Schorpioentje87 schreef:Oehh veel plassen is wel een goed teken;) Dat moest ik ook hihi. Hoop het zo voor je! Wat zegt je eigen gevoel?? En precies het zou zo mooi zijn als het lukt! Misschien best ego om te zeggen. Maar stiekem denk ik ook wel dat dat lukt. Bij ons meisje hebben we er ook niet zo lang over gedaan. En we beginnen wat eerder dus dan hebben we weer heel wat rondes te gaan dat er ongeveer 2 jaar tussen zit. Als dit niet lukt zou dit stiekem best een tegenvaller zijn. Maar we moeten niet zeuren zijn nog niet eens begonnen en we hebben een gezonde prachtdochter!!
ik denk van niet, maar stiekem natuurlijk wel. krijg er wel al helemaal de kriebels van nu. Mn vriend vroeg me vanmorgen als eerste "je bent nog niet ongesteld he? nee toch?" hij vind het nu ook wel spannend.
nou ego? er zijn mensen die zeggen een kind willen opzich is al ego. het is je wens voor je eigen totaal plaatje en als je dat zo ziet is dat toch goed? 😊
Ik wil ook eerst een en dan een jaartje of 2-3 ertussen zodat de kleine al redelijk zelfstandig is en dan voor een tweede gaan.
Hoop/denk dat die ook makkelijker is.
Maar J_mylove heeft 2 kleintjes en die klaagt niet dus het kan ook heel makkelijk zijn. Of neem Mila die heeft 2 van dezelfde leeftijd. 2 keer flesjes, 2 keer luiers, 2 keer huilen omdat ze niet willen slapen..
Die hoor ik nergens over klagen hihi..
Dat neemt niet weg dat ik toch even ga wachten als mogelijk! 😊