haha uhm dames valt wel mee hoor 😉
Als je soms hoort wat de andere kindjes van de januari mama's kunnen, kan Tim nog weinig haha.
En volgens mij loopt Bram toch ook goed voor.
Nluiten dit is m
http://www.nivea.nl/producten/Lichaamsverzorging/smooth/Zijdezachte-Body-Milk paarse verpakking sorry haha.
Driftbuitjes. hmmmz kan snappen dat je daar naderhand gewoon moederloos van wordt hoor. Miss dat ze der energie niet kwijt kan?
Brusje, jeetje al 5 jaar. Dacht dat die dingen na een half jaar weg moesten haha. Lijkt me wel zwaar op je hoofd niet?
Kaylen idd grote zwembroek haha. Tim heeft geen kont scheeld miss ook wel :mrgreen:
Tammie Tim eet hier alleen maar stukken fruit, hebben tot 6 maanden gepureerd daarna gewoon kleine stukjes op de vork gedaan.
Banaan doe ik niet eens meer in stukken, gewoon afhappen.
En avondeten doen we alleen t vlees klein snijden(hangt er vanaf wat voor vlees, gehakt wordt geruld) en de aardappels beetje prakken, groente ook.
Boterham gewoon kleine stukjes en zelf laten pakken. Heb van de week van bij schoonmoeder gezien dat die iniemini stukjes snijd en dan in zijn mond stopt!!!!:evil: kan die goed zelf!
Balen dat die zo aant spoken was vanacht, veel indrukken gehad miss die die niet kon verwerken?
Linda veel succes met je tentamens!!!
Brusje ben benieuwd naar je taart!!
Tammie haren "kammen" snapt die wel, maar tis 3 keer over zijn bol en dan ook weer in zijn mond hoor haha.
Zoals Bram nu doet, begon Tim dus ook Angel, dus je weet dan gewoon wanneer ze moeten.
Ow en Tammie om te blijven zitten geven we Tim een boekje haha, bladerd die lekker door en zo blijft die zitten. Na 5 min halen wij hem er ook weer af hoor, moet geen dwingen worden he 😉
Plem plem, LIEF!!!!
hoe kom je op dat woord haha prachtig!
Sofia succes met t fotoboek!
Zal dan maar niet zeggen dat Tim sinds vanmorgen handkusjes geeft, zijn handjes omhoog doet als je iets omhoog moet gooien en handjes omhoog en hoofdje schuin als t op is:oops::oops::oops::oops: komt Tammie weer met der einstein haha.
Ow wat goed trouwens dat die melk zo eerst gecontroleerd wordt! Geeft toch een veiliger gevoel lijkt mij.
NOu mensjes, wij gaan op vakantie, dus niet te veel kletsen, moet straks 5 dagen nalezen.
doei lieffies!