Sofia, die Ryan heeft o.a. een serie gedaan. Volgens mij heet het 2 gyus en 1 girl. 2 vrienden en 1 vriendin. Leuke serie ook. Maar heeft ook films gedaan. The proposal is onwijs leuk!! 😃
http://www.moviemachine.nl/movie.php?id=2625 Een meeting zit er voordat ze allemaal 1 zijn voor mij niet meer in ben ik bang. Alle weekenden zitten vol. En vrij nemen gaat ook lastig worden. Ik werk namelijk vaak de dagen dat de meeste weer vrij zijn.
sjit zegt, ik heb van de goede sint M&M's gehad... kan niet stoppen met eten terwijl ik er echt geen zin meer in heb
Nekje van Stefanie is ook warm Lilian.
Ben nu echt klaar met die actifit. Ga een mail sturen, of laat Thomas dat doen. Kan het zo mooi formuleren. Vanmiddag Steef naar bed gedaan. Ze ligt op de aankleedkussen en ik doe de romper open, is de luier droog. Dus liet die aan. Doe nog even iets anders en knuffel nog even. Voel dat haar luier ineens heel warm is. Dus die heeft net zitten piesen. Wilde verschonen, nou kon dus ook de romper en aankleedkussen verschonen, was zeiknat!!! Hoe kan dat? Een droge luier??? Echt slecht.