Dames hier kunnen jullie verder kletsen!
Link naar het voorgaande topic: stoppen in juni 2010 met de pil deel 3
Liefs
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Ikke82 schreef:Sorry, was ff weg, m'n kerel was thuis gekomen na dag werken... Liggen nu lekker op de bank naar hoe vind ik een vent te kijken.. Wel lachen hahah
Slaap lekker!!
D-81 schreef:@emi, ik kan me trouwens gelijk weer jouw lijst herinneren. Sorry dat ik niet eerst even gekeken heb.
@daantje, heb toevallig wel een beetje een verstopte neus, maar denk eerder dat het komt door het weer. Wat erg zeg van die vader! Zijn geen leuke dingen. Leuke meubeltjes hoor... Jullie zijn er lekker vlot bij. Heb je tenminste een extra stimulans om op te ruimen, niet slecht toch 😊
Nou, testen zijn in huis. Zie wel dat je met een pipet moet werken. Iemand ervaring, hoe doe je dit? Eerst urine ergens in opvangen?
D-81 schreef:Goedemorgen allemaal!
Zit al gedouched en wel achter de pc. Niet gebruikelijk voor mij voor de zaterdag en dit tijdstip. Dat heeft ook z'n redenen, want heb vanmorgen om 7.00u positief getest. IK BEN ZWANGER!!!!!! :):):) Moest toen heel nodig plassen, dus heb gelijk de kvtest maar gedaan. Het tweede streepje werd al snel zichtbaar, eerst licht maar binnen 30 seconden duidelijk zichtbaar. Heb daarna nog geprobeerd om te slapen, maar ik was natuurlijk helemaal hyper. Nog best onwerkelijk allemaal. Heb nog steeds nergens last van, niet anders dan gisteren. Beetje gevoelige borsten en af en toe flinke steek menstruatiepijn. Ga maar proberen wat te doen vandaag, zal niet meevallen hahaha