Angela1979Oud lidBerichten: 50Lid sinds: 1 januari 2005
Hmm... then it's just me I guess 😛
Angela1979 schreef:Op zich is het heel logisch dat je zenuwachtig bent..... Je wilt iets niet horen en je bent heel bang dat je het wel te horen krijgt... en dat is kut.... aan de andere kant heb je dan wel zekerheid en kun je vanaf dat punt nieuwe plannen maken... nu weet je niets....
En gelukkig moet je al redelijk vroeg op de dag, heb je niet nog langer de tijd om je op te vreten....
Priscilla4 schreef:ben jij niet getrouwd??
Priscilla4 schreef:hahaha hebben jullie het zo breed dan??
t kost best veel ligt er ook wel aan hoe gek je t zelf maakt natuurlijk!!
Angela1979 schreef:Nee, nee, helemaal niet! Maar wij zouden niet zo lang kunnen wachten! Enneh.... onze datum zou dan 23 mei worden (heb ik alvast besloten voor hem, hahahahahahahahahhha)
Moortje schreef:@ Priscilla:
Fijn dat ie meegaat! Zoiets moet je inderdaad samen delen.
Haha.. moet wel om je lachen! haha.. ik vind 2011 prima klinken 😉 maar aan jullie de keuze natuurlijk 😉
Wij zijn 09-09-09 getrouwd. Dus ook wel gekozen voor een speciale datum :D
Priscilla4 schreef:een zoon van 7 klinkt al heel oud... terwijl je bij 6 zoiets hebt van ahhhh goetsjie goetsjie
Priscilla4 schreef:zonder vragen kun je elkaar niet leren kennen toch?
Priscilla4 schreef:vond hem ook wel passen bij mn mogelijke vmk...
zonder die vmk besef ik misschien minder wat een wonder het is als het goed gaat...
Angela1979 schreef:ja... ook ik heb uit alles wat ik heb meegemaakt iets 'meegenomen'... noem het ervaring, noem het een les, maar je weet dat je onder alle omstandigheden door moet en dus dingen moet accepteren en verwerken....
Priscilla4 schreef:hihihi kunnen jullie me bij houden??
Angela1979 schreef:ja maar we gaan toch geen pagina's vullen alleen maar om het vullen? beetje zonde, toch?