@prinses, jaa klopt haha nu net thuis, veel later dan verwacht, probeer zo nog even snel wat te strijken voordat manlief terug komt ! heb het nog niet echt met hem erover gehad, ik kijk het nog een maand aan, nu bezig met ovutesten dus we zien wel :-)!het eitje is weer in aantocht..
Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Nien, nu maar even lekker bijkomen.. Ik lig echt de hele dag al voor pampus op de bank! 😞 Blegh.. Ben benieuwd, misschien is het wel zomaar raak.. Zit iemand bij me in het uitgerekend topic en die is in ronde 15 of 16 zwanger geraakt!
NienOud lidBerichten: 7.557Lid sinds: 29 maart 2010
@prinses, ik ga zo fietsen, manlief gaat rennen hahah! ik wens hem veel plezier 😊 !aah hoe voel je je?? ik hoop ook dat het snel raak is, hihi hoop ronde 16 de goede ronde! ben nu bezig met ovutesten en tempen, eitje is nog zoek.. hoop dat ie snel komt hihi!
Nien, haha.. Is die echt gaan rennen?! Dan is fietsen toch makkelijker vol te houden.. Hopen dat je ei snel komt.. En dan lekker gebruik maken van die positieve test!
Pff, ik kan geen hap naar binnen krijgen.. Ben zo ontzettend misselijk! Echt niet leuk meer, ben al een dikke kilo afgevallen in 4 dagen tijd.. Hoef nog niet over te geven, maar het niet eten valt me enorm zwaar en dat je continue de neiging hebt dat alles eruit gaat komen..
@prinses, ben net terug! zelfs ik ben kapot, kon beter gaan rennen? berg op, berg op, berg op.. hahaha kreeg mijn fiets niet meer vooruit echt erg. net lekker gedouched, zo taartje eten hahah en dan lekker knuffelen met manlief !! hihi, alvast voorbereiden voor mn eitje :razz:
och jeetje, dat lijkt me ook echt super naar joh! word je echt letterlijk van alles misselijk of zijn er ook dingen die je wel binnen kan houden? of waar je in ieder geval niet zo misselijk van wordt..
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Haha Lun, ik voel me super hoor!! Heb nergens last van. Voel me totaal niet alsof ik bevallen ben, heb ik eigenlijk nog geen moment gehad, echt super!! Heb alleen kriebelende hechtingen, hahaha. Maar is volgens mij een teken dat het goed geneest.
Ben uiteindelijk wezen stadten ipv Ikea. Is toch leuker, haha. En lekker wezen eten bij de Mac. J. vond het helemaal geweldig, heeft patatjes en kipnugget op, zat lekker te genieten... zo leuk!!
Ja zeker heerlijk!! Voel me lekkerder dan de laatste weken van de zwangerschap. Toen was ik veel minder mobiel als nu. Maar vind het nu al raar, zo zonder buik. Raar is dat he, als je zwanger bent ben je die buik zat, als je bevallen bent mis je 'm weer.. maar voorlopig geen 3e, hahaha. Zou het zo weer willen hoor, vind het geweldig. En L. & J. zijn zo makkelijk! Zwaar heb ik het helemaal niet met 2 van die ukkies. Wie weet over een jaar of 4, 5. Dan hopen we verhuisd te zijn naar een wat groter huis. Kan dan wel weer een kindje bij 😉 haha. Kan me niet voorstellen nooit meer zwanger te zijn... zo raar! Maar bevallen wil ik liever niet meer :mrgreen:
Willen jullie 2 kindjes Lun? Vast al wel eens gevraagd, maarja ben nog bezig met ontzwangeren he, dan mag je nog last hebben van dementie 😃
Ik hoop inderdaad op een gezin met twee kindjes 😃 De rest past niet in de auto, ze meoten allemaal leren, sporten etc. Duur zat.
Wat goed dat je je zo fijn voelt! Leuk dat julile nog wel meer willen over een aantal jaren. Tijd zat, je bent nog ZO jong ( uh wij zijn nog zo jong 😉 )
J_myloveOud lidBerichten: 453Lid sinds: 1 januari 2005
@lun, jaaa ik probeer het nog een ronde, zit nu weer bijna bij mijn ei dus afwachten maar weer.. hihi van het weekend goed klussen en ik hoop dat ik mijn ei weer morgen of overmorgen heb, zal wel super zijn ! blijft mijn cyclus in ieder geval kort !
@J_mylove, super dat het zo goed met je gaat meis !!
hier, laatste dagje werken dan weer weekend ooh heerlijk ! kan niet wachten, ben echt op haha .. ben leeggezogen!
MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
ik doe zelf nooit mee aan zulke acties, omdat ik altijd het idee heb dat het een onbegonnen actie is hahaha
Hier heeft Nyna straks een slikfoto om te kijken waarom ze zoveel spuugd.. en we hebben sinds een week andere voeding een eventueel koemelkallergie uit te sluiten. alleen heeft ze gisteren gal en slijm lopen spugen (eng om te zien), maar sindsdien heeft ze wel minder gespuugd. dus even afwachten
jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
jeetje spannend mila ik hoop dat er geen rare vervelende dingentjes uitkomen en dat het simpel op te lossen is met andere voeding of een pilletje ofzo
hier word het spugen juist een end minder de laatste tijd bijna nihil blijf nog wel ff de pillen geven tot het bakje leeg is maar daarna gaan we toch eens kijken hoe het is zonder
thanks voor het stemmen mila en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat is hij lief he:mrgreen:
ruben heeft omeprazol is niet tegen het spugen maar het zorg wel dat het niet meer zuur is en dus geen schade aan kan richten in de slokdarm maar dus ook dat het geen pijn doet
Nien, sportief hoor! Ik doe momenteel niks, alleen maar lui zijn.. Is je ovutest al richting positief aan het gaan? Nee, ik kan bij alles wel overgeven.. Drink ook te weinig omdat het me tegen staat, eten wil praktisch niet..
Lun, alles staat me tegen.. Ook kleine beetjes eten komt er weer uit.. Ik ruik ook alles dus wordt al beroerd voordat ik begin! Val nu al snel af, dat heb ik ook als ik ziek ben.. Maar het er weer bij krijgen duurt een keer zo lang!
Jmylove, wat fijn dat je je zo goed voelt! Heerlijk genieten van je 2 kleintjes..
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
@prinses, oh wat vervelend dat je je zo slecht voelt! pas maar op dat je niet te veel afvalt, kan ook nooit goed zijn.. let goed op jezelf (en je kleintje natuurlijk, maar die pakt wel van jou wat die nodig heeft hoor!)
Ik zit ook echt te twijfelen of ik de ha moet bellen.. Wil liever niet aan de medicijnen maar begin me steeds slapper te voelen! Loop continue met een emmer omdat ik weet dat ik de wc niet haal als ik moet overgeven.. Ben al slank dus heb niks extra's, alles vliegt eraf!
VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
Nee, ik moet misschien ook maar gaan bellen.. Lig nu ook maar wat voor pampus op de bank.. Zal zo bellen, zal ik wel pas morgen en anders maandag terecht kunnen..
Heb net de ha gebeld en ze vonden dat ik teveel ben afgevallen in korte tijd.. Dus moet per direct aan medicijnen tegen misselijkheid omdat ik anders ook nog het risico loop om opgenomen te worden! Ben dus heel benieuwd of het gaat helpen.. Mag het eind van de middag ophalen bij de apotheek..
vruchtjeOud lidBerichten: 1.340Lid sinds: 11 januari 2010
ik ken iemand die ook zoveel spuugde tijdens de zwangerschap dat ze een sonde heeft gekregen om toch voeding binnen te krijgen.. dus idd goed dat je aan de bel hebt getrokken,
jorina, ok voor de pijn heeft ze ook zantac en dat werkt idd goed, want ze huilt niet meer
Vickys, jaaa.. Wat een verademing! Heb gister gewoon avondeten gehad, wel veel minder dan voorheen maar heb toch weer iets binnen gekregen.. En nu even afwachten hoe het vandaag gaat..
Hoe gaat t met werken, weer gewend?
VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
ja hoor, dat went heel snel.. de eerste dag was natuurlijk wel moeilijk maar het gaat steeds beter, mis hem wel enorm hoor als ik aan het werk ben, en als ik thuis kom geef ik hem eten, badje en dan gaat hij alweer naar bed.. wel weinig tijd met hem, maar je geniet wel extra hard van die vrije dagen dan!
princess, fijn dat het nu iets beter lijkt te gaan.
Ik zoek een buggy (2 losse buggy's) welke is goed? ik heb nu mijn oog laten vallen op de koelstra simba. Iemand hier ervaring mee? of andere buggy's die erg fijn en goed zijn.
die ziet er wel goed uit toch is gewoon een buggy buggy hij lijkt wel op die van mij maar goed dat doen bijna alle buggy's :mrgreen: maar waarom een enkele dan en niet een dubbele
ik vind koelstra over het algemeen een goed merk hoor altijd goede dingen
ik heb nu ook de dubbele, de easywalker.. maar nu kan ik niet met 1 kind weg of beide appart weg, dus vandaar dat ik 2 losse erbij wil, is iets makkelijker.
gisteren met Nyna naar het ziekenhuis en mijn schoonmoeder paste op en die ging lekker wandelen, maar dan zit ze me 1 baby in een duowagen, dus niet handig en ik heb dan geen wagen bij me, dus loop de hele tijd met de maxicosi te slepen, dus vandaar
weet ik niet want dat zie je niet maar heb al van inside bronnen begrepen dat je iets van 250 smsen nodig hebt om bij de 25 te komen ik vind ruben liefste leukste en knapste kind en het zou leuk zijn als hij wint maar ben niet van plan zelf honderd euro weg te smsen dus mochten jullie nog niet gesmst hebben laat maar zitten en anders hartelijk dank :mrgreen:
altijd lastig een buggy maar ik denk dat je met de grote merken wel goed zit ( koelstra, quinny, mutsy heeft trouwens ook een mooie met verstelbare stang zag ik gister tijdens googlen maar die is wel 160 euro ) en ze lijken bijna allemaal op elkaar
wat fijn dat nyna het zo goed doet en tess ook helemaal een tevreden meisje ?
Hij kan in vele standen. Ligstand als ze slapen & er kunnen dus ook baby's van rond de 5/6 maanden in lekker met een voetenzak 😃 Owen zit er soms nog wel wat briek in, maar hij zit altijd vaag te hangen, overal mhoehaha dus dat ligt waarschijnlijk aan ons 😛 De kap van de Simba kan ook heel laag, dat hebben de meeste buggy's niet & vind ik wel erg fijn ivm zon en wind. Hij is makkelijk in te klappen & uitelkaar te halen.
Quinny Buzz is een kinderwagen, die heb ik gehad en vind ik k*t. Zijn ook mensen die tevreden zijn maar ik zou hem persoonlijk niemand aanraden. Quinny Zapp is een mooie buggy, maar dan zou ik wel voor die nieuwste kiezen, die kun je in ligstand e.d. zetten. Die "oude" Quinny Zapp kun je maar in één stand. Voordeel is daar weer van dat je de maxicosi daar op kunt klikken 😉
Tot zo ver mijn buggy ervaring.
Oja, de Hema buggy schijnt ook fijn te zijn.
FreeOud lidBerichten: 5.758Lid sinds: 5 februari 2009
Jawel, slik nu 3x emesafene op een dag en kan dan gewoon wat eten zonder misselijk te worden.. Kan er zelfs weer een beetje van genieten! Ben ook allang blij dat ik weer wat binnen krijg want was al dik 2 kilo afgevallen..
Hoe gaat t met jou en je mooie kindjes?
Fijn dat het beter gaat nu je Emesafene slikt! Heb het ook een aantal weken geslikt en het werkte hier ook goed. Gaf nog wel over maar kon ook wel redelijk eten. Ik slikte het 2x op een dag.. Ik viel aan het begin ook een paar kilo af, daarna aangekomen en aan het eind van de zwangerschap weer afgevallen. Weeg nu 8 kilo minder dan toen ik zwanger werd, haha. Wil nog 5 kilo afvallen maar dat komt nog wel... is ook niet noodzakelijk maar meer voor de mooi zeg maar :mrgreen:
Met mij alles prima! J. is alleen ziek, heel sneu. Gisteren had 'ie 39,6. Vanmorgen weer 38,1 dus ben benieuwd wat de dag brengt. Hij slaapt nu lekker. Met L. ook alles goed, die ligt lekker naast me op bed nu en ligt te mopperen omdat ze iedere keer zelf haar speen uit haar mond trekt 😊
Klopt, je mag er 2 per dag hebben.. En 4 maximaal per dag! Maar ik mis toch eentje als ik er maar 2 slik en dan wil het eten niet, dus heb nu 's morgens eentje en dan 's middags en 's avonds.. Ben heel benieuwd of ik nog meer ga afvallen of dat we weer in de stijgende lijn gaan haha! 😉
Wat lekker dat je alweer zoveel kwijt bent.. Die andere kilo's komen vanzelf wel!
