trouwens jij alweer bijna 14weken!dahmzz wat gaat dat snel!
kan nog herinneren dat je testte !
tijd vliegt sowieso snel vind ik.Bij me zelf ook al!
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
jorina schreef:tuperware is wel duur
maar ook erg duurzaam
die bakjes zijn echt super voor alles wat je je maar kunt bedenken ( o.a babyvoeding die kleintjes zijn net genoeg voor een eerste prakkie :))
andere diepvries bakjes kun je vaak na een tijdje weggooien omdat het broos word en er dan vaak wat afbreekt dat is bij tupper niet zo
en daarbij levenslange garantie als het stuk is stuur je het gewoon op dan krijg je het nieuw terug en bestaat het produkt niet meer krijg je iets wat het vervangt
whaha ik kan ook wel tuper gaan verkopen :mrgreen:
ik ben wel een beetje tuppergeil geloof ik ;)
mayella schreef:Heb hier ook heel veel wat haast niet gebruikt wordt :oops: Maargoed moet wel zeggen sinds Yara er is ik wel meer en vaker wat gebruik 😃
Btw, die blikopener is ook super!!! 😃 Garde heb ik zelf een goedkope van de hema, lijkt er heel erg op 😃 Wat hier super vaak gebruikt wordt is de Quik chef.. Maar als je zelf party's organiseerd kun je nog al eens wat goedkoper krijgen 😉 Of zelfs gratis...
Snippie, ben benieuwd ;)
mayella schreef:Haha, werkt dat nu echt?????
Heb zelfs trouwens een goedkope van de ikea... Mn moeder heeft die van tupperware ;)
Babii schreef:Nee, ik zet niks @ hyves neer meissie. Laat maar weten als je eraan toe bent per sms! Natuurlijk eerst lekker genieten van je kleine man zodra hij er is :mrgreen:.
Btw, was jij ook zo duizelig tijdens het spuiten???
Babii schreef:Hm, nou ik ben aardig duizelig ervan en het is vandaag SD4 en heb nu al krampen :(...... En zoals je weet ben ik erg bang dat het hele BMS NIET gaat groeien. Wordt er nu alweer moe van, want ben zoooooooooooo bang dat het afgebroken wordt hierdoor....
Je zal zien: er zal vast wel weer iets tegenzitten, probleem na probleem bij mij. Wat denk jij Snippie?? Jij bent erg goed daarin ;).
jorina schreef:jeej snippie spannend meid ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en ingeleid word
mirre hier alles goed hoor ruben was gelukkig goed gegroeid maar vandaag hebben we helaas wel weer een spuugdagje maar zo af en toe is dat niet zo erg
en ga jij toevallig naar de jonge gezinnen beurs ( las iets over een beurs :))
Jamilah schreef:Snippie: Wat goed meid, ik ga heel hard voor je duimen dat je snel mama bent nu!
ik zit hier te wachten op me lieve vriendinnetje..komt even op verjaardagsvisite nog hihi..
Jorina: Fijn dat het met Ruben goed gaat!
Hoe gaat het met jou nu?
Mirre: Jij gaat ook hard zeg in je zwangerschap...time flies haha..
Tessa: En heeft je vriend al iets gehoord van het nieuwe werk?
Hoop dat hij aangenomen word!