ow ja ach ik vond het al heel mooi dat we het hartje zagen kloppen. en met de doptone doen ze daar niet eerder dan 12 (?) weken. kan zelfs wel later zijn. schijnt niet zo goed te zijn voor het ukkie anders. maar ook wij zagen het hartje wel meteen hoor 😉 prachtig 😊 in eindhoven op de fontys hogeschool zoeken ze vaak zwangeren die gratis echo's willen laten maken. is voor de cursisten opleiding. ik heb me gister opgegeven. kan helaas pas 4 feb. dan ben ik 21 weken. maar de plekken voor tussen de 10-14 weken dat kon niet meer dacht ik. maar ach wie weet als jullie bellen dat het nog kan? jullie zijn iets minder ver, dus wie weet?
hier de link
http://www.fontys.nl/nieuws.aspx?nieuws_idartikelsoort=12&nieuws_idnieuws=10968&nieuws_showarchived=1&nieuws_trefwoord=echoja contact met andere kindjes is idd belangrijk. en daar hoeft je kind echt niet voor naar een kdv te gaan. deden ze vroeger ook niet, maar mijn moeder ging echt geregeld ergens met ons naar toe om in contact te komen met andere kinderen. vel op bezoek, veel naar speeltuinen en van dat soort dingen.
ach lilian als ik straks weer fulltime thuiszit komen we lekker bij elkaar op de "koffie" 😃 koffie tussen haakjes aangezien ik dat momenteel errug vies vind 😊