ikkemikketje schreef:o Pixxie hahaha lompe actie van me dus haha.
Wil jij trouwens weten wat het geslacht is van jullie kindje?of weet je dat al?Ik zie dat sommige het al heeel vroeg wisten.Wel fijn aan de ene kant, want ik heb nog niets gekocht voor dit kindje.Ik wil eerst weten of alles goed is en daarna wat het word, zodat ik gericht kan gaan kopen!
Ik zal proberen de aankomende tijd me een beetje te verdiepen in iedereen hier!
Hi Ikkemikketje!
Welkom! Wat een fantastische uitslag van je nkmeting zeg! 1:13.000 (heb ik nog nooit van gehoord!) Super!
Wij hebben ook een combi test laten doen en daar kwam 1:170 uit dus werd ons een vruchtwaterpunctie aangeboden. Was wel erg schrikken. De npmeting hebben we dinsdag gehad, de uistlag krijgen we na ongeveer 2 weken (gelukkig al bijna een week voorbij). Maar goed, als de uitslag maar goed is!!
Wij weten al wel wat het wordt (maar verklappen het niet ;-)) voor de npmeting kregen we een echo en daar hebben we het op gezien. De bevestiging hiervan krijgen we met de uitskag van de vruchtwaterpunctie. Bij ons staat alles on hold totdat we de uitslag hebben, dat zul je begrijpen.
Ik vond het al heel fijn het geslacht te weten (wij zijn er nog niet uit over een naam, dus dan is het wel lekker dat je alleen hoeft na te denken over een jongens/meisjes-naam. Dat geeft wel rust naar mijn mening.
Maar ik zou zeggen: lekker genieten jij he! Fantastisch toch?!!
Groetjes, Eve