de wibra?
http://www.wibra.nl/aanbiedingen_be.html Lekker he beetje ruimen, geeft een goed gevoel.
Ja, koop denk ook later een goedkopere grotere jas, want volgend jaar hoeven we die niet meer aan.
Ik heb me al aangemeld bij de zw yoga, het begint 8 december en is 8 keertjes geloof ik.
@Regenboog: ben nu 29 jaar en word 4 april 30, dus wie weet net voor mijn 30e moeder of net erna, ff afwachten.
Super he trouwens Marktplaats, wat een uitvinding!!!
@Pixxie: brrr.....koud klinkt het zeg, balen van de katten, moeilijk besluit.....
@Vlinder: hoe voel jij je? Hopelijk gaat het alweer iets beter. Nog langs drogist gegaan?
@Swase: ja van die pukkletje herken ik wle, ik gebruik eigenlijk nog steeds hetzelfde spul als eerst. Zijn fases denk, sommige dagen heb ik er meer last van dan andere dagen.
Ben het verder ff kwijt wat er allemaal geschreven is, mijn pizza moet nog 4 minuten, heb er trek in!!!!
@Hier: vanmiddag ff bij de Miss Etam een positie legging gekocht en meiden, alles is nu met 20% dus ook alle positiebroeken, rokjes etc. Weet alleen niet hoelang dee actie nog is, maar tis mooi meegenomen.
Verder zijn mijn schoonvader en man bezig met de nieuwe kledingkast, normaal zou ik helpen, maar dat gaat nu echt niet lukken, is soms toch wel moeilijk om dingen uit handen te geven. Herkennen jullie dit?
Verder vandaga lekker mijn zw broek aan, wat zit dat heerlijk zeg, heb het nog niet onwijs hard nodig, maar voelt nu al als een verademing. Lekker he?