VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
hier alles goed hoor! en met jou? Voel je je al beter als gisteren?
Roos81 schreef:Is het niet veel erger dat je vriend alleen aan zijn mannelijkheid denkt? Dat was het eerste wat ik dacht.. Sorry... Hij hoeft niet eens een vervelend onderzoek te doen, alleen een kwakje inleveren. En als hij dan niet wil, dan kan hij het toch wel voor jou doen?
Als wij als vrouwen getest worden moeten we veel meer doorstaan. Hij mag blij zijn dat hij geen inwendige echo's of andere narigheid (bevalling ofzo) hoeft te doorstaan....
Sterkte meis! Gewoon met pikstraf dreigen ;)
Roos81 schreef:Maar waarom hangt zijn "mannelijkheid' af van zijn zaad?
Als het een geweldige man voor je is, die het vuil buiten zet en je auto wast, die lief voor je is en die goed voor je zorgt zal zijn zaad dat toch niet veranderen? Hij krijgt heus geen stempel op zijn voorhoofd met "Slecht Zaad" zodat iedereen dat kan zien? Dit hoeft toch niemand te weten te komen behalve jullie 2?
Prinses88 schreef:Jullie komen er samen wel uit hoor! 😉 En tegen de tijd dat ik zwanger ben, hoop ik dat jij ook een positieve test in handen hebt/hebt gehad..
We zullen zien, ga maar uit dat het lang gaat duren.. Je weet het nooit, maar wil me er ook niet teveel op focussen! Heb mn hoofd ook nodig bij het afstuderen en dat is denk ik wel een goede afleiding..