zo ben ik ook weer even! gister een nieuwjaarsborrel gehad met alle ooms tantes (achter)neefjes en (achter)nichtjes! was echt super gezellig! wat ook erg grappig was is dat degene die een idee hadden allemaal riepen dat het een jongen zou worden en dat gevoel heb ik zelf ook heel sterk! van het weekend noemde mijn man ons kindje ook zomaar bij de jongensnaam (hij had de naam nog niet eerder zo uitgesproken dus mijn hartje sloeg wel even op hol ;)) maar goed wij willen nog steeds geen geslachtsbepaling dus half juni weten we het... ook nog een paar cadeautjes van de fam gekregen zo leuk 😃 zal eens kijken of ik batterijen voor mijn camera kan vinden zal ik eens foto`s maken van wat we nu hebben en het kamertje tot zover het af is (zal de wandelwagen er ook bij zetten ;))
we zijn ondertussen in onderhandeling voor een ander kamertje dan die in amerikaanse stijl! die eerdere zit me toch niet lekker en is een uur rijden deze kost ons maar 20 min heen en terug toevallig heb ik in dezelfde plaats een lodger shelter gevonden dus kunnen we alles in 1 rit ophalen 😃 dit is de link van het kamertje:
http://link.marktplaats.nl/410102574 nu maar hopen dat we eruit komen qua prijs...
nou dames ik zal even mijn tandenpoetsen zo weer op jaarlijkse controle bij de tandarts! gelukkig ben ik gezegend met een heel goed gebit en heb ik tot nu toe maar 1 gaatje gehad in een melktand dus totaal geen angst voor de tandarts 😉 zal vanmiddag eens kijken voor de foto`s!
liefs!
ps. zal dan ook even op jullie reageren nu al zo`n tijd bezig dat het echt tijd word naar de tandarts te vertrekken 😉