Allegra schreef:
Korel wat interessant! Ik ben blij dat Marleen allemaal vragen gesteld heeft, want ik ben ook altijd heel nieuwsgierig... Dit is weer een van die onderwerpen waar je eigenlijk niks van weet, vind ik altijd wel grappig om dan te lezen dat er van alles achter zit. Als ik ooit nog eens over binnenvaartschepen moet vertalen, kom ik jou lastigvallen ;-)
Haha mag wel 😉 Binnenvaart is een sector, wat niet zo heel erg bekend is 😉 Terwijl het toch een grote sector, voordat ik mijn man leerde kennen, kende ik het ook niet echt hoor, wist niet eens dat je er uberhaubt op kon wonen etc 😉 maja nu weet ik wel beter 😃
Chelke, Veel mensen denken dat het harstikke klein is, Dat je nog op stroobedden slaapt etc 😉 Ons schip is dan 86 meter lang, als je schip wat kleiner is heb je ook een wat kleinere woning, maar je hebt ook schepen van 135 m lang die hebben wel 3 woningen achterop. Ik heb gewoon alles wat je ook hebt als je in een 'gewoon' huis woont, Alleen ik kan niet ff tussendoor wat boodschappen doen 😉 hihi je moet je aardappels vergeten ofzo... 😉
Emi, Ik zou naar die andere VK praktijk gaan, Als je je hier niet goed bij voelt, je kunt gewoon overstappen!