vruchtje schreef:zou echt helemaal niets helpen tegen striae? er bestaan wel duizend smeersels maar ze voorkomen het niet volgens mij?!
NIKS helpt.
Geen bio oil.
Geen etos buiken/borsten creme
Geen VSM BBB-creme
Geen cacaoboter shit smeersel spul.
Hier na de 30e week elke nacht een striem erbij "geknapt". Nu een TIJGAHHHHHHH Agh, gewoon wachten tot de tijgerprint weer in de mode komt...
Wat hebben jullie zitten lullen over die series zeg. Ik vind ATWT niet zo leuk, zo'n domme verhaallijn en overdreven geacteerd. Maar soms zit ik als een slome sjaak voor de tv & kijk ik het toch wel.
Heb ook de bevalling in de schuur gezien. Ging lekker makkelijk, wil ook wel zo'n schuurbevalling.
Toen die gast dood ging vanochtend, heb ik weggezapt want dan ga ik janken hahahahahahhahahahahahaahaha
Hier wat kutnieuws:
Vriendlief had een nieuwe baan, maar vandaag te horen gekregen dat zijn proeftijd niet wordt verlengd :| Ze hadden vorige week een gesprek gehad, dat de Chef wist wat hij in huis had gehaald & dat Dirk nog een hoop moest leren, maar dat wist hij & dat maakte niet uit.
Nu een week later, wist hij toch te weinig, met oog op de drukke tijd die nog kwam.
Lekker kut dit.. bleh.... Al opzoek geweest naar vacatures voor 'm en klaarstaan in words bestanden zodat hij morgen meteen kan beginnen met solliciteren. We kunnen eigenlijk niet zo goed een uitkering o.i.d. gebruiken.
Al is Dirk een harde werker die gaat ECHT niet zomaar thuiszitten...
Zou het niet erg vinden om fulltime te werken om meer te verdienen, maar die mogelijkheid is er bij mijn werk niet heel erg... Er zijn invalkrachten en iedereen staat vaak te springen om uren. Maaarrr soms, zoals deze week, een aantal zieken & dan hebben we weer te weinig mensen. Duswieweet.. Als hij niet snel wat kan vinden ga ik het aangeven bij mijn leidinggevende dat ze maandags & dinsdags evt. mag inplannen.
Als dat niet kan, doe ik wel maandag & dinsdag gastouderopvang erbij...
Tis wel wat.. Voel me echt heel rot op het moment. Niet leuk dit.
Liever niks eropver op hyves/twitter o.i.d. want heb geen zin in nieuwschierige mensen die meelezen.