Wat sneu voor je kleine knul.. Helemaal met dit weer en dan koorts! Hopen dat die snel weer opknapt.. En je kleine meid dus lekker bij je.. Fijn dat alles zo goed gaat!! 😃
Ja sneu voor de kleine man, hij is zo graag buiten!! Nouja, vanmiddag maar even afwachten. Als het meevalt met de koorts kunnen we misschien nog even een rondje lopen. En ja, lekker de kleine meid naast me, haha. Kan wel uuuuuren naar haar kijken, zo verliefd ben ik. Maar dat zul je straks zelf ook meemaken :mrgreen:
Als ik dan zie hoe J. met L. omgaat... kusjes geven, even een aai over haar hoofdje.. ooo dan smelt ik helemaal, haha. Zo schattig!!
Heb je nog plannen voor vandaag of ga je lekker van het mooie weer genieten?
Hopen dat de koorts zakt zodat jullie er straks nog even heerlijk uit kunnen.. Is echt super lekker weer! Kan me voorstellen dat je er wel uren naar kunt kijken, logisch ook! Volgens mij ben ik de eerste dagen ook niet bij ons kind weg te slaan.. Kan ook niet wachten tot het zover is, maar voorlopig wil ik het kleintje heel dicht nog bij me houden haha.. 😉
Wij hebben vandaag een lekkere relaxdag! Moet nog wat voor school doen en verder even genieten van onze dag samen.. We hebben elkaar van de week niet zoveel gezien dus dan is de zondag wel erg fijn als die vrij is!
J; Wat sneu voor je kereltje! Hopelijk snel de oude. Wat lief dat hij zo doet met L.
Princes; Wat superfijn dat de Emafasene helpt! HEerlijk. Wordt je er ook zo loom van? Dat vond ik zo kut. Hier hielp het voor geen ene meter helaas dus op een gegeven moment maar gestopt omdat het je ook zo moe maakt 😛 De 21e echo! Spanneeeeeend! Ik zal het onthouden wat dat is de dag dat ik mijn loon binnenkrijg hahahahaha
Oeh ik verlang ook naar een klein hummeltje op mijn borst. Maar ik mag niet klagen want heb al een draakje :$
LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Even een teken van leven.. Ik heb op t moment niet echt de behoefte om mee te lezen en schrijven maar denk wel aan jullie hoor 😉 Ik wil deze maand gewoon echt genieten en niet alleen maar met zwanger worden bezig zijn. Ben weer lekker aan t sporten geslagen en lekker veel water drinken. Probeer er op een rustige manier een paar kilootjes af te krijgen.. Ben nu van de 69 kilo al naar de 65 gegaan.. Doe er eigenlijk niet echt veel voor dus gaat de goeie kant op.
Ben er helaas ook achter gekomen dat er mensen in mijn omgeving zijn die het nodig vinden om onze situatie met jan en alleman te bespreken. Daar hebben wij niet bepaald behoefte aan dus om die reden houden wij alle gebeurtenissen nu voor onszelf. Mensen van hier die wel op de hoogte willen blijven moeten maar ff pb-en voor het wachtwoord van de site.. Die hebben we nu ook maar afgeschermd..
Fijne avond nog ladies!
Liefs
@prinses, hoe gaat het met je meis??? mijn ei is nog niet gespot, bah .. heel irri denk dat hij deze ronde weer later is .. we merken het vanzelf wel weer !! hoe gaat het met de misselijkheid?
hier, ga zo richting stage.. ben moe hahah !
Limi: Snap ik meid. Sterkte ermee, rotlui soms ook! Hopelijk mag je weer snel voor een TP! Wat goed van het afvallen man! Wauw
Hier nog altijd een driftkikker-draak haha. Helaaaaaaaaaaaassssss... NU komt het op 't opvoeden aan.. Moeilijk. Andere kids opvoeden vind ik makkelijker 😛
ben weer terug! :-d Heerlijk om gister weer naast mijn mannetje te mogen liggen.. echt genieten!
Heb af en toe evene via mijn mob gespiekt en ben volgens mij ook wel helemaal bijgelezen.
Prinses, wat goed dat de medicijnen helpen! Ben je helemaal niet meer misselijk of alleen veel minder?
J_mylove, je zoontje had koorts? Is het alweer helemaal beter en kon je gister nog heerlijk wandelen in het zonnetje?
Lun, nou aangezien je al goed aan het oefenen bent voor een tweede zal hij/zij zich vast wel snel aanmelden haha
Limi, bah mensen die het met jan en alleman over jullie hebben. Dik gelijk dat je ook de site afschermd voor anderen. Wel jammer dat het zo moet! Sterkte meid!
Nien, nog geen eitje gespot dus? Hoop niet voor je dat het een lange ronde wordt.
Puk, 5km hardlopen? wat goed zeg! Ik kan dat alleen op het loopband haha in mei loop ik een wandeltocht mee van 25km! dat is dan wel wat langzamer maar toch aardig sportief?! haha
Iedereen verder heerlijk vitamine D opgesnoven?
Hier lekker vitamine D opgedaan ja, paar km gewandelt & paar km gefietst met de kleine.
Heb Dentinox gehaald voor zijn tanden, werkt vele malen beter & sneller dan die Chamodent van VSM, dat werkte eigenlijk gewoon niet. Ze zeggen dat Dentinox wat chemisch is, maar het werkt & Owen is een stuk gelukkiger! Yeahoe
Ik zal eens op zoek naar de foto van Princess der buik! 😃
WAAUW PRINCES! Wat een mooi bolletje al 😃 Jij kan het écht niet lang meer verborgen houden. Had mijn collega ook, zelfde postuur als jij hebt zegmaar. Ze woont heel toevallig ook bij jouw in het dorp 😉 Is nu 14 weekjes 😃 Maar die had ook al zó snel een bolletje, prachtig!
Dankje!! 😃 Vindt het ook erg moeilijk om het voor me te houden, heb ook het gevoel dat mensen er naar kijken.. Heb steeds mn armen over elkaar voor mn buik! Nog 2 weken en dan gaan we iedereen inlichten.. Wil het nu ook wel vertellen haha..
Vruchtje, heb je een leuk weekend gehad met je moeder?
Lun, haha.. Een andermans kinderen heb je ook niet continue bij je he! Ben heel benieuwd hoe het ons straks af gaat.. En die emesafene is inderdaad slaap verwekkend, vooral een uur nadat je hem in hebt genomen! Maar ik heb de misselijkheid nu wel onder controle dus heb het er wel voor over..
Limi, snap ik meid.. Irritant die pottekijkers! Wil je je ww pben naar me, wil je wel blijven volgen..
Nou mijn weekend was heel dubbel. Met mijn moeder heb ik het heel leuk en gezellig gehad. Maar had ook verjaardag van mijn broer savonds en mijn broertje was er natuurlijk ook en ik kan niets goed zeggen of doen bij hem. Hij praat opeens niet meer met me. zo raar! En zo gaat het telkens als ik weer thuis komt. Mijn moeder denkt dat hij jaloers is omdat iedereen meteen vraagt hoe het met mij gaat enzo als ik er weer eens ben en hij dan vermoedelijk te weinig aandacht krijgt. maar kom op hij is 19 en zo vaak kom ik daar ook niet in de buurt. heel kinderachtig maar voel me best verdrietig daaronder. de vriendin van mijn broer loopt ook te stoken, waarom heb ik geen idee, maar ze doet heel achterbaks achter mijn rug om. Heel raar! Maar me moeder zei dat ik mij daar niet zo druk om moest maken en dat hij gewoon in zijn late pubertijd zit 😛 Verder was het erg leuk! haha
Vliegt? De tijd gaat mij te langzaam haha, maar dat zal iedereen wel hebben tot de eerste echo.. 😉
Wat vervelend van je broertje zeg.. Echt kinderachtig dat ie zich dan zo gedraagt! Inderdaad een verlate puberteit of serieuze drang tot aandacht.. Ben je 19 jaar en dan kun je daar niet mee omgaan? Vreemd hoor.. Niks van aantrekken, waait vanzelf wel weer over meid.. Als jij het maar gezellig hebt gehad!
Wat een rust hier, we stonden gewoon op de 2de pagina! Hier alles goed , vanmiddag weerwerken. /fijne dag voor jullie allemaal:mrgreen:
Vruchtje: vervelend van je broertje zeg, niet leuk!
Prinses: Hihi , zelf ervaar je het altijd alsof het langzaam gaat. Al vind ik het bij andere altijd zo snel gaan. En nu achterag gezien is die de hele zwangerschap gevlogen! En ook de tij erna;) Pfff..
Ja inderdaad jammer dat mijn broertje zo reageert, maar moet mij gewoon overheen zetten terwijl ik echt ontzettend baal! maarja. pubers 😛
Ik vind de tijd best snel gaan.. heb helemaal niet het idee dat wij alweer in ronde 4 zitten. Alleen maar goed denk ik dan.
Hebben vannacht een stroomstoring op kantoor gehad waardoor ons hek. (voor de deur) niet open wou gaan. Was een stop doorgeslagen, maar er was geen andere manier om binnen te komen. Vorige keer moesten wij een ruit inslaan, maar dit keer konden wij gelukkig met een stop van de buren er stroom opzetten om hem omhoog te krijgen. Pff wat een gedoe, was even helemaal ontregeld. haha
Hee meiden! Ik lees een andere keer eventjes bij. Hier weeeeeer ziek 😞 Vrijdag begon Nomi met overgeven, zondagnacht waren wij aan de beurt. Om de beurt naar de wc rennen, overgeven, diarree .. verschrikkelijk zeg. Ik voel me nog steeds waardeloos. Net weer geprobeerd wat te eten, bevalt me niks. En dat terwijl ik geen grammetje meer kan missen 😞 Mam heeft onze kleine meid gister opgehaald, ik KAN niet meer :'(
Bah Esh, wat vervelend zeg dat jullie zo ziek zijn. Wel goed dat je moeder je kleine meisje even opgehaald heeft, al voelt het voor jullie natuurlijk erg rot. Beterschap enne, let goed op jezelf he!! (met dat afvallen bedoel ik...) Knuffel.
Hoe ist met de rest?? Lees dat Prinses de misselijkheid goed onder controle heeft, fijn!! Ik voelde me ook altijd zo dizzy als ik Emesafene ingenomen had. Maar mijn vent maakte me wakker als hij naar zijn werk ging 's morgens vroeg, dan nam ik zo'n tablet en dan ging ik weer slapen, haha. Werd dan én uitgerust én niet misselijk wakker :mrgreen: Hopelijk heb je ze snel niet meer nodig!
Hier alles goed verder!! Gisteren veeeeeel te veel gedaan (hele huishouden + boodschappen + J. in bad) dus dat moest ik bekopen met een hele nacht super veel last van mijn bekken. Maar moest toch wakker zijn voor de nachtvoeding haha. Gaat nu weer beter. Maar toch maar niet zo veel meer doen op één dag. Bevalling is ook nog maar 2 weken geleden natuurlijk...:oops:
J_mylove... ja inderdaad 2 weken geleden lad je nog te bevallen en nu ben je van alles en nog wat al aan het doen.. heerlijk als je het al kunt, MAAR de gevolgen ervan.. 😉 Rustig aan he!
Wat heb je weer een leuke ticker ... haha nog maar 5,5kg te gaan!
Dankje meiden! JJJ, ik heb vrijdag bloed laten prikken .. alles was goed. Heb nu een verwijzing voor de dieetiste. Alles heeft 1 voordeel, ik heb dr zo´n mooi buikje aan overgehouden, strakjes lekker ongegeneerd in bikini 😃 Gewoon totaal niet te zien dat daar ooit zo´n klein wondertje in heeft gezeten.
Rustig aan hoor meis! Ik ben zondagavond bevallen, en liep dinsdags in de stad om maatje 44 te gaan kopen (dat hadden we natuurlijk niet). Iedereen waarschuwde me dat ik rustig moest doen, ik was natuurlijk hardstikke eigenlijk. Ik voelde me toch goehoeed??!!!!! Dat heb ik geweten ....... 3 weken daarna reden we met de rolstoel door de stad.........
