ja vind die temp nog heet vreemdst.. schrijf je dat zo?? :lol:ik heb gisterochtend kwart over 6 getemt: 36.7gistermiddag omdat ik negatieve test had in vergelijking met de dag ervoor.. smiddags 37.2 (dat houd in dat mijn basale temp rond de 37 zou zitten).vanochtend om kwart over 6 weer getempt 36.6en het stomme is dat ik normaal gesprolen ALTIJD o.2 of o.3 meer heb dan sochtends als ik temp want dat doe ik vaker zodat ik kan achterhalen of mijn gevoel klopt met de praktijk :lol:dus stond vanochtend echt versteld dat het niet klopte met wat ik gisteren had gemeten en getest.. dit is templijst nu:[ATTACH=CONFIG]2269[/ATTACH] templijst voor Quinn[ATTACH=CONFIG]2270[/ATTACH]
zoals je ziet doet de templijst van Quinn ook gek.. ging ook niet meteen omhoog..maar bleef hangen op 36.9 en schoot pas na 4 dagen echt hoog en bleef hoog.andere templijsten steeg mijn temp direct na ovulatie met een variatie van o.1 tot o.4 graden verschil. Nouja.. moet het er voor nu mee doen :-P Zijn jullie ook allemaal bruin aan het bakken?Op 1 of andere manier heb ik geen zin om naar buiten te gaan.. Gek kind ben ik ook..