lol blijkbaar is "kneukels" een Tilburgs woord whaha ze heten dus kreukels whahah vieze dingen bah.
http://www.schmidtzeevis.nl/html/kreukels.html Lindy zo was t ook niet bedoeld, maar wij gaan iig niet in die maanden beginnen dat we in november december januari uitkomen. Dus ergens in maart. En het moet je idd gegunt zijn, maar wij blijven daar positief over denken, mag niet anders denken van Denni positief blijven:oops:
Hier krijgt Tim ook nog de fles hoor, probeer het wel zo min mogelijk te geven dus het meeste in de tuitbeker, maar hangt er ook vanaf wat in de vaatwasser zit:mrgreen:
Brusje balen dat het op je vrije ochtend weer zo vroeg was, kan René dan niet even met ze gaan zitten?
Tammie David dus lekker eigenwijs haha van wie heeft die dat???:mrgreen: is denk ook gewoon die fase hoor.
Angel snap dat je schrikt!! Tim doet hier ook af en toe een poging om overal overheen te leunen en die zal gegarandeerd nog eens vallen, denk dat mama dan meer schrikt dan dat hij doet haha. De box zal gelukkig niet zo snel gaan is heel laag maar hij zal vast een keer op de rand gaan staan en een opstapje hebben zo. Bed duurt niet meer lang.
Oh en het noorderlicht das mooi!!!! alleen daarvoor zou ik een keer die kant op willen.
Nou Tim was paar keer wakker vanacht zat echt te dromen, gillen en huilen en dan ineens weer slapen arm ding. Maar las net dat dit ook bij een sprongetje hoort.
Straks komen me mama en papa met Tim gaan we naar de markt, hoef ik niks te tillen. Als ik maar geen collega tegen kom:? naja maakt trouwens niks uit kan dan nog steeds niet bukken of tillen. Kan t wel hoor maar wel pijnlijk.
Ga denk appeltjes kopen voor appeltaart te maken of pepernotenmix, nog nooit gemaakt haha