Klets hier maar verder!
Uitgerekend april 2011 Deel 2
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
eve74 schreef:
Hallo meiden,
Sorry, ben een tijd niet geweest, erg druk geweest met werk vooral en in de weekenden ook, 's avonds ben ik nog best moe moet ik zeggen.
Maar ook even dit ego-bericht:
Wij hebben afgelopen maandag de uitslag gehad van de combinatietest. Helaas viel deze tegen: kans van 1:170 op een Down kindje. (gemiddeld is dit 1:300 en bij een kans kleiner dan 1:200 (dus van 1:2 tot 1:199) spreken ze van een verhoogde (hoge) kans).
Erg geschrokken natuurlijk, gingen er echt niet voor lief uit van een goede uitslag, zo zijn we helemaal niet, en je weet dat het twee kanten op kan, maar toch was het schrikken. De nekplooi van 2,3 mm was okay, maar een van de twee bloeduitslagen waren verhoogd. Deze nekplooi, bloed en leeftijd, alles gecombineerd, maakte de uitslag.
Er is meteen een gesprek bij het UMC (WKZ) voorgesteld om de mogelijkheden en risico's van een vruchtwaterpunctie te bespreken, dit gesprek hadden we gisteren. We hebben afgesproken dat we het morgen laten weten wat we willen.
We hebben eigenlijk al (voor zover we nog steeds niet alsnog twijfelen, gek word je ervan) besloten dat we de vwp doen. Kans op een miskraam is door het onderzoek 0,5 (ziekenhuis zei) 0,3 procent verhoogd, maar met de uitslag hebben we wel 95 % zekerheid of het een Down kindje betreft.
Zo moeilijk.... Word eigenlijk nog steeds gek van alle gedachten in mijn hoofd, echt teveel om te delen met jullie nu….
De uitslag volgt met 2-3 weken, dus moeilijke periode tegemoet. Proberen zo positief mogelijk te blijven: 1:170 is toch wel klein, maar toch….
Meiden, hoop dat het allemaal goed gaat met jullie! Wilde jullie alleen even op de hoogte brengen!
Liefs, Esther
Swase schreef:Of toch een meisje? Dat piemeltje wat ik zie zit te hoog voor een piemeltje geloof ik.... hihi
Mijntje schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=IWTPFOKL
Hierbij alle foto's van ons prachtige meiske 😊 :) 😊
Sorry ben beetje trots geloof ik haha
vlinder82 schreef:@lin thanx voor je reactie.. maar als ik dan bij 3d ook een dvd of meer foto's wil moet ik er OOK weer extra voor betalen.. Houd het dan maar gewoon bij de 2D.
@mirre dat is best goedkoop dan 2d incl. dvd! Ja, er zit hier in de buurt maar één en die is dus best prijzig! Ach, ik ben morgen ook alweer 16 weken dus hopen dat ze het dan wel goed kunnen zien!