@Yente: balen dat je je zo shit voelt. Fijn dat je wel hulp hebt. Succes met je gesprek! Mooie luiertas 😊 Ik heb de versie rood met stippen op het oog
http://www.altijdleuk.nl/kinderwebwinkel-altijdleuk-categorieDetail.php?id=11&cid=4881&Lief! Vind die al duur (69,95) en weet niet of ik de indeling zo praktisch vindt. Ach, we hebben nog alle tijd 😊
@Emi: Fijn dat je echo goed was. Super om je pukkie weer te zien he? Wil je straks weten wat het geslacht is trouwens?
@Mirjam: balen, balan, balen. Daar krijg je toch de ongeritus van! Duimen voor de komende ronde dan!
Hier eindelijk uitslag gekregen. Het blijkt toch een blaasontsteking te zijn en die is dus nu om hoog gekropen, vandaar dat het ook wat hoger zeer doet en naar m'n rug trekt. Grrr, ik zei het 2 weken geleden al, maar gezien er geen ontsteking in m'n urine te zien was (was van 's middags), was er weinig reden tot zorg. Controle was ook niet nodig, ondanks het bloed erin. A fijn, goed dat ze nu ook naar m'n ochtend urine hebben gekeken. Hebben ze ook nog even onder de microscoop gehad. Benieuwd hoe dat er uitziet, een plasje onder de microscoop 😉 Moet straks antibiotoca ophalen. Nog even wachten welke ik mag gaan slikken, want ik ben allergisch voor bepaalde antibiotoca... Laat dat nu net degene zijn die ze voor wilde schrijven. Ben blij dat ik nu weet waar het door komt want nu kunnen we er wat aan doen. Vannacht weer krom gezeten en gelopen van de pijn 😞 Hopen dat het snel over is.
Meiden, leerschool voor jullie: laat je niet te snel afschepen en vraag of ze je urine ook nog even onder de microscoop bekijken voor de zekerheid als je zelf het gevoel hebt dat het een blaasontsteking is.
Ah, nog wat over je ziektekostenverzekering: je bloedonderzoek krijg je ook vergoed! Vele verzekeraars proberen het eerst op je eigen risico te zetten, maar hoor de van de vk dat je dit gewoon vergoed krijgt. Even achteraan bellen dus als ze het hebben gerekend!
Vanmiddag echo! Spannend, spannend, spannend weer! Lag vanmorgen lekker lang in bed en dacht er over na. Terwijl ik me alweer van alles in m'n hoofd haalde begon de kleine dame flink trampoline te springen 😊 Stelde me weer gerust. Ons meiske doet het vast helemaal goed. Benieuwd of onze kleine dame nog steeds een kleine dame is! We mogen pas om 15.00 uur, dus daarna laat ik het wel even weten. Gaan vanavond lekker uit eten om de 20 weken te vieren 😊 Lekker!!!