Ik iedereen een goede morgen wens! Ik het ook laf vind dat iemand achter Selly's rug om gaat klagen over haar banner Ik nu weet wie mirre is 😃 :D Ik begrijp dat Ran moet afrijden .... ??? :? Ik haar veel succes wens! Wij in het begin ook een aantal weken geen sex hadden. Dit niet was omdat we niet durfde, maar ik er gewoon totaal geen zin in had Ik jullie kan vertellen dat die zin later dubbel en dwars terug is gekomen 😉 hihi.... Dat het nu wel onhandig wordt met een hard groeiende buik Wij de laatste tijd dus ook minder sex hebben daardoor.... Ik vanmorgen schrok toen ik in de spiegel keek Ik vind dat mijn buik een zebra-patroon krijgt Mijn vriend zei: Ach, dat is toch schattig! Ik toen moest huilen..... Ik de hormonen maar de schuld geef Ik eigenlijk hier moet stoffen en stofzuigen, maar er totaal geen energie voor heb Ik net als riannetje ook verkouden ben Dit al 2 weken zo is 😞 en mijn oren ook half dicht zitten Ik nu niks meer weet te typen
riannetjeOud lidBerichten: 3.294Lid sinds: 4 februari 2009
ik de hele week al moet stoffen, wassen enz ik hier geen zin in heb ook omdat ik niet lekker ben ik wel moest lachen om de zebra opmerking van janne ik dit uiteraard niet lullig bedoel maar het al voor me zag:mrgreen:
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
-de vrouw (telegraaf) op vrijdag altijd bij abonnee's er bij zit -mijn man echt niet mee gaat op date 😃 -ik toch echt ff ga kiekeloeren naar je man in de vrouw 😊
susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
ik me hier ook weer eens meld jesper over een maand al 1 wordt! ik net naar foto's keek van zijn 1e week ik daar ook emo van werd ik niet eens zwanger ben? ik keelontsteking heb? ik dus zielig ben? Jesper vandaag een hele lange ochtend slaap doet? ik daarvan baal omdat ik naar de prenatal wil? hij dan maar een krentebol in de hand moet eten? hij dat gelukkig niet erg vind!
ik me woensdag lam heb gekocht bij de hema ik wel schrok van het bedrag toen ik bij de kassa stond ik nog aan de cassiere vroeg of het wel klopte ik me er toch wel een beetje voor ging schamen dat ik dat had gevraagd ik (volgens mij) een hele rode kop had toen ik me ook zat af te vragen hoe dat moest met de winterjas ik vorig jaar een hele mooie heb gekocht maar die gaat nu al niet meer dicht 😞 wij vanavond samen naar prenatal gaan! ik daar ongelooflijk veel zin in heb ik nu ff de herhaling van gtst ga kijken 😃
oja
dat ik net alles lekker heb gestoft JOEHOE!!
Tinkerbell79Oud lidBerichten: 5.329Lid sinds: 18 maart 2009
...ik erg moest lachen om Jannes verhaal bij de Hema ...ik denk dat ze dan ook wel erg veel had gekocht ...ik nu alweer kwijt ben wat iedereen heeft geschreven ...ik het vervelend vind dat SusieQ keelontsteking heeft ...ik strakjes wel even naar de bruiloft ga ...ik Mik eventjes naar mijn so breng ...Mik wel nog steeds ziekjes is 😞 ...ik weer wat ga doen
MirreOud lidBerichten: 2.650Lid sinds: 7 januari 2013
De vrouw inderdaad vroeger bij de zaterdageditie zat Er e.e.a. is veranderd sinds ze met de zondageditie gestopt zijn wij een weekend abo hebben en nu niet meer de krant op zaterdag en zondag ontvangen, maar op vrijdag, zaterdag en maandag sinds die veranderingen de vrouw ook op vrijdag komt i.p.v. op zaterdag dit dus iets is wat voor de verandering niet aan mijn zwangerschapsdementie ligt whaha 😉
Het balen is dat Riannetje nog steeds zo verkouden is 😞 het ook balen is dat Janne er ook zo'n last van heeft vriendlief en mijn collega er ook last van hebben zij ook al zo'n twee weken onder de pannen zijn ze mij dus aangestoken hadden ik er gelukkig binnen een paar dagen (5 geloof ik) al vanaf was ik namelijk een hele goede weerstand heb ik het toch niet verwacht had, omdat ik zwanger ben ik er wel dus heel erg blij mee ben! ik iedereen beterschap wens en hoop dat ze weer snel beter zijn!!
ik me voor kan stellen dat Janne moest huilen om haar zeebrastrepen ik dat ook zou doen, en ik haar daarom een dikke knuf geef
er hier op dit moment flink schoongemaakt wordt dit echter door de schoonmaakster gebeurt, zoals iedere vrijdag 😉 ik daar dus onwijs verwend mee ben en daar ook echt van geniet 😃
Ik Susie ook echt heel zielig vind ik ook hoop dat Susie snel beter wordt! de tijd echt super hard is gegaan! 😮 ik het me zelfs nog goed kan herinneren dat Susie positief teste van Jesper
ik benieuwd ben wat Mutsie van mijn mannetje vind 😉
ik morgen naar de prenatal en de babydump ga met m'n ma en sm ik iedereen die vandaag gaat heel veel plezier wens!!
het al heel lang geleden is dat ik positief testte ik bedenk dat mirre dan lang bezig is geweest met zwanger worden ik nu bedenk dat mirre helemaal geen mirre is ik echt dacht huh hoe weet die dat dan? ik het nu weet! mirres baby een hongerige mama veroorzaakt ik me afvraag of mirre de kantine juf al wat heeft aangedaan?
ik moest lachen om susies berichtje 😂 susie blijkbaar vergeten was wie mirre was voordat ze mirre werdt 😉 mijn ukkie van mij inderdaad een hongerige mama maakt!! ik net zin had in een groentekroket maar ik nog een half pak prei met roomsaus in de vriezer zag liggen... ik dus nu achter de laptop zit met een pan met handoek op mijn schoot, en zit dus gewoon de prei a la creme uit de pan te lepelen... ik sinds deze week als ik honger heb meer op kan dan de afgelopen weken ik dus echt meer ben gaan eten nu ik dit wel fijn vind, omdat ik was afgevallen door het misselijk zijn ik echter geen dikke pad wil worden, dus ik wel blij ben dat ik alleen maar honger krijg in gezonde dingen! ik de kantine juf nog niets heb aangedaan ik hier wel heel erg zin in had na vorige week woensdag ik gewoon op kantoor op de grond gelegen heb omdat ik zo misselijk was en zo aan het trillen was dit begon halverwege mijn kruidige tomatensoep van de kantine juf... ik daarna naar de toilet gerend ben en daar een kwartier op de grond gezeten heb totdat de Okugest goed werkte ik daarna al trillend mijn spullen heb gepakt en maar naar huis ben gegaan 😞 ik deze week nog niet op die locatie ben geweest omdat ik nu schrik heb gekregen voor die kantine!
...ik me afvraag of Mirre nu ook vlees eet ...babys in de buik er vaak voor zorgen dat vega mama's ineens vlees willen en moeten eten ...ik dit dus wil weten van Mirre 😊 ...Mik geen koorts meer heeft ...ze nu alleen nog snotverkouden is ...ze wel nog vlekjes heeft ...ik dadelijk naar een bruiloft ga ...mijn man al daar is ...ik iedereen een hele dikke knuffel geef!!!!!
ik inderdaad een tijdje heel erg zin heb gehad in een frikandel speciaal 😃 ik ukkie had beloofd die te nemen als de eerste echo goed was ik die belofte nog in moet lossen, maar ik nu geen behoefte meer voel voor een frikandel speciaal en er daarom tegenop zie maar ja, belofte is belofte he ik het misschien dan maar ga doen voor de volgende echo, om ukkie niet boos te maken dat dat al de tweede echo is zonder frikandel 😉 ik Tink veel plezier wens op de bruiloft! het super fijn is dat Mikje geen koorts meer heeft!!
-Ik ook vaak trek in frik. spec. heb -Ik er gisteren eentje op heb -Ik het niet eens echt lekker vond -Toen ik 's avonds laat thuis kwam misselijk werd van de frik. spec. lucht -Ik ook vind dat Mirre een frik. spec. moet eten. Beloofd is beloofd -Ik een lijstje aan het maken ben wat ik allemaal voor ukje gekocht heb -Ik net de HEMA geplunderd heb -Ik zo heb staan ze zwijmelen bij al die kleine kleertjes! -Ik het fijn vind dat Mikje geen koorts meer heeft -Ik Tinkerbell een fijne dag wens!
ik nu potverdorie een telegraaf moet kopen.... ik niet wist dat mirre mirre was geworden ik denk dat mirre vergeten is dat ze van veranderingen eerst susie op de hoogte moet brengen jesper nu een bieb boek aan het slopen is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik dat bieb boek maar heb weggehaald
Tink vast lekker eet op de bruiloft ze daar indisch eten serveren Ik tegen manlief heb gezegd dat we in januari gaan babbelen over een brusje voor Jesper manlief dat nodig heeft want als ik hem overval hij toch nee zegt. ik dus alweer in de voorbereidende fase zit haha ik dan pas in mei ofzo weer voor het echhie wil gaan ik dus niet echt haast heb
Mirre is mirre geworden omdat mirre pottekijkers had 😉 mirre de persoon is bij wie je vandaag nog een krabbeltje op hyves hebt gezet suzie 😉 maar daar was je denk ik inmiddels wel achter 😉 ik de volgende x susie direct persoonlijk op de hoogte breng, beloofd ik het nu voor me zie hoe Jesper een bieb boek aan het slopen is 😂 ik het leuk vind dat Susie haar mannetje aan het voorbereiden is op een brusje gesprek! het een goed idee is van Susie om het zo te doen, zodat hij er al vast aan kan wennen hij het vast wel goed vind, want wie zou er nou niet een tweede van Jesper willen 😃
Janne26Oud lidBerichten: 1.255Lid sinds: 15 maart 2010
ik moet lachen om de verhalen over de frik.spec! 😃 ik in het begin steeds naar de Mac wou ik daar toen ben geweest met mijn zusje ik toen een happy mail kreeg van mijn zusje, omdat onze uk dat leuk zou vinden :? ik bere honger had en dus nog een groot menu heb bijbesteld ik vanavond de prenatal ga overvallen samen met mijn vriend en mijn opa! wij van mijn opa een box cadeau krijgen ik daar heel erg blij mee ben, maar eigenlijk geen zin heb om mijn oude opaatje mee te sleuren ik hier niet over mag klagen, want hij bedoeld het uiteraard super goed ik dus niets meer hierover zal zeggen ik hoop dat het wel gezellig is vanavond
ik me afvraag of er hier meer zwangere meiden zijn die in hun vrije tijd als muzikant door het leven gaan ik dan graag van hen wil weten of zij ook zo'n last hebben van de buik bij het muziek maken ik hier sinds een aantal keren veel last van heb gehad en hier enorm van baal!! ik al niet meer mag werken en nu ook mijn hobby (bijna) niet meer kan doen ik hier soms verdrietig van word 😞 ik nu een halve zak met choco kruidnoten op heb gegeten ik daardoor een heel vol gevoel heb en niet moet denken aan het avondeten ik ga overgeven als ik dat wel doe ik maar even een glas water ga pakken om de boel te laten zakken ofzo.....
...ik het niet leuk vind dat jullie over frikadellen speciaal gaan praten ...ik hier namelijk altijd zin in heb ...ik hier tijdens mijn zwangerschap NOG meer zin in had ...mijn man vaak een sms kreeg van mij om na het werk (23 uur) nog en frik spec mee te nemen ...ik er nu ook zin in heb ...ik echter indiscg ga eten ...ik dat ook heel lekker vind ...ik net in de auto wilde stappen en de auto wilde starten ...mijn auto niet wilde starten:-o ...ik mijn man dus heb gebeld en hij hierheen komt ...ik niet weet wat er met de auto is :confused: ...ik nu best wel baal ...Mik nu een beetje aan het miemelen is ...ze tussendoor ff hard PAPA roept ...Mik echt een papa's kindje is ...ik niet als muzikante door het leven ga ...ik me kan voorstellen dat het moeilijk gaat met buik en harde muziek ...ik me nu al helemaal mooi gemaakt heb ...ik het verschrikkelijk vind om dan nu te moeten wachten ...ik verder ga kijken op het forum
Ik geen krant lees dus mirre even moet wachten tot ik morgen bij mijn ouders geweest ben 😉 Ik Jesper wel begrijp, wat is nou leuker dan biebboeken slopen 😃 Ik het lief vind van de opa van Janne dat ze een box krijgen! Je van mij best mag zeuren. Ik wil nog geen uur met m'n oma opgescheept zitten :mrgreen: Ik me afvraag wat Janne voelt als ze muziek maakt!
