Necla: duidelijk verhaal, hopelijk zijn jullie snel zwanger:)
Vickys: Wauw wat slaapt die kleine Rens ook al goeeeed! Heerlijk he!
Schorpioentje87Oud lidBerichten: 3.097Lid sinds: 28 mei 2010
vruchtje schreef:als je een keer hebt besloten om zwanger te worden laat het je niet meer los. haha
Heb echt hetzelfde. Me vriend moest mij heel erg afremmen toen wij besloten dit jaar voor een kleintje te gaan.
Begin 2010 hadden wij dit al gezegd en toen kocht ik al bladen enzo.
Echt heel erg. En toen in september werd het opeens anders. ik kreeg een nieuwe baan aangeboden die
beter betaald en ik eindelijk een beetje mijn passie in kwijt kan en mijn vriend begon voor zichzelf.
Toen zouden wij het eigenlijk uitstellen.. maar het heeft ons allebei niet met rust gelaten.
Er zal altijd wel wat zijn waardoor je denkt is dit wel het juiste moment?! (tenminste bij ons)
Dus gewoon gaan met die banaan!
En nu zit ik hier te wachten dat de dag maar om gaat..hihi
Lunanoa schreef:Vind ik ook met Luke!
Oh dan heb je inderdaad een VMK gehad, als je test licht was van te voren. Wat balen dat het mis is gegaan dan 😞 Maar wel een goed teken, want dan is er een bevruchting geweest! Nu moet er nog een ukkie zijn die zich goed vasthoud & dan is jullie wonder on the way :D
Lunanoa schreef:Ja precies, maar je kunt ook niet anders, anders moet je de hele dag thuis blijven. Dat is juist nog zo lekker aan die leeftijd vind ik.