Hoi meiden,
Hier weer een nieuw topic voor de oude garde meiden!! Wist echt niet meer of we al aan een deel 2 toe waren, dus heb dat maar weg gelaten ๐ frisse start!!
Liefs Mirre
MirreOud lidBerichten: 2.650Lid sinds: 7 januari 2013
Mama2b schreef:haha nee ik telde vanwege die 30 seconden die je moet wachten als je te snel een bericht wilt plaatsen ๐
mooi dat je nog steeds geniet meis!! die menstruatie pijn hoort erbij hoor.. had ik ook de laatste weken.. en ik maar denken dat het ging beginnen elke keer hahaha ;)
maymar schreef:Lekker hoor snippie zo ontspannen ertegenaan kijken ๐ heel goed.... je heb genoeg meiden die al panisch worden bij de gedachten!! Ben zoooo onwijs benieuwd naar zijn naam ๐ nog een paar weekjes en dan weet de rest et ook ;)
maymar schreef:Mjah snippie..... et vakantiegeld van mn vriend was nog niet binnen ๐ die werkgever is zowiezo wel vaker laat met betalen van loon maar dit sloeg toch wel alles.... tis vorige week eindelijk een keer gestort.... zelfs op een invorderingsbrief werd niet gereageerd ๐ฎ niet best toch!!! Ik vind et trouwens te weinig.... aangezien hij meer werkt en verdient dan ik en hij heb maar een kleine 100 euro meer gekregen dus vind dat een te klein verschil.... ook maar ff naar kijken
Jah erggggg jammer van de fiets.... ga nu elke keer met de auto naar mn werk maar dat ken makkelijk met de fiets.... naja dan maar weer wachten op een aanbieding
Hedwig88 schreef:snippie, 15 november moet ik weer beginnen dus heb nog even ๐
maar ik ga ook maar 2,5 dag werken. vind ik wel genoeg eerst haha...
Mila schreef:een ruisje kan idd meerdere dingen betekenen, maar o.a. een open ductus en dat hebben ze in zwolle met een echo bevestigd.. alleen hier in dit ziekenhuis kunnen ze die echo;s niet maken en ik ben dan erg bang dat ze straks zeggen van oh nee we horen geen ruisje meer, dus niks aan de hand, terwijl ze wel een open ductus heeft
Liminous schreef:haha volgende week is ook goed hoor Snippie ๐
Zit ff te googlen op teveel mannelijke hormonen en verhoogde LH en dan kom ik bij PCO uit.. Niks over gehoord vandaag en kan me ook niet voorstellen dat ik zoiets zou hebben want zo onregelmatig zijn mn cyclussen ook weer niet..
Iemand een idee waar ik meer info kan vinden over die verhoogde waardes?
Liminous schreef:haha ik weet wel dat ik dat niet moet doen, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten wat de effecten zijn van die verhoogde waardes... Ik bedoel.. Hoe uit zich dat dan? Daar wou ik graag meer over weten.. Maar dat kan ik dus niet vinden..
En nee, ze hebben geen echo gemaakt.. Had mezelf er al helemaal op voorbereid, geschoren enzo, maar helaas :P
Bati schreef:@ Snippie: enne meid, hoe gaat t???? nog 20 dagen te gaan zie ik....komt hij vroeger of niet???? Spannend!!!!!
Mila schreef:mayella, wat is er dan? waarom loop je bij de psycholoog?