kruidnoten niet heel goed zijn voor je baby? daar vaak veel kaneel in zit kaneel dus niet goed is! af en toe heus geen kwaad kan
ik toen ik ging nadenken wist wie mirre is ik me ook niet kan voorstellen dat ie geen 2e jesper wil je toch maar nooit weet met mijn man ik eigenlijk wel een jesperientje wil 😃 je daar toch niks over te zeggen hebt?
ik vandaag weer zoveel leuke ini mini kleertjes heb gezien ik dan ook wel graag weer een ini mini mensje wil Jesper dan echt een beer is! 😮
ik pottenkijkers haat! mirres garnaal misschien liever een hamburger heeft? mirres garnaal in ieder geval GEEN tomatensoep meer wil!
ik ook vaak zin heb in een frikandel speciaal ik die ook TE vaak heb gegeten tijdens mijn zwangerschap ik Jesper gewoon big macs gaf toen hij nog in mijn buik zat hij daar erg tevreden van werd 😃 ik op de middag voor mijn bevalling nog een big mac heb gegeten? ik hem beloofd had dat als ie er snel uit zou komen ik een big mac voor hem zou pureren? hij dus kwam! ik ook mijn belofte niet ben nagekomen Jesper daar niks meer vanaf weet garnaal het mirre dus ook niet kwalijk zal nemen
ik potverdorie nu ook mac wil
ik dat niet wist van de kaneel in kruidnoten ik hier wel van baal mijn moeder speciaal een cake met appel en ZONDER kaneel voor mij heeft gebakken ik nu de kruidnoten achter in de kast heb gelegd ik voortaan alleen de choco eraf ga sabbelen 😉 en de rest aan mijn schoonmoeder geef ik dit aan haar geef, omdat ik haar niet aardig vind 😛 ik het zielig vind voor tinkerbell dat haar auto niet wil starten ik hier altijd enorm om kan stressen, maar gelukkig (afkloppen) doet mijn auto het de laatste tijd goed
Ik klarinet en saxofoon speel in een symphonie orkest en blaaskapel ik daar harde buiken van krijg en de dag erna een moe/raar gevoel heb ik mijn buik ik daarom maar geen muziek meer ga maken ik gelukkig ook muziekles geef aan kinderen en dat wel kan blijven doen ik daar altijd vrolijk van word en hoop dat ons kindje ook muzikaal is dit erg waarschijnlijk is, omdat mijn vriend ook veel muziek maakt en wij allebei errug goed zijn :mrgreen:
ik nu even op de bank ga liggen en iedereen alvast een heel fijn weekend wens
-Ik het jammer vind voor Janne dat dat allemaal niet meer kan! Meer over ongeveer 13 weken kan je je hart weer ophalen 😉 -Kaneel pas schadelijk is als je de hoeveelheid van een heel busje binnen krijg hoorde ik pas -Ik broodbeleg zat ben -Ik gewoon zin heb in paté of filet americain!!!!!!!!!! -Ik het lijstje voor ukkie af heb -Ik vind dat er nog makkelijk meer bij kan -Ik me voorgenomen heb om iedere maand een lading spulletjes te kopen -Het dan niet zo'n groot bedrag in 1x lijkt 😊 -Ik al maanden trek in mac heb -Ik me niet kan herinneren dat ik dat op heb -Als ik zeg dat ik daar zin in heb mijn man vind dat ik alleen moet gaan -hij absoluut niet van maccen houdt -Hij mijn zelfgemaakte hamburgers veel lekkerder vind -Ik daar toch wat minder mijn best op ga doen zodat hij toch zin in mac krijgt
-Ik me net verveelde -Ik op hyves heb zitten snuffelen -Heel veel van jullie daar op te vinden zijn -Ik namelijk niemand van jullie op hyves heb -Maar wel genoten heb van de watermeloen van Tammie's David 😃
je mij best op hyves mag hoor ik me ook niet te druk zou maken om die kruidnoten met kaneel kaas met eiersalade ook lekker beleg op brood is een plakje komkommer daarbij het nog lekkerder maakt!
Chris1984Oud lidBerichten: 1.699Lid sinds: 6 maart 2010
- ik ook heel veel moet bukken en tillen op mn werk mutsie - ik vandaag aan mn HA heb gevraagd hoe dat nou zit - hij zegt dat er geen verband is tussen fysiek werk en een miskraam - dat mij wel geruststelde - ik vannacht een mega drukke dienst gehad heb - ik om 23.00 uur ben begonnen - wij om 05.00 uur pas voor het eerst een kopje thee konden drinken en iets eten - ik kapot was - ik me bijna had verslapen voor de HA afspraak 😃 - ik foldermateriaal meegekregen heb - de HA mij een hand gaf en me feliciteerde met mn zwangerschap - het toen wel ineens heel echt werd - ik nu helemaal loop te stralen 😃 :D - ik het stom vind dat mensen gaan klagen over de banner van selly - ik me afvraag wat het uitmaakt wat voor banner je hebt en hoe groot die is?? - selly gewoon hartstikke zwanger is 😃 :D - ze dat zelf misschien nog niet helemaal weet, maar ze dat wel is - ik blij ben dat wij niet de enigen zijn die geen seks durven te hebben - wij al sinds de bevruchting geen seks meer gehad hebben, omdat we dat niet durfden, hahah - dat nu dus ook alweer zo'n 6 weken geleden is - ik het wel heel erg mis - ik het gewoon te eng vind - manlief het misschien nog wel enger vind 😃 - ik toevallig de vrouw van de telegraaf voor me heb liggen Mirre! - ik meteen ga bladeren........... - Mirre een knappe kerel heeft gestrikt - ik wel stiekem moest lachen toen ik las dat hij ooit eens botox had geprobeerd 😃 - ik niet snap waarom hij minder blij is met zijn neus - zijn neus er mijns inziens prima uitziet 😊 - ik nu volgens mij wel genoeg heb gekletst over de vriend van Mirre 😃 - mijn man ook zeker niet meegaat op date - ik het eigenlijk eerlijk gezegd ook wel gewoon net zo leuk vind met alleen de meiden.. - ik susie beterschap wens - Jesper dus al een grote kerel wordt - ik erg moest lachen om Janne bij de Hema - dat ook een actie voor mij had kunnen zijn - ik het sneu vind dat Janne moest huilen om haar zebrastrepen - mijn schoonzusje het altijd haar tijgervelletje noemde 😊 - mijn vega vriendinnetje ergens rond week 12 begon met vlees eten in haar zw schap - ze dan wel biologisch vlees kocht - de baby gewoon heel graag vlees wilde eten 😊 - ik tink een dikke knuffel terug geef! - ik me afvraag wat de hobby van janne is die ze niet mag doen? - het met muziek maken te maken heeft? (dit is een rare zin ;)) - het balen is dat de auto van tink niet wilde starten - ik hoop dat hij het snel weer doet! - ik nu net lees wat janne haar hobby is - het vervelend is dat ze daar last van krijgt - mutsie mij even haar hyves moet sturen! - ik haar dan wel even toevoeg - ik dat gezellig vind 😊 - ik nog steeds tegen het halfblote lijf van de vriend van mirre aan zit te kijken 😃 - ik hem nu maar even wegleg en zo wat eten ga koken voor mn eigen hubbie - ik jullie een fijne avond wens! - ik vanavond lekker op de bank plof en the voice of holland ga kijken 😊
AnnOud lidBerichten: 473Lid sinds: 21 september 2010
Ik me even voor wil stellen omdat ik dit een hele leuke en grappige topic vind 😊 Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen Ik iedereen alvast een heel fijn weekend wil wensen
-Ik straks even ga reageren op cruesli.. -Ik even welkom wilde zeggen Ann en erbij wil vermelden dat dit geen topic is voor meiden die zwanger zijn hoor!! -Maar dat het wel erg gezellig is hier!
ik zag staan dat deze topic staat onder het kopje zwanger zijn dus het daarom dacht ik blij ben met de reactie en het welkom van mutsie 😊 ik het er hier idd erg gezellig uit vind zien dus daarom maar even probeer hier mee te kletsen 😊
ran83Oud lidBerichten: 7.446Lid sinds: 26 juni 2008
het hier echt niet bij te houden is als je hier 1 middag niet bent ik zo'n 3 pagina's terug moest lezen ik vindt dat ann gewoon gezellig moet meekletsen hier het hier steeds drukker en gezelliger wordt ik het leuk vindt dat cruesli stond te stralen ik cruesli vanaaf veel plezier wens met tv kijken mutsie me best op hyves mag hebben ze me dan even een berichtje moet sturen ik het wel een goed idee vindt van mutsie dat ze de hamburgers minder lekker maakt ik benieuwd ben of het ook effect heeft en op mac eten uitkomt ik wel moest lachen om het pepernoten verhaal van janne ik moest lachen dat ze de choco eraf at en de rest aan d'r sm ging geven je idd trek krijgt als er over eten gepraat wordt ik susie ook beterschap wens ik moest lachen om het hema verhaal van janne ik het balen vindt van de auto van tink ik het nu allemaal niet meer weet
Ik het leuk vind dat ran vind dat ik mee moet kletsen Ik net als cruesli voice of holland ga kijken Ik benieuwd ben of nog meer meiden dat gaan kijken Ik erg veel zin heb gekregen in de mac door jullie verhalen te lezen Ik dan dit weekend naar de mac wil omdat ik vanaf maandag weer gezond ga eten en nog wil afvallen Ik weet dat het tegenstrijdig is om eerst dit weekend nog veel lekkere dingen te eten Ik dat toch niet kan laten 😖
selly1985Oud lidBerichten: 4.410Lid sinds: 22 februari 2010
ik ann welkom heet ik ann al ken 😉 ik mss morgen ga testen???!!! jullie mij aan t overtuigen zijn dat ik moet gaan testen ik het kei eng vind ik zooooooo moe ben ik dadelijk lekker op de bank plof ik benieuwd ben naar mirre dr mannetje ik hoop dat die ellendige verkoudheid snel over mag gaan bij janne en tink ik het artikel ook wel wil lezen
slotjeOud lidBerichten: 5.837Lid sinds: 6 februari 2010
- ik hier voor de grap kwam kijken en bijna alleen maar bekenden zie 😉 - ik vind dat Selly morgen onmiddelijk gaat testen (overtuigend genoeg) - ik vind dat Selly dan ook gelijk even positief test - en ik vind ook dat ze mij dan haar geheim gaat vertellen hoe ze dat doet! - ik ook nog niet zwanger ben ann! - ik langzaam aan begin te balen dat het nog niet gelukt is - ik nog maar 3 maanden hoef voordat ik de ha mag lastig vallen daarmee - ik ook nog eens baal van die geweldige loonsverhoging die wij onderwijzer(e)s hebben gekregen. - en dat die die verhoging nog niet eens 30 euro is bij mij! - ik deze week aan de bak moet TTC!! - WOEPTIEDOE mijn nieuwe woord is - ik dit best geinig vind - ik het zielig vind voor de zwangeren onder ons dat ze geen rood vlees mogen - en ik me om me beter te voelen morgen maar een dikke biefstuk ga eten!
ik vandaag een broodje filet americain wilden kopen ik dit toch maar niet heb gedaan ik net met manlief had afgesproken dat als ik ongi word lekker een wijntje ga drinken manlief gisteren zei dat hij hoopte dat als ik nu zwanger ben, dat het een meisje is 😃 ik dit kei lief vind!!!!!!!!!!!!! ik ook stiekem voorkeur heb voor een meisje ik natuurlijk het liefst een gezond kindej wil ik nu ga bank hangen
ik het leuk vind om hier een bekende te zien Selly 😊 ik nu ook slotje zie die ik al vaker heb gezien! Ik nu niet de enige niet zwangere ben... Ik moet bekennen dat ik om die reden gister ook biefstuk heb gegeten slotje Ik WOEPTIEDOE een geweldig woord vind! 30 euro niet echt een loonsverhoging te noemen is Ik na 3 maanden al snap dat het voor jou( en alle andere die al "echt" lang bezig zijn) nu heel vervelend gaat worden slotje
ik ook natuurlijk het allerliefst een gezond kindje wil maar als dat zo is dan toch het liefst een meisje 😉 Ik het heel lief vind van je man dat hij dit zegt Selly! Ik echt heel erg hoop dat je zwanger bent selly en je voorlopig dus geen wijntje drinkt of filet americain eet 😉
ik het er idd zeer zeker voor over heb om t niet meer te eten en te drinken ik mss morgen ga testen (zei ik net ook, maar vind t zoooo eng :S) slotje mij dus niet streng genoeg heeft aangesproken slotje dus niet een strenge juf is 😉 ik dat wel ben 😉
- selly van mij gewoon moet testen morgen! - selly gewoon hartstikke zwanger is - het helemaal niet leuk is om nog 2 weken te wachten voor je zo blij kan zijn met dit leuke nieuws 😉
- ik denk dat crus dan maar een strenge juf moet worden - dan ook kan werken voor 30 euro loonsverhoging 😖 - ik dat ook inderdaad geen verhoging vind! - ik ook niet echt een strenge juf ben, als je maar doet wat ik zeg 😉 - ik wel blij ben dat crus een strenge juf is en selly nu gaat testen! - ik stiekem wel nieuwsgierig ben naar de test! - ik ook de man van Selly wel schattig vindt dat hij een meisje wil. - en ik het ook schattig vind dat Selly ook een meisje wilt - ik het er zeker wel mee eens ben dat gezond belangrijker is dan geslacht - maar als ik mocht kiezen liever een jongen wil - maar ik toch erg blij ben dat ik niet hoef te kiezen! - ik geen zin hem om wat te doen en daarom maar wat op het forum aan het klooien ben - WOEPTIEDOE!
ik slotje grappig vind ik heel benieuwd ben naar foto's van mensen ik het altijd prettig vind om een gezicht te zien bij mensen, zodat je weet met wie je aan het praten bent ik dus kei veel zin heb in meeten ik het ook wel kei spannend vind ik alles momenteel spannend vind hahahahaha ik nu ga plassen niet in een kopje koffie 😉 ook niet in een ander kopje 😛 en ook niet in een bakje 😉 maar gewoon in de wc 😛
ik jaloers ben op mirre haar schoonmaakster:-D ze ook wel bij mij mag komen ik me afvraag of Vrouw ook online komt:confused: ik dan ook de man van mirre kan aanschouwen ik nog de datum weet waarop ik posi testte ik hoop dat de auto van tink het weer doet mutsie mij ook toe mag voegen jullie over lekkere dingen praten ik ann welkom heet ik het leuk vind dat er zoveel nieuwe meiden bij komen ik dan wel veel moet bij lezen:-o ik ook the voice aan het kijken ben ik vind dat selly morgen MOET testen:mrgreen:
ik riannetje bedank voor haar welkom ik het leuk vind dat hier zoveel geschreven word ik jullie allemaal erg grappig vind ik inmiddels ook vind dat selly morgen moet testen 😊 ik wel snap dat selly het heeeeeeeel spannend vind ik voice of holland een heel leuk progamma vind ík vooral Roel van Velzen erg grappig vind! ik zo lekker frituurhapjes ga maken:oops:
ik vanaaf patat heb gegeten het komt omdat er hier heerlijk over fricandellen gepraat werd ik er spontaan zin in kreeg en vriendlief dat ook wel wou ik the voice ook kijk en het leuk vindt ik van velzen ook leuk vindt
ik mezelf zondag patatjes beloofd heb:-) ik maandag aan een weight care kuur begin voor mijn vakantie kilo's ik daarna verder ga met Sonja bakker (tot ik zwanger ben dan mag je geloof ik niet lijnen) Ik dus nu nog maar even geniet van al het lekkers( hoe hypocriet dat ook is)
ik even snel op het berichtje van susie reageer jullie namelijk veel te veel in een paar uur hebben geschreven om zo snel op te reageren ik dat morgen dus doe! Susie dus blijkbaar de vrouw heeft 😉 ik benieuwd ben wat ze van de foto van mijn mannetje vind! ik wel een hele irritante rimpel heb ik voor de rest geen botox hoef, maar deze rimpel wel weg zou willen laten botoxen voor als ik zou gaan trouwen ik nu weer naar the voice of holland ga kijken ik jullie morgen weer zie/spreek/schrijf 😉
Ik mijn excuses aanbied aan susie Ik susie beterschap wens met haar keelontsteking Zo een kuur idd 5 dagen is en het mij ook niet te pruimen lijkt! Ik toch even iets wil proberen om even snel de 1e kilo's kwijt te raken zodat ik daarna gezond verder kan afvallen Ik er niet naar uit kijk maar ik dan wel mijn verdiende loon krijg over mijn gepest met de frituurhapjes!
...ik er maar een paar uurtjes ben weggeweest ...er ineens vier pagina's bij zijn gekomen ...ik ann en slotje welkom heet ...iedereen welkom is! ...ik ineens honger heb door jullie eetverhalen ...mutsie ( en anderen ) mij best mogen toevoegen op hyves ...jullie me dan ff moeten PBen ...ik gewoon vergeten ben wat jullie allemaal hebben geschreven ...ik wel weet dat WOEPTIEDOE ofzo een nieuw woord is hier ...ik ook de voice aan het kijken was ...ik nu popstars kijk ...mijn auto het nog steeds niet doet ...ik morgen dus moet kijken hoe en wat ...ik weer weg ben
.. Ik in bed lig met de mobiel van mijn man, beter iets dan niets he .. Ik niet netjes onder elkaar kan typen op de mobiel. .. Ik morgen als ik tijd heb eten wat mensen op hyves ga toevoegen. .. Ik manlief naar boven hoor komen. .. Ik dan maar besluit. .. Er teveel geschreven is vanavond om allemaal op te reageren. .. Ik iedereen een lekkere macht toe wens, in de zin van lekker slapen. .. Ik benieuwd ben of 't nog lukt met de meetingafsprakenplanner. .. Ik nu weltrusten zeg!
dat ik de eerste ben die deze ochtend hier wat schrijf ik even aan het lachen ben ik het eigenlijk ook normaler vind dat je nu nog slaapt op je vrije dag er zeker veel is geschreven! en ik wacht op selly en de uitslag 😉 miijn thee is al bijna koud! Ik ook hyves heb maar er eigenlijk niet zoveel meer mee doe. misschien een leuk moment om er weer wat mee te doen 😉 ik niet de voice heb gekeken maar medium ik eigenlijk zulke programma's niet meer wil zin ik gek word van die 'kan ik zingen' shows. ik nu mijn thee ga drinken!
ik verdrietig ben voor Selly ik weet hoe het voelt als je echt denkt dat de test positief is en hij toch negatief uitvalt Ik je geen hoop wil geven maar wel wil zeggen dat het alsnog zou kunnen Ik me afvraag waarom slotje op haar vrije dag zo vroeg op is Ik op mijn werk ben maar geeeeen zin heb Ik eigenlijk ook echt klaar was met zing progamma's Ik voice of holland wel weer een leuk zing progamma vind Ik medium heb opgenomen en dat dit weekend nog ga kijken Ik iedereen een fijne zaterdag wens!
-Ik het vreeeeeeeeeeeeeeeselijk k*t vind voor Selly!!!! -Ik al gekeken heb of je op msn bent maar je niet ziet!! -Ik ook al wakker ben -Ik op elke vrije dag stipt 8 uur wakker ben sinds ik zwanger ben 😞 -Ik iedereen een fijn weekend wens! -Ik hier vast nog wel kom maar toch..
ik blij ben voor mutsie dat het alweer 14 weken is! ik eigenlijk wel nieuwsgierig ben naar je buik 😃 het hier nu heel hard regent' en ik eigenlijk boodschappen wilde gaan doen ik altijd vroeg wakker ben en me ook altijd afvraag waarom ik al wakker ben maar het is zo... er nu 2 natte katten naar binnen komen rennen haha ik werkse zeg tegen ann
-De zon hier schijnt -Ik me afvraag in welk deel van NL Slotje dan woont -Mijn man nog niet wakker is maar ik straks vraag of ie een foto wil maken! -Ik me rot schrik -Ik iemand met folders naar de voordeur zag lopen maar dacht dat ie aanbelde -Ik nog in m'n nachthemdje zit -Die meneer dat echt niet hoeft te zien 😊
Ik het ook super klote vind voor Selly Ik het niet leuk vind dat ze verdrietig is Ik haar daarom een knuffel geef Ik hoop dat ze alsnog positief gaat testen Ik gisteren met mijn opa de duurste box bij prenatal heb uitgezocht ik hier heel erg blij mee ben we ook nog andere spulletjes hadden gekocht wij daarom bijna niet meer in mijn peugeootje pastte ik enorm moest lachen daarom, maar vriendlief dat niet kon waarderen hij onder alle dozen e.d. moest zitten en toen nog een half uur naar huis Ik eigenlijk nog veel meer had willen kopen, maar opa naar huis wilde 😞 ik vanmiddag dus even terug ga samen met mijn zusje 😃 Wij dan ook even de ikea gaan plunderen 😉
Ik trouwens ook Ann welkom heet Ik het gezellig vind hier en dat er meer mensen bij moeten komen Ik net heb gemoppert op mijn vriend hij soms niet snapt dat ie mij even moet helpen met de zware boodschappen dat hij het belangrijker vind om de stoep te vegen ik daar super chagrijnig van word!!!!!!!!!!! grrrr Ik nu even mijn sm ga wegjagen, omdat ze hier altijd op zaterdag komt zij nooit hier komt voor mij en nooit zou vragen hoe het met me gaat ik haar al kende voordat ik mijn vriend leerde kennen ik me rotschrok toen ik erachter kwam dat zij zijn moeder was ik daarom bijna niet verder wilde met mijn vriend....hihi ik het toch heb doorgezet en dat knap vind van mezelf 😃
ik janne bedank voor haar lieve berichtje ik ann ook bedank ik iedereen bedank 😃 ik dadelijk ga shoppen hahaha manlief zei: je kunt beter schoenen gaan kopen dan gaan snoepen ik de afgelopen 2 weken 3 paar schoenen heb gekocht maar als manlief zegt dat ik beter schoenen kan gaan kopen 😉 ik me verder er maar bij neer leg (ik anders ook nix kan) ik gewoon ga afw8en
ik janne heel dapper vind dat ze toch doorzet ondanks sm het wel zielig vind voor janne dat haar sm geen belangstelling toont in haar ik dat ook heb gehad met die van mij en haar nu niet zo vaak meer zie. ik wel blij ben van janne dat ze zo'n lieve opa heeft en zulke mooie cadeaus krijgt dat mutsie antwoord op haar vraag krijgt ik woon in noord holland! ik nu ook ga shoppen met mijn vriend hij heeft nieuwe schoenen nodig ik dat een mooie reden vind om heel veel voor mezelf te kopen
- ik het enooooooorm balen vind voor Selly - ik (en velen met mij) er van overtuigd waren dat Selly zwanger zou zijn - ik selly een dikke knuf geef! - ik het knap vind dat mutsie elke dag om 8 uur wakker is - ik net pas wakker ben - ik juist meer wil slapen nu ik zwanger ben ipv minder - hier ook de zon schijnt - ik denk ik lekker met mn paardje naar de bossen ga straks - ik moest lachen om het volle peugeootje van janne - het vervelend is dat janne geen leuke sm heeft - wij morgen uit eten gaan met de familie van mn man - ik nu al aan het bedenken ben wat ik aanmoet i.v.m. het verbergen van mn buikie - ik het nu al jammer vind dat ik morgen geen carpaccio kan eten 😉 - ik deze maand even weinig moet shoppen - we flink aan het sparen zijn voor de beeb 😊
ik kortingkaartjes heb voor ouwe hands we daar dus heen kunnen als we gaan meeten ik er ook van baal crus maar...... ik mag wel schoenen kopen 😉 ik net in 2 weken tijd 3 paar schoenen heb gekocht 😉 je bij de kv gratis luiers kunt krijgen je mij hiervoor maar moet pb-en als je interesse hebt en natuurlijk als je niet al weet waar je de bon vandaan kunt halen ik nu dus ga shoppen en geen bloed...............geeft moed +hoge temp = ook nog steeds hoop voor mij (vandaag 37,1)
Ik erg moet lachen om het verhaal van de volle auto van Janne Ik Janne veel plezier wens met verder shoppen bij prenetal en de ikea Ik het balen vind voor Janne dat ze geen leuke sm heeft Ik redelijk tevreden ben met mijn schoonmoeder als ze maar niet te vaak komt 😉 Ik gek ben op shoppen en dus helemaal eens ben met de remedie van selly's vriend om schoenen te gaan kopen Ik Selly daar dan ook veel plezier mee wens Ik cruesli veel plezier wens met haar paardje Ik het goed vind van cruesli dat ze goed aan het sparen is voor de beeb Ik een wijd tuniekje aan zal doen als ik mijn buikje zou moeten verbergen voor familie
...ik dus net lees dat Selly niet zwanger is ...ik het heel erg vind voor Selly ...ik echt dacht dat ze zwanger zou zijn ...ik me goed kan voorstellen dat ze heel verdrietig is 😞 ...het bruidje van gisteren heel mooi was ...het wel een leuk feestje was ...ik dadelijk ga statten ...mijn man nu naar mijn auto aan het kijken is ...ik hoop dat hij snel kan starten ...ik nu naar de wc ga 😛
-Iedereen hier volgens mij aan het shoppen is -Ik iedereen veel plezier wens -Ik ook van plan was om te shoppen -Wij net een kinderwagen gekocht hebben -Nu bijna te kort is om nog even naar de stad te gaan -Wij nu vrijdag gaan shoppen -Ik super blij met m'n kinderwagen ben!!! -Ik ook nog steeds baal voor selly -Ik nog steeds blijf duimen zolang er geen bloed is -Ik het fijn vind dat de bruiloft van tink leuk was! -Ik geen hekel aan m'n sm heb maar dat ik haar ook niet echt geweldig vind -Ze gelukkig 2 uur hier vandaan woont dus nooit onverwachts op de stoep zal staan 😊
JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
- ik al te lang niet geweest ben hier - ik ook spanga's kijk 😃 - ik dat heel leuk vind!! - ik ATWT ook leuk vind tegenwoordig - ik dat de laatste tijd kijk omdat Julian dan wakker is en ff bij mij in bed ligt en ik dan maar tv ga kijken - ik dan dus ook koffietijd kijk :mrgreen: - ik me daar ook wel een beetje voor schaam :oops: - ik seks in het begin van de zwangerschap ook heel eng vond - ik het eigenlijk de hele zwangerschap heel weinig gedaan heb - ik het aan het eind nog enger vond omdat ik toen wist dat "ukje" al ingedaald was - we het toen toch gedaan hebben om "de bevalling op gang te helpen" (wat dus totaaaaaal niet gewerkt heeft) - ik het toen heel zielig vond hahahahahaha - Julian geen deukje in zijn hoofd heeft hoor :mrgreen: - ik ook in burger's zoo wil daten!!!!!!! - dat namelijk voor mij net zo ver weg is als voor riannetje 😃 - selly ook niet zo heel ver hoeft voor burger's - ik ook vind dat mensen niet zo moeilijk moeten doen over banners - ze als ze dan toch moeilijk willen doen het dan ook gewoon tegen de betreffende persoon moeten zeggen - je zoiets altijd netjes kan zeggen in een pbtje toch :? - ik het nog niet gezegd had maar ik uiteraard ook duim voor ran dinsdag!! - ze het gewoon gaat halen!! - ik gewoon ff 10 blz bij moet lezen en nu pas op blz 10 van 19 ben.. en al zoveel getypt heb 😉 - er vast nog veel bij gaat komen :mrgreen: - ik het wel leuk zou vinden om naar een pretpark te gaan maar er dan al een aantal dames zijn die daar weinig aan hebben - als je bijvoorbeeld naar de efteling zou gaan dan mogen de zwangere dames nergens in - je daar niet eens in de droomvlucht mag als je zwanger bent - dat dus niet zo'n heel goed plan is - ik de dierentuin wel erg leuk vind!! - ik ook al lang niet meer in burger's geweest ben 😉 - ik heel erg benieuwd ben naar de foto van de vriend van mirre - ik me afvraag of ze die foto ook ergens heeft staan (hyves ofzo) - ik het vervelend vind voor riannetje dat ze nog steeds verkouden is - ik het leuk vind dat susie hier ook weer mee komt kletsen 😃 - ik het rot voor haar vind dat ze keelontsteking heeft 😞 - ik me afvraag hoe het met Jesper gaat - de tijd echt enorm snel gaat!! - ik gelukkig in de zomer hoogzwanger was dus het probleem met de winterjas niet had - ik wel al heel snel een enorme buik had dus ook toen het nog wat kouder was en ik toen gewoon een dik vest aan had - het natuurlijk niet zo heel koud was als in de winter.. - ik me afvraag hoe het nu met mikje gaat - ik hoop dat ze alweer wat opgeknapt is - ik erg moest lachen om het frikandelspeciaal verhaal van mirre - ik de hele zwangerschap zin heb gehad in frikandel speciaal - ik dat toch maar 3 of 4x gegeten heb - ik er nu geen zin meer in heb - ik het leuk vind dat susie over een paar maandjes over een brusje voor jesper wil gaan praten - ik de hema niet zo heel leuk vind met babykleertjes - ik de leukste kleertjes bij prenatal en h&m vind - ik vooral h&m leuk vind maar ze daar veel kleertjes hebben vanaf maat 68 - Julian dat nog niet aan kan.. - ik het jammer vind dat janne minder met muziek moet gaan doen omdat ze er zoveel last van heeft - ik in mijn zwangerschap helemaal geen zin meer had in zingen - dat voor mij heel raar is want zelfs al lig ik met 40 graden koorts op bed met een keelontsteking en verkoudheid dan nog zing ik - ik het wel nog veel deed maar een stuk minder dan normaal - ik alleen "voor mezelf" zing en wat filmpjes op hyves heb maar verder niet - ik wel graag wat meer ermee wil doen - ik een beetje jaloers ben op tink - ik gek ben op indisch eten - je me daar 's nachts en overdag voor wakker mag maken :mrgreen: - ik misschien toch naar susie had moeten luisteren 😉 - ik namelijk geen big mac gegeten heb - ik daarom ingeleid ben 😉 - ik het heel zielig vind voor mutsie dat ze nu al zin heeft in filet americain 😉 - ze nog best een tijdje moet wachten voordat ze dat mag namelijk 😃 - ik er pas de laatste week van de zwangerschap weer zin in had - ik toen ook meteen in het zkh een bakje filet kreeg van mijn so - ik daar errug blij mee was - je best 1 broodje met pate mag nemen toch?? - je het niet teveel mag omdat er vitamine a in zit en je dat niet te veel binnen mag krijgen - mutsie mij ook wel toe mag voegen op hyves 😃 - ik ann hier welkom heet - ze uiteraard gewoon mee mag kletsen hoor!! - ik ook niet meer zwanger ben 😉 - en er ook meiden zitten die nog niet zwanger zijn - het hier gewoon enorm gezellig is - ik je wel wil zeggen dat dit topic erg verslavend is 😉 - je straks helemaal in wistjedat stijl gaat denken 😉 - ik de datum dat ik positief testte ook nog weet - ik die datum nooit meer zal vergeten omdat het een hele rare dag was.. - wij namelijk 's middags een begrafenis hadden en 's avonds een positieve zwangerschapstest - dat heel dubbel was - ik ook tvoh gekeken heb 😃 - ik die kim heeeeel goed vond (die piano speelde) - ik ook wel mee zou willen doen - ik denk dat ik daar niet goed genoeg voor ben - mensen die nu nieuwsgierig zijn maar ff op mijn hyves moeten kijken bij mijn foto's/video's - wij vanavond eigenlijk turkse aardappelschotel zouden eten maar ik nu ook zin heb in friet met frikandellen 😃 - ik het klote vind voor selly dat ze negatief getest heeft 😞 - ik haar een hele dikke knuffel geef!! - ik niet geshopt heb vandaag - ik lekker in het park gewandeld heb met Julian en onze hond - Julian gister voor het eerst lachte met geluid 😃 :D - ik heeeeeeel trots ben op mijn kleine mannetje - het zo'n schattig geluidje was - ik moet plassen maar geen zin heb om te lopen - ik namelijk zin heb in chocola en als ik ga plassen ik dan waarschijnlijk ff langs de keuken wandel om chocola te pakken - dat niet goed is omdat ik pas 10 van de 30 kilo (zwangerschapskilo's!!) kwijt ben - ik dus die andere 20 zsm kwijt wil - ik nu wel erg veel getypt heb maar dat komt doordat ik 10 blz bij moest lezen - jullie dus veel te veel gekletst hebben - ik nu maar ga stoppen dan..
ik heel goed kan begrijpen dat mama trots is op haar mannetje het ook een heel knap mannetje is ik het mooi vindt dat mutsie superblij is met haar kinderwagen ik weinig te melden heb eigenlijk
Ik nu al merk dat mijn gedachten al in wist je dat stijl gaan Ik dus snap wat mama2b bedoelt met verslavend Ik Julian ook een erg mooi mannetje vind als ik de foto zo zie Ik weer lekker klaar ben met werken Ik bami speciaal met kip in ketjap saus in huis heb Ik daar door het geklets over friet en frikandellen geen zin meer in heb Ik het leuk vind dat mutsie een kinderwagen heeft gekocht
- ik dan de kip in ketjap saus van ann wel wil 😉 - ik daar gek op ben namelijk - ik echt honger krijg van dit topic vandaag - ik me afvraag of ann ook hyves heeft?? - ik op hyves namelijk nog veeeeeel meer foto's van Julian heb staan - je die als het goed is alleen kan zien als je vriendjes met mij bent op hyves
Ik de kip graag had willen delen Ik al 2 dagen zin in lekkere dingen heb van deze topic Ik het vanaf maandag niet meer over eten ga hebben 😉 Ik wel hyves heb en benieuwd ben naar de foto's van Julian
-Ik met grote ogen naar het 'berichtje' van mama keek :shock: -Ik soms denk in WJD stijl en droom ook.. -Ik dat stom vind -Ik mama net op hyves heb toegevoegd en ik benieuwd ben naar de foto's van haar mooie knulletje -Ik benieuwd ben of er ooit nog een datum komt waarop iedereen kan!! -We denk ik iets verder in oktober moeten proberen -Dan niet iedereen al zoveel heeft waarschijnlijk -Ik zo naar de verjaardag ga -Ik met een verdrietig oog naar de filet americain zal kijken 😉 -Dat een grapje is want ik heb het er graag voor over -Ik een heel donkerblauwe bugaboo gekocht heb -Ik aankomende week de kamer in bestelling zet -Zwager bij babywinkel werkt en even flink korting gaat regelen -Ik m'n zus het babybadje voor m'n verjaardag laat kopen want die krijgt ook korting -Ik nooit kadootjes weet voor m'n verjaardag en nu dus van m'n ouders en 2 zussen in één keer wat heb 😃 -Mijn warm eten van net niet lekker gevallen is -Ik kei misselijk ben -Ik al lang niet erg meer overgegeven heb dus nu ook even blijf duimen -Ik iedereen een dikke knuffel geef
- ik mutsie geaccepteerd heb 😃 - ik ann even een pbtje stuur met mijn hyves 😃 - ik nu weer offline ben - ik jullie een fijn weekend wens omdat ik morgen niet online ben waarschijnlijk..
Ik mutsie en mama een pb heb terug gestuurd Ik mama heb toegevoegd Ik het zielig vind dat mutsie zo misselijk is Ik hoop dat het snel over is voor mutsie Ik het leuk vind dat mutsie zoveel leuke cadeau's heeft gevonden Een donker bauwe bugaboo mij mooi lijkt!
Ik op hyves heb gekeken van mama2b en helemaal verliefd ben op de kleine Julian 😊 Ik vind dat je trots mag zijn mama2b! Ik nu al 3 berichtjes achter elkaar hier heb gezet!
XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010
..ik dit forum al een tijdje mee lees ..er de laatste tijd wel heel veel bij word geschreven ..vooral mama2b wel hele lange verhalen schrijft 😛 ..ze vast heel veel meemaakt 😊 ..ik ook vind dat ze een heel lief zoontje heb, maar ik alleen foto van zwangerworden.nu ken ..ik het jammer vind voor Selly dat ze niet zwanger is! ..ik overigens nog niet zwanger ben en we ook nog niet aan het proberen zijn ..ik het wel super leuk vind iedereen te volgen hier 😃
ik angie welkom heet ik net terug ben van de verjaardag 😖 ik kapot ben ik nog steeds baal van de nega test van vanmorgen ik geen schoenen heb gekocht ik wel mn nieuwe schoenen met 10 cm hak aan heb gehad! 😃 ik hier niet lang op kan staan en lopen 😉 ze verde rwel lekker warm zijn ik denk ik maar naar bed ga ik heel benieuwd ben naar wanneer we gaan meeten we vandaag hebben afgesproken wanneer we sinterklaas gaan vieren ik dit heb voorgesteld dit ivm alle andere familie we 4 december met mijn schoonfam sinterklaas vieren, smiddags voor de kids en savonds voor ons ik hier nu al zin in heb ik dan lekker leuke cadeautjes voor de kids mag kopen ik dat echt kei leuk vind om te doen ik nu nix meer weet
oja, mutsie, donkerblauwe bugaboo, helemaal naar je zin? leuk hoor! 😃 ik het kei lief vind van iedereen dat iedereen zo met mijn nega test meeleeft ik jullie allemaal een dikke knuf terug geef!!! ik hoop dat de volgende ronde voor ons wel raak is ik natuurlijk hoop dat ik alsnog nu zwanger blijk te zijn
ik ook hyves wil ik dit niet heb omdat ik geen zin heb om me erin te verdiepen ik het fijn zou vinden als iemand dit mij een keer zou willen uitleggen 😖 ik nu ga slapen, ik ben kapot ik het berichtje begon met ; ik ben kapot ik er dus ook mee eindig 😉
Ik snap dat selly nog steeds baalt Ik vind dat dit ook nog best even mag Ik jou best een keer hyves uit wil leggen Ik er zeker van ben dat je het zo snapt want het is makkelijker als een forum bijhouden! Ik Selly en natuurlijk ook de rest slaap lekker wens!
- ik me afvraag of de zwangeren hier, of de mensen die net zwanger zijn, ook wel eens last gehad hebben van stekende buikpijn aan 1 kant van je buik? - ik dat vandaag al de hele dag heb, alleen links - het niet mn banden zijn, is meer tussen mn navel en mn bekkenkam in - ik meteen bang ben dat het een EUG is (=bbz) 😞 - ik maandag maar eens een VK ga bellen - ik hoop dat het niet zo is - ik maar moet afwachten tot in elk geval maandag.. 😞