[align=left]Natascha, nooit zin in ijs en nu wel…. Klinkt goed!!!
Allegra, ik heb geen idee of dit normaal was voordat ik met de pil begon want dat is al zo lang geleden. Vergeleken met toen ik nog wel aan de pil was is het redelijk het zelfde. Het enige wat anders was is dat ik normaal gesproken de dag waarop of voordat het begint alvast wat bloed heb bij het afvegen of in mijn slipje terwijl het nu gewoon gelijk goed doorbrak. Vandaar dat ik het ook niet echt aan heb voelen komen.
Roos, dat kan ik me goed voorstellen meis. Ik was ook steeds jaloers op meiden die dan wel ongi werden! Ik ben in ieder geval druk bezig met ook een ongi dansje voor jou!!!
Emi, goed dat je bent overgestapt meid! Dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken. En dan mag je ook gelijk je ukkie nog even zien, helemaal top!!
Marloesspin, ik wist helemaal niet dat je gewoon buikspier oefeningen mocht blijven doen. Wel goed om te weten!
Zijn er hier onder de zwangere al meiden die minder/gestopt zijn met sporten? Ik heb zelf mijn eigen paard en wil eigenlijk wel zo lang mogelijk erop blijven rijden. Ik had in gedacht om, pas wanneer ik er echt niet meer op kom, te stoppen. Maar gelukkig hoef ik me dan ook geen zorgen te maken dat ik er af lig want ik heb echt zo’n brave goedzak.
Oja, wij zijn trouwens nu 5 maanden getrouwd. Net als velen hier dus ook nog redelijke newly weds ;)
[/align]