Ooook weer zo lastig. Houd van allebei! 😃 Maar toch maar ZOMER
STAPPEN OF THUIS VOOR DE BUIS
Ik moet ook helemaal niet zeuren met zo'n cyclus hoor! Ben al blij dat het niet langer duurt. Af heb altijd wel iets te zeuren hehe. Is soms ook wel fijn.
Elies26Oud lidBerichten: 2.392Lid sinds: 25 juni 2012
Nee dat is ook zo.. Je hebt meiden die een cyclus hebben van 50 dagen! Maar wat jij zegt.. Soms is ff lekker zeuren ook niet verkeerd! We zijn tenslotte Nederlanders 😉
marjolein1984Oud lidBerichten: 102Lid sinds: 6 oktober 2010
Trouwens ik moet nog een hele reut feliciteren... (naja veel)..... Sab en kerssies gefeliciteerd!!!(volgens mij heb ik ze dan weer allemaal gehad 😊 Ook ben ik benieuwd naar priscilla... iemand een idee waar ze zit verstopt?
Hamster???... heheh nee dat mag niet.. pfff moeilijk.. ok
hond alleen omdat je die moet uitlaten en dat goed is voor de beweging... vind ze allemaal best leuk. (vraag me ook niet waarom ik hamster in eerste instantie neerzette, daarmee heb je helemaal geen beweging:) )
stofzuigen of dweilen
tis idd weg 😞 maar tis wel helemaal schoon dus we mogen weer aan de slag!! volgens haar is t wel heel positief dat we zwanger zijn geraakt en heeft het wel ingenesteld gezeten en is t dus eigenlijk gewoon domme pech geweest en een klassieke mk... op naar ronde 3!!!
ben ook wel blij dat we weer mogen seksen :D:D is ook alweer ruim 2 weken geleden hihi...
wel kut dat t weg is idd... en dan zit je daar tussen alle vrolijke zwangere dikke buikjes... pffff... maar volgens gyne ben je na mk extra vruchtbaar en is de kans dat t weer fout gaat toch echt kleiner.... dus hopen op t beste!!
marjolein1984Oud lidBerichten: 102Lid sinds: 6 oktober 2010
ahh priscilla heel veel sterkte meid met dit verlies!!! Probeer het een plekje te geven en verwerk het op je eigen manier. Wat jijzelf het prettigst vind. Fijn dat alles schoon is en je er nu weer voor kunt gaan. ze zeggen dat je na een mk iets vruchtbaarder bent dus ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
jah idd... ach onze tijd komt wel.... en tis ook niet leuk zwanger zijn en je geen seks meer kunt hebben..
volgens gyne lag t echt aan t vruchtje en niet aan mij 😊 t was een enorm lieve vrouw!! baarmoeder en eierstokken zien r goed uit... dus knallen... hoef ook geen ongi af te wachten van dr... dus we gaan er weer vol tegen aan!!!
Priscilla4Oud lidBerichten: 1.699Lid sinds: 1 januari 2005
Vind het wel leuk dat we zoveel kletsen, dat we binnen 3 maanden al op deel 2 zitten! En ik denk dat deel 3 er nog sneller zal zijn omdat in deel 1 we niet gelijk met zoveel vaste meiden waren 😃
elies balen joh dat ie ziek is beterschap aan hem!!
hier was t net al gezellig... vriendlief kon niet wachten haha hij hoop zo dat t nu meteen weer raak mag zijn!! maar ik ga er maar niet te veel van uit!! toch vond ik die tickers wel ideaal en zowiezo vind ik ze schattig...
seks net was toch een beetje gevoelig... en eng.. maar goed, moet er ook weer vertrouwd mee raken denk ik..
pompom op naar 300!!!
oke 26+ haha nice nice nice... watvoor werk doe je?? we hadden lijstje d8 ik maarja ken ik nie vinden of onthouden.. waar is die lijst trouwens van nod
moet m ff aanpassen!!
NAAM--------LEEFTIJD----RONDE-----------NOD Kris------------------27----------------3------------------------05 -01? (cyclus 32-26) dagen) Nies------------------25---------------3------------------------08-01 Marjolein------------26----------------3-----------------------10-01 Shirtjuh--------------21----------------2-----------------------12-01 (als ik weer cyclus heb van 37 dagen) VJ--------------------30----------------1------------------------13-01 Ikke------------------26----------------3------------------------15-01 (met cyclus van 31 dgn) Brendy---------------21-----------------3------------------------17-01 (cyclus 29 dagen) Elies26---------------26-----------------3-----------------------18-01 (met cyclus van 33 dgn) ThaLiesl--------------26-----------------3-----------------------21-01 Moortje--------------22-----------------3-----------------------21-01 (met cyclus van 28 dagen, maar duurt waarschijnlijk wel langer) LadySanne----------23---------------3--------------------------21-01 Joan------------------21-----------------3------------------------24-01 Mar22----------------24-----------------4------------------------??? Afwachten hoe lang mijn cyclus dit keer is... Pluisje----------------25------------------3-----------------------24-01 Iet---------------28------------3-----------------02-02 ( bij 37 dagen) Priscilla4----------23-----------3------------------geen idee...
WACHTBANKJE NAAM---------LEEFTIJD-------RONDE---------NOD Spirit-------------------27-------------------2--------------------19-12 Berkeltje27------------27-------------------2--------------------20-12 Priscilla-----------------23-------------------3 na vmk--------------------geen idee hopelijk geen door nieuwe zw ;) Evi1987-----------------23-------------------2---------------------29-12 (cyclus van 31dgn)
PREGNANT LADY'S NAAM--------LEEFTIJD-----ZW IN RONDE-----UITGEREKEND OP Miek---------------------26---------------------1------------------24-08-2011 (volgens internet) Kerssie-------------------33---------------------2-----------------02-09-2011 Sab----------------------24------------------3---------------------04-09-2011
STERRETJES NAAM-----------LEEFTIJD----ZW IN RONDE----STERRETJE GEWORDEN Mar22-----------------------24---------------------?---------------------Oktober 2008 Brendy----------------------21---------------------?----------------------25 december 2009 priscilla---------------------23--------------------2-----------------------25 december 2010
Hahaha aah nee, hij is hartstikke ziek! Dus heel veel eten zal hij niet, maar wil wel lekker voor hem zorgen 😃 Ennuh neuh hoor, Sab is er gewoon nog steeds 😃
soms heh vraag ik me ook echt af wat gasten op dit forum doen!! als ze vragen hebben worden ze ook niet heel veel wijzer op dit forum!!
ik bedoel t enigste wat je heir wijzer word is dat een appeltaart met schuddebuikjes erg lekker is *geloof t nog steeds niet maar ga t dus wel een keer proberen haha*
dat sommige mensen onder ons te veel op hun werk op internet zitten en dus soms spoorloos verdwijnen voor 5 min. * noem echt geen namen 😉 *
dat er een bepaald persoon wel 100 blz heeft vol geluld vanwege haar bloedverlies *zie mezelf sory meiden!!*
en verder veel ge pompompom
pompiediepom enz...
dat commentaar van feyenoord na de wedstrijd komt ie:
*uhm jah we hebben gewoon goed gespeeld maarja zij scoorden en wij niet* *uhm jaaaaah najah kijk wij hebben niet gescoord en zij wel* *jaaaaah maarja we hebben wel goed gespeeld en het was een mooie wedstrijd, maar zij hebben gescoord en wij niet*
hallllloooooow!! dat zien we ook wel aan het score bord hihi
zo priscilla ben er nu echt moest even dat gekakel door lezen. jmmr dat het vruchtje echt weg is maar wel goed nieuws dat het niet aan jou ligt en dat jullie meteen weer door kunnen, hoop dat het snel weer raak is
*knuffel*
en dit is dan HET bericht wat ons naar 300 brengt!!
heb trouwens vanmiddag van mark een tas gekregen die helemaal bij mn nieuwe jas past 😃 en we hebben heerlijke oliebollen gehaald!!! vanaaf eten we panini's
jah ben iig wel blij dat het helemaal schoon is... dat scheelt echt stel dat je nog curettage moet.. ben je eerst door de ellende van n mk gegaan en krijg je dat ook nog!!
net even weggegweest om foto's te halen waren ze er nog steeds niet!!!!!! nu wordenze opnieuw besteld! gggrrrr maar heb wel fotoboeken in de aanbieding kunnen scoren
wij hebben zelf 1 pot met sier vuurwerk en mijn neefje heeft heel veel en duur knal vuurwerk weet niet hoeveel hij heeft uigegeven
ben zelf niet zo van de vuurwerk, ik schrik er altijd van sier vuurwerk vind ik wel leuk, maar steek het niet zelf af. heb nog trauma van de basisschool van die filmpjes met handen zonder vingers enzo heel eng 😛