Dames hier kunnen jullie weer verder kletsen!
Liefs snippie
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
bloemmie schreef:heeeeeeeeeeeerlijk 's nachts eten haah anders met hongerige maag gaan slapen das niks dan denk ik in me bed alleen maar aan eten ipv slapen:-?
Tim slaapt nu ook weer veel, van bijna niet meer overdag naar alleen maar overdag, maar ja me miniventje mag dat hoor hij geeft t maar aan hoor:-D
ja ik haal jullie namen allemaal door de was soms vooral Lilian en Lindy en Mippie weet niet waarom haha.
Ja ik ben dol op kerst en ben versiering aant maken voor op de ramen, mar moet je eerst met verf(windowcolor) de lijnen trekken dat moet drogen daarna inverven maar ja omdat anders kleuren door elkaar kunnen lopen moet ik steeds wachten en t duur 7 uur voordat t helemaal droog is dus je snapt waarom ik nu al begin:mrgreen:
Tim zijn temp is weer normaal, maar die bavianen bips wordt weer roder, zalf lijkt niet echt te helpen ik weet t ook niet meer mer me mannetje hoor:confused:
Nou Denni wil dus in maart of zo dat de beeb wordt geboren dus das nog ruim een driekwart jaar de pil slikken tot juni of juli of zo.
Hebben namelijk ook teveel verjaardagen en feestdagen. sinterklaas, me schoonbroer, ikke, kerst, Tim, nieuwjaar/verjaardag zus. Teveel dus.
Ow over die datums van die vrouw mijn mama kon ook mikken hoor, me zus is van 1-1 en ik van 12-12 haha.
ik heb straks lekker 12-12-12:mrgreen: wordt ik 30:shock::oops::oops::oops::oops:
slapen in bed pfff Tim gaat altijd op zijn buik draaien en meteen met Piet konijn spelen(zo een lelijke knuffel) en dan slapen.
Behalve uiteraard vanmorgen whaha Denni stopt m in bed maar had zijn tutje niet, dus ik die halen kom ik in zijn kamer staat meneertje in zijn bed vrolijk te lachen:?
Toen net bij de fysio geweest, nou kan dus zijn dat ik dus een rib of een wervel los heb zitten door die beweging die ik maakte toen ik de stekker int stopcontact stak, ja zo is t echt gebeurd :roll::mrgreen: Maar kan ook alleen de spieren zijn, kon ze nog niet goed voelen. Maar ja morgen weer terug en dan zal ik eens vragen of t verstandig is om maandag te werken. Moet van maandag tot zaterdag, dus heb je nog geluk Mippie 😉 heb der 3 koopavonden bij:(
Wraps eten wij echt nooit Denni lust echt niks en om ze voor me alleen te maken niet zo zin in. Maar heb hier nog een pak liggen voor mexicaanse wraps jammieeeee
Wat eten wij pfffff dunnow, heb zin in de mac:oops: maar Denni niet :roll: die geeft daar echt NIKS om, snap ik niet hoor is toch kei lekker haha.
Pfff af ent oe wou ik dat ik een andere man had wat eten betreft, die van mij wil elke week t zelfde lust alleen dit
bloemkool of broccoli
sperzieboontjes
doperwten en wortels t liefst zonder wortels 😉
spruiten
1 theelepel spinazie meer ook echt niet
1 theelepel rode kool zelfde verhaal en
da wast:roll:
ja nasi zonder groente maar ook niet teveel, chilli con carne zonder boontjes of groente
lasagne t liefst 1 keer per jaar. Ben zo blij dat Tim wel alles lust, die appel neem ik dan maar voor lief.
Zijn lievelingsgerechten komt die: spruiten:shock: van die vieze slakkenwormpjes genaamd kneukels:?(dat lust ik dan weer niet) of macaroni met kip en een fles ketchup want meer ist echt niet. iemand ruilen voor een man die alles lust?:lol:
En thuis waren we altijd van de kruiden en tig gerechten. Paëlla, wokken, ovenschotel tig dingen met rijst, veel vis maar meneertje wil t liefst gewoon aardappels:( heb je nu toch aan zo een vent haha.
volgens mij heb ik honger:mrgreen: