nou ben t niet geworden ze vonden me wel heel enthousiast overkomen en ook gemotiveerd, alleen er waren kandidaten die meer ervaring hadden en bij mij zat er best een groot gat
Maar ja half uur later belde kruidvat op, ze bellen voor een afspraak te maken. Maar die nu belde was uit waalwijk en ik weet haast zeker dat ik voor Tilburg heb gesolliciteerd. Naja volgende keer als ze bellen even navragen.
Dus mooi klote, hoopte zo dat ik morgen me ontslag kon indienen
Vandaag echt butt gewerkt, Amanda was er ff voor die "sollicitant/vriendin" nou binnen 5 minuten was ze al klaar, toch knap...
Daarna kwam Stefan naar me toe dat hij even nog wat met Amanda moest bespreken, jaja ik word voortaan overal buiten gehouden lief he.
Maar of ik wel op woe de 22e wil werken van 18-20 want dan staan ze maar met zijn tweeën, nou mooi niet dus!
Nu maar hopen dat ik wat win of zo
Ga nu ff snel taartspul bestellen, heb ik nog niet gedaan:oops:
Maar ga nu ook de taart voor de oma van Denni maken.
En ga mezelf trakteren op kleren
Wat gaat t morgen koud worden he!, die skipakjes zijn geen overbodige luxe, morgen die van Tim zoeken. Hadden we vorig jaar van me tante gekregen, maar veeels te groot natuurlijk, weet niet eens welke maat t is, kan goed dat die nu te klein is.
Miss dat ik ook binnen blijf met m is miss beter -15 is wel heel koud.
btw dit is zijn uitnodiging:
ff tussendoor:-D
Angel balen zeg, maar idd miss nog te laag, later nog eens testen.
Pff over boobs kan ik mee praten hoor, de mijne lekken gewoon alweer, was ff gestopt en nu WEER, heb straks ijs ipv melk met die kou:?
sleeën, nou hier is niks gevallen vandaag ja echt van dat miezer, maar iedereen heeft hier gestrooit en de strooiwagen is ook alweer geweest :roll:
Trouwens ook al konden we sleeën dan kon t nog niet want hebben geen slee en heb me mannetje niet gezien.
Morgen eens langs de hb gaan.
Sneeuwpiemels, is gewoon eens wat anders dan de allerdaagse sneeuwpop.
Lilian, wij gaan ergens volgend jaar pas voor een brusje. denk in juli of zo pas.
Brusje, heb je je favo kassajongen weer gezien?:-D
ik wil ook weg:( weg vant t werk, heerlijk ergens een weekje lantefanten, maar ja zit er niet in *zucht*
nou nu ga ik echt even wat bestellen, daarna denk ik naar bedje toe want ben moe en moest tot 6 ipv 5 want anders stond me collega alleen. Goed geregeld Amanda, tss stom wijf:evil: