Hallo dames,
ik ben hier 2 dagjes niet geweest en ik moest al 50 minuten bijlezen. VIJFTIG minuten! Maar het is hier zo ongelofelijk gezellig, dan is het maar normaal dat iedereen lekker babbelt over wat er is gebeurd he. Leukleukleuk!
Ik ga hier eerst efkes reageren, maar sorry als ik iemand vergeet, ok? 't Is echt zo veel allemaal!
@emi: jammer dat het nog niet helemààl over is, je misselijkheid, maar je kunt nu toch alweer plezante dingen doen. Dat had je even geleden niet gedacht, wel? Dus komt wel goed meiske! Nog eventjes geduld en koppig leuke dingen blijven doen! Ah ja, je vroeg nog of je Mama's Mooiste ergens op het WereldWijdeWeb kon zien. De pagina is
http://www.vt4.be/mamasmooiste. Er staan wel filmpjes op, maar ik weet niet of je héle afleveringen kan zien. En ik weet ook niet of je terug kunt gaan tot het begin.
@Marloes: fijn dat je nog blijft! 't Is hier idd veel te gezellig om zomaar weg te gaan als je zwanger bent. Je raakt toch aan elkaar gehecht eh. Vind ik toch.
@Lucinda en @ jong: welkom allebei. Hopelijk kunnen jullie snel onderaan ons overzichtje toegevoegd worden. Zoals jullie al wel zullen hebben gemerkt, is het hier enorm gezellig, kan je zagen en klagen hoeveel je wilt, en is het hier een goede lichting qua zwangerschappen. Je kunt het slechter getroffen hebben eh! 😊
@daantje: oh hoe plezant! Al die schattige dingen kopen voor uw dochtertje-in-spe. Dat is zoiets waar je al aan wilt beginnen vóór je zwanger bent. Zo lief allemaal, al die kleertjes en baby spulletjes! En dan een kinderkamertje enzo. Fijn fijn fijn! En wat lief van je familie, dat badje met die cadeautjes! 't Is ook echt een tof idee!
@korel: spannend, niet? Je eerste echo? Nog éventjes wachten en dan... Leuk om naar af te tellen!
@D81: en ja hoor!!!!! ZWANGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! Gefeliciteerd seg! Ben zoooo blij voor jou! Vind het zo super tof! Geniet ervan meiske! xxx
@Lylou: begrijp dat je schrok van die afscheiding, maar, zoals je ondertussen al hebt gehoord: normaal is dat echt niet erg hoor. Je lichaam zit nu eenmaal 9 maanden iets anders in mekaar als ervoor 😊
@Roos: meisje toch, ik leef zo met je mee! Moet zo erg zijn, zo eindeloos wachten, niet wetend waarop of waaraf. Zeker als je hier alles leest: zoveel zwangeren en de rest die vrolijk ongi wordt. Maar, zoals je zelf ergens wel weet, jouw tijd komt nog, echt wel. Ik zou ook he ha bellen. 't Is toch echt ni te doen zo eh. Dikke, dikke, dikke knuffel!
@bakkertje: Nou, jij gaat er ook goed tegenaan! Hopelijk is het deze keer raak!
@marloes: amai, als jij ni sportief bent, dan weet ik het ook ni meer! Ik kijk echt op naar sportieve mensen. Ben ik namelijk totààl niet. Ik denk dat je nog wel mag evrder lopen hoor. Dacht ooit ergens gelezen te hebben dat dat echt geen kwaad kon. maar als je niet zeker bent, kan je misschien geruster zijn als je het aan je ha vraagt.
@jeske: geen klachten en volgende week je NOD. Maar, zoals je hier al wel zult gelezen hebben: dat hoeft niets te betekenen. Succes! Ik duim!
@Aim: ook voor jou: ik duim!!!!
@sab: moet leuk zijn, al die fijne reacties op je ewangerschap! Hopelijk kan je de stroom bijhouden! 😊
@ikke: balen seg, dat je weer ongi bent! Maar we gaan ervoor eh meiske. Komaan! Gaan met die banaan!
Inderdaad: "we" gaan ervoor. Ook ik ben ongi geworden. Maar ik had het wel verwacht, dus no worries. Kga gewoon eens extra hard mijn best doen he, allee, ons best. Ben dan ook nog eens lekker "meurrig" geweest op café: nog niet zo zat dat m'n bed draaide, maar toch niet meer zo stevig op mijn poten, haha. Klinkt zo ordinair, maar 't was plezant. Vandaag ga ik trouwens alles is goed kuisen. Te lang uitgesteld, dus het gaat schrobben worden!