MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
de poep van Tess ruikt ook heel appart en is dun en bijna elke luier vol... veel kwijlen idd... maar 3,5 maand is toch veels te vroeg?
Mila schreef:de poep van Tess ruikt ook heel appart en is dun en bijna elke luier vol... veel kwijlen idd... maar 3,5 maand is toch veels te vroeg?
jorina schreef:misschien zou je eens een rondje moeten gaan lezen in de iui/ivf/isci topics
want er zijn er genoeg die al 6 jaar bezig zijn voor een kindje
als je daar eens leest laat je misschien de opmerking "als het meteen raak was in de eerste ronde" weg
je doet daar een hoop mensen verdriet mee en ik vind het behoorlijk naief als je nagaat dat de gemiddelde vrouw er een jaar over doet om gezond zwanger te worden
sorry maar dat moest ik ff kwijt kan niet zo goed tegen dat soort opmerkingen ze worden zo makkelijk geplaatst maar er word niet over nagedacht
Liminous schreef:Ik denk dat de bloedtest ook aangeeft negatief.. Anders had ie gisteren toch al wel positief moeten zijn lijkt me.. En ja, ik had zelf het gevoel al.. Tenminste, ik heb al paar dagen ongi krampen en ook wel een paar hele heftige.. Kan nooit goed zijn als je wel zwanger zou zijn lijkt me ;)
Babii schreef:Ehm, moest nog achteraan: maar dat weet je wel (miss amy, pals :lol:).