Vruchtje, haha ja dat scheelt als je niets aankomt tijdens de zwangerschap, dan val je meteen na de bevalling af he 😉 Zo kom ik tenminste snel bij 't gewicht waar ik wil zijn :mrgreen:
Esh, fijn dat je bloed in ieder geval goed is. Nu dus naar de diëtiste... krijg je dan een speciaal dieet in combinatie met de BV of geef je ondertussen FV?? Haha, je zult inderdaad wel lekker in bikini kunnen ja!! Ik heb aardig wat striae maar trekt een heel eind weg nu ik zo afval. Dus wie weet waag ik me ook nog in bikini aankomende zomer, moet er nog even over nadenken... heb 2 kids op de wereld gezet dus die striae moeten we maar voor lief nemen he! En ja, moet inderdaad een beetje rustig aan doen. Maar als je je zo goed voelt doe je al snel teveel he!! Jij dus ook zo snel weer op de been. Je krijgt inderdaad een flinke terugslag dan... vervelend is dat. Ik zit mezelf al de hele dag achter de pc te 'verplichten' maar hoor nu dat mijn ventje wakker is, kan ik zo ff gaan strijken (strijkplank staat in de inloopkast in zijn kamertje, kan er dus niet bij als hij slaapt). Gauw nog ff voordat manlief thuiskomt over een half uurtje, anders krijg ik weer op m'n kop ;);)
Ik heb mn hele zwangerschap geen straie gehad. Na mn bevalling zaten er ineens best wel wat op mn billen .. inmiddels zijn die ook alweer verdwenen. Ag als het lekker weertje is gewoon lekker je bikinitje aan, net wat je zegt .. je hebt wel 2 kindjes op de wereld gezet hoor, laat je daardoor zeker niet remmen!!!!!
Ik weet niet precies wat de dietiste met me van plan is. Ik wil ong 6 kilo aankomen, dus hopelijk kan ze me daarbij helpen. Geef idd nog steeds volledig borstvoeding. Al wordt me van alle kanten gezegd dat ik er toch maar eens overna moet denken af te gaan bouwen ..... moeilijk. We vinden het allebei zo fijn! (maargoed, het vergt natuurlijk ook best wat .. nu voor mij miss net iets té veel).
Ja echt meis, rustrust .. die strijk loopt niet weg, denk aan jezelf hoor!!
Nou is de knop om, bij nummer 2 ga ik borstvoeding geven hahahahahahahaha. Meen het echt hoor 😛 Wel balen dat het voor jouw zo kut gaat met je gewicht Esh! Hopelijk zijn jullie er snel weer bovenop. Superfijn van die mama's die voor je kleine zorgen als je het even niet meer trekt. Zou niet weten wat ik zonder zou moeten...
Hier ook heel veel striemen. Heel jammer... Maar het is niet anders. Sinds ik ben afgevallen zijn het gewoon glanzende streepjes zegmaar, toen ik te dik was waren het knalrode striemen en dat was echt niet prettig. Hier kan ik wel mee leven. En als anderen het goor vinden, kijken ze de andere kant maar op. JAMMERRRR 😛 Ik denk altijd maar zo: Ik ga in bikini, ondanks ik geen perfect lijf heb... Een lelijke trol trekt toch ook geen zak over zijn kop ? MHOEHAHAHAHA
Vruchtje: balen vadat hek!
Jmylove: Denk je even om jezelf 😉 Heerlijk die luxe om door te kunnen slapen. Helaas werkte ik toen nog 40 uren per week & zat extra slaap er meestal niet in 😛 Moet zeggen dak nu wel aan een weekje vrij toe ben, maar heb donderdag een dagje vrij dus deze week maar 2 dagen (18 uren) werken. LUXE! Echt superrelaxt 😃
Heb een bod gedaan op een tweelingbox. Voor in de tuin. Kan Owen lekker ompielen... Moet er steeds achteraan & dat kind is zó razendsnel! Soms moet je ze gewoon even veilig binnen de hekken zetten 😛 Wil eigenlijk een buitenbox maar op marktplaats zijn ze weinig of heel duur... Die tweelingbox kon ik voor 30 euro overnemen, is wel een uur rijden 😖