@J_mylove, lekker waggelen in de stad :razz: !
veel plezierr meiss
NienOud lidBerichten: 7.557Lid sinds: 29 maart 2010
Prinses88 schreef:Maymar, je bent toch niet naar het ziekenhuis van H'veen geweest toch? Want daar zijn het inderdaad allemaal rampzalige artsen, die hebben mij ook flink wat pijn gedaan met alle onderzoeken.. Mooi dat verder alles er goed uitziet, nu lekker aan de klus!!
maymar schreef:Heeyyy meiden,
Heb wel bijgelezen maar ff niks onthouden sorry daarvoor....
Vandaag mn HSG gehad en damnnnnn wat een HEL!!!!!
Ten eerste werd et niet door de gyn gedaan die et in eerste instantie zou doen maar door een nieuwe gyn (die ik overigens al wel eens had zien lopen) en hij was ook niet zo heul oud 😉
Naja ik op die bank liggen met een heerlijk comfotabel kussen 😂 ik had em graag mee naar huis gehad dat kussen hahahaha.... Werd heeel netjes uitgelegd wat er allemaal ging gebeuren enz.
Als eerste werd de eendebek ingebracht en dat was al niet echt een pretje en al helemaal niet toen hij dat ding open 'krikte'.... Toen werd mn baarmoedermond gereinigd en toen moest dus dat cupje erop.... dit was nog niet zown ramp maar et vastzuigen wel pffffffffffff wat een hellllll.... Eindelijk kwam de radioloog en ging et scherm aan... Blijkt et niet goed te zijn... De gyn zn woorden waren: Volgens mij heb ik lekkage... ik dacht fuckkkk heb ik weer!! de vloeistof bleef in et cupje hangen en toen had hij al zown 10cc naar binnen gespoten.... dus cupje er weer af en er weer op en weer proberen... mislukte weer... bleek dat et cupje niet goed vacuum zoog want hij kon em gewoon eraf trekken elke keer en dat zou niet moeten kunnen.... dus er werd wat geklungeld aan die pomp en weer proberen en weer mislukte et.... pfffff toen kwam de radioloog erbij en die prutste er wat aan en toen hoorde we ineens een geluid van zuigen... aaaahh zegt die gyn dat hoorde ik net niet dus nu moet et goed zijn.... dus terwijl dat apparaat zoog zette hij dat cupje weer op mn baarmoedermond!! AAAAUUUUWWWWWW ik dacht dat mn doos volledig in de hens stond wat een helse pijn zegggg.... ik dacht dat ik et ergste had gehad totdat hij de vloeistof mn baarmoeder in spoot.... pffffffff ik heb vriendlief zn handen volledig fijn geknepen watttt een hellllll et had niet veel gescheelt of ik was out gegaan :oops: zooowwwnnnnn pijnnnnn ik kon et niet wegpuffen zeg kreeg et heeeeel warm en begon helemaal te shaken.... ik was blij dat alles uit mn doos weg was.... Maar doordat et cupje dus 3 of 4x niet goed zat had hij et meeste vloeistof al erin gespoten dus moest er nog meer in... nou et spoot er op een gegeven moment dus gewoon weer uit en wat een plakkerige bende is dat zeg :shock: mn hele benen kleefde aan elkaar....
Ik had dus gewoon echt de tranen over mn wangen lopen en ben na de tijd nog ff blijven liggen....
Alles was uiteindelijk helemaal goed en et beeld wat ze van mn baarmoeder en eileiders hadden waren precies wat ze wilden.... Als ik deze cyclus weer ongi word dan moet ik weer contact opnemen met de gyn voor een afspraak... maar wat ze dan willen weet ik dus niet....
Ik bloed overigens nog steeds een beetje...
Achteraf vertelde vriendlief dus ook dat hij op et punt stond om die gyn een trap de verkopen hahahaha hij werd behoorlijk link dat et elke keer misging en ik dus door zown helse pijn heen ging.. aaaahhhhh wat lief issie toch he....
Nou meiden een fijne avond en slaap lekker ik zoek mn bedje lekker op :)
Liminous schreef:Lieve dames, allemaal bedankt voor jullie lieve reacties.. Doet een mens toch goed!
Joya, lang niet gezien! Woow wat zie ik, gaan jullie voor een 2e? Super zeg!
Lieve Maymar, heb in t andere topic al gereageerd.. Dikke knuff voor jou!
Nien, wat balen van je hooikoorts! Ik merk t hier idd ook weer maar ik heb er nooit zo heeeeel erg veel last van. Meestal verstopte neus/loopneus en brandende ogen en that’s it J
Schorpioentje hoe is t met je meissie?
Als we weer aan de 300 pagina’s zitten moeten we eigenlijk het topic veranderen naar: Jonge meiden die (opnieuw) mama willen worden deel 9 hahahaha
Enne, zwangere dames en moeders, ik ga jullie volgen hoor!
Gister avond de Pregnyl gezet! Heb echt staan brullen als een klein kind. Het deed niet echt superpijn ofzo maar gewoon het hele idee.. Het spuit gedeelde is nu afgelopen. Ik denk een combinatie van hormonen en alle spanning omtrent het spuiten wat opeens van me af viel.
Morgenochtend mag Peet om 8:15 zn kwakkie lozen en wordt ik om 8:30 uit de wachtkamer gehaald om klaargemaakt te worden. Hoop maar dat hij genoeg heeft aan een kwartier want wil toch wel dat ie er van begin tot eind bij is!
Lunanoa schreef:Schorpioentje: Ik denk neit dat de huisarts daar wat aan doet.
Owen heeft wel eens 5 dagen NON stop gekotst, hield niks binnen en kreeg er niks voor. Was een buikgriep, hoorde erbij. Pas als ik geen contact meer met hem kon maken was er wat aan de hand.
Kinderen kunnen wel een week op heel weinig leven.
Owen is toen graatmager geworden, vandaar ook zijn lage lichaamsgewicht.
39,1 is overigens ook niet hele hoge koorts maar wel gewoon k*t & vervelend 😞 Hopelijk knapt ze wat op.
Als ze er mee wakker wordt zou ik wel aan de bel trekken, maar als het de avond/nacht-temperatuur is maakt het niet heel veel uit.
Hoelang heeft ze al koorts ?
Schorpioentje87 schreef:Liminous: Wat spannend zeg. Hoop dat hij snel klaar is en er helemaal voor jou kan zijn! En dan maandag al de terugplaatsing. Wat mega spannend, hihi ik krijg er de rillingen van, zoooo leuk!! Zal heel hard voor jullie duimen hoor. Zijn jullie al van oktober 2009 bezig? Duim duim duim!!