Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Wij gaan dit jaar niet op vakantie.. Dus misschien maar even een weekendje weg weer boeken want dat zal de laatste daagjes met zn tweeen zijn! Vreemd idee, ben er nog niet aan gewend haha..
Esh schreef:hahaha leuke verhalen hier ..
Ik had van het persen wat last van aambeien (sorrysorry genant). Ging dus op advies van de kraamverzorgster een zalfje halen en inderdaad..
Wilt u uitleg over het middel?
Hoe flauw ik dan ook kan zijn zeg ik, ja graag (met een knipoog), je had die vrouw moeten zien kijken! Waaaaarom vraagt ze het dan??, Doos!!
jorina schreef:kan me voorstllen dat je daar zenuwachtig voor bent maymar zou ik ook zijn
aan de ene kant natuurlijk goed als ze wat vinden want dan kunnen ze wat doen maar toch liever niet hoor
en misschien dat die hsg wel juist het zetje is wat die zwemmers nodig hebben :mrgreen:
Nien schreef:@maymar, HAHAHAHAHAHAHAHA, sorry het eerste wat ik las was..
homo's met een potje vaseline, HMM daar wil je ook niet het fijne van weten,
hahaha bah oh wat erg eigenlijk, nee zou daar ook stuk om gaan !!
zou het heel moeilijk vinden om serieus te reageren :razz:
Maar ooh zo, ja dat zou ook vast wel zo zijn hoor dat veel mensen de verkeerde pakken,
wel goed dat je het gewoon vraagt haha ! maar klopt, soms vind ik dat ook wel fijn hoor,
ik zou het ook niet snel durven te vragen of ik er uitleg bij kan krijgen haha:-)
maar jaa he ben een engel, hahaha .. grapje niet altijd !
vruchtje schreef:Ik werkte een tijdje bij een boekhandel met een tntbalie.
Opeens werd er een nieuwe bezorg methode ingevoerd je kon je pakketje direct bij het postkantoor laten bezorgen
als je weet dat je de leverdag toch niet thuis bent.
Maar ho maar dat wij werden ingelicht daarover.
Dus op geleverde pakket stond ons adres (van de winkel dan) en ook de naam.
dan wij gaan ervan uit dat het een pakketje voor ons is.
hup open maken.. komen er opeens allemaal condooms uit.
Ik dacht mijn baad laat die op de zaak bezorgen, ik denk even bellen haha
hij lag helemaal dubbel en zei dat het niet voor hem was. huh? voor wie dan?
Opeens komt er een jonge naar de balie en vraagt naar zijn pakketje, had ook een papier met barcode bij zich.
mijn collega's achter kijken niets te vinden. Bleek het dus de doos te zijn die wij open gemaakt hebben.
Snel dichtplakken en mee geven. Mijn collega zijn nog heel leuk tegen hem Veel plezier ermee! haha
jorina schreef:die voelen niet heel bijzonder hoor beetje plastic-achtig :razz: