Delien_79 schreef:He Zotkiekske dat is even geleden. O zie dat je weer ongi geworden bent. Balen hoor meid.
Waarom moet alles toch zo lang duren.
hoi Delien, het is inderdaad weer een tijdje geleden ... heb het echt mega druk gehad, vooral op het werk, maar ook thuis. en ja, ik ben weer ongi geworden (maar ik ben niet alleen heb ik begrepen :(), heb weer precies een 26 dagen-cyclus. Heb nu al 4x 26 dagen en 1x 27 dagen, mooie regelmaat, maar nog niet zwanger. Deze keer is het ook niet echt een teleurstelling want mijn ventje was erg ziek tijdens mijn vruchtbare dagen begin september en we hebben dus niet geklust ... dan kan er ook niets van komen hé ;).
ik ga wel mooi door met mijn monnikspeper want heb alvast minder last van PMS (minder prikkelbaar en minder vochtophoping), misschien word ik er ook nog vruchtbaarder van, ik voel me er in elk geval tot hiertoe wel goed bij.
@ sparkje: proficiat met je zwangerschap, als ik goed heb gerekend waren jullie ongeveer een jaar getrouwd toen de beeb gemaakt werd, een leuke manier om dat te vieren 😊
@ puk & patricia: ook een dikke proficiat aan jullie adres 😃