Mippie hier ook nog klein buikje hoor en die moet er ook af, of er moet een grotere groeien haha…. Maar dan wel om de goeie reden. Vandaag weer los gegaan op een bak pepernoten, bah zo fout…
Nluiten, de kansen voor het andere carrièreplan zijn er ook zeker wel. Ga me liever daar op richten dan, maar op een of andere manier heb ik wel het gevoel dat het me niet in dank wordt afgenomen als ik voor de 2e keer de kans op een leidinggevende functie afsla. Op een of andere manier zien ze dat in mij, maar waarom lijkt het mij dan helemaal niks? Ga er lekker iemand anders blij mee maken, zijn er genoeg die het graag willen.
Em je hebt een speciaal leidinggevende programma op Nijenrode. Zie hieronder:
http://www.nyenrode.nl/Education/businessdegrees/psmba/programma/Pages/ModuleLeidinggevenaananderen.aspxDat lijkt me wel weer supergaaf… Maar ja ze zegt wel dan moet je er ook echt voor gaan en daar je carriere in zien. Dat snap ik ook wel, kost paar duizend euro zo’n opleiding…
Haha goedzo lekker shoppen voor jezelf kan ook zoooo lekker zijn!!!
Hihi die tandjes op de verkeerde plekken. Gijs kreeg ook eerst een hoektandje en daarna zn voortanden. Was mijn draculaatje…
Nluiten bah die onzekerheid, natuurlijk mag je daar over klagen… Idd probeer het positief te zien, maar ja de roze wolk is wel een beetje weg…
Linda wow gaat zeker goed met abby. Ik vind mijn bekertje ideaal. Het beste gaat het oefenen met iets dikkers, zoals joghurt, oh lees net dat mippe het een slecht plan vind 😉 Ik oefen ook wel in bad, dan wordt alleen het water nat. Gijs vind het superleuk dus waarom niet. Bekertje verkopen ze alleen bij Etos en heeft een uitstaand randje en 2 oren. Maar echt zn drinken krijgt hij ook gewoon uit de fles hoor. Of tuitbeker, of rietjes beker.
Haha levi de wetenschapper, ik denk wel dat hij gauw een wiskundige formule in zn hoofd doet en zo de afstand berekend. Verder heeft hij misschien nieuwe theorieën over de zwaartekracht, ben benieuwd wanneer hij gaat praten om ons alles te vertellen, hihi… ;)
Gelukkig zeuren ze bij ons op het cb niet zo… Gijs doet het ook dingen op de grond gooien. Wat ik me dan afvraag: als hij zo intelligent is om de afstand ermee te meten, waarom moet het dan 15x achter elkaar??? Is ie dus niet slim genoeg om het te onthouden??? Nou ik hou het ook gewoon op papa en mama testen.
Oeh ik moet morgen heen, ben benieuwd… He gatsie krijgen ze weer prikjes dus? Of misschien Gijs de volgende keer…
Oh ja ik doe geen accountancy, maar bedrijfsfinancieren (nibe)
Getsie Tammie de tandarts is niet mijn hobby… Hoe kwam je in 1x aan zoveel gaatjes dan?
Em ik ben jaloers op je wintersportplannen!!! Hier staat het er ook goed voor hoor, gaan naar mn schoonzus in Noorwegen en daar gaan we zeker wel dagje (of meerdere) skiën. Ligt nu al sneeuw…
Haha meisjes laat maar lopen die tranen. Jullie hebben natuurlijk ook nog een portie extra hormonen…
Oh ja tammie ws is het het niet hoor, maar gijs had ineens ook steeds slechte nachten en mn moeder zeurde steeds. Hij heeft het koud. Toen heeft ze een warme slaapzak voor hem gekocht (trouwens nu in de aanbieding bij de HEMA) en nu slaapt hij ineens wel weer door. Misschien toeval, maar ja dacht meld het toch even…
Bloemie wat een k*dag. Hihi rene moest eens weten dat hij hier een begrip op zich is whoehahaha :D
Wauw brusje wat praat Yma al lekker zeg. Hier zijn het meer oerklanken en gekke geluiden. Mama heb ik ook al meer dan een week niet meer gehoord…
Hihi Angel die bram is ook een lekkere boef. Hmmm jij hebt wel weer hoopvolle klachtjes, ik probeer hier wanhopig van alles te voelen, maar helaas niks. Ga zaterdagochtend toch een test doen, want ik ga die dag naar sixflags haloween fright night. Da’s echt heel eng en lijkt me niet goed voor een prille zwangerschap. Dus mocht het zo zijn dan verzin ik wel een smoes… Maar goed is toch niet zo, maar zal de uitkomst hier iig even melden.