hallo meiden! Ik had me een tijdje terug al aangesloten bij het juni topic maar dat was het andere topic. Nu kom ik dus hier mee kletsen!
Ik ben sinds vrijdag ontzettend moe en erg misselijk. We waren een lang weekend weg met vrienden (9) maar zijn vandaag eerder terug gegaan. Kan de hele dag wel slapen, echt zo'n loom gevoel. Verder constant krampjes (niet pijnlijk) en gevoelige tepels.
Wij hebben het mijn moeder (ouders zijn gescheiden) en schoonouders verteld en mijn 2 zussen en de vriendengroep waar we mee weg waren. Er wordt aardig wat alcohol gedronken in zo'n weekend en we hadden een sauna in het huisje waar ik dus beide niet aan mee deed. In combi met het niet lekker voelen viel het wel wat op π Gelukkig zijn dit zulke goede vrienden dat ik het graag met ze wilde delen. Nu houden we eerst maar even onze mondjes want ondanks dat het goed voelt nu, is het nog heel pril.
Ik geloof ook nog amper dat het ons echt gebeurd, na 3 rondes al! Hoe bestaat het.. Ik dacht nog wel dat ik onvruchtbaar was, die kans was aanwezig omdat ik een eetstoornis heb gehad en een tijd flink ondervoed ben geweest.
Ik heb 19 okt een afspraak met de verlokskundige voor een intake en moeders voor moeders komt van de week langs, een vriendin doet dat in deze regio dus dat is wel gezellig!
Hoe voelen jullie je? Heb je al iets gekocht rondom de zwangerschap?
Ik heb het 9 maanden dagboek van pauline oud gekocht. En me aangemeld voor het tijdschrift 'kindje op komst' Erg mooi en functioneel.
http://www.babybladen.nl/subscription.php