liefdevol schreef:dreampje, jeetje.......heb niet geweten dat je een miskraam hebt gehad en ook nog van een tweeling. hoever was je toen als ik vragen mag? poeh wat een verdriet allemaal. sterkte meis....
Ik was precies negen weken toen we kregen te horen dat beide hartjes niet meer klopten, het zou zowiezo een gecompliceerde zwangerschap worden (eentje waarbij veel artsen aanraden tot 34 niets aan te schaffen) maar we wilden ervoor gaan, het was een 1eiige tweeling in 1 vruchtzak, dus uit 1 eitje en 1 zaadje waren twee kindjes gekomen, daarnaast was er nog de vraag of ze niet vergroeid zouden zijn (siamese tweeling) maar dat bleek niet zo te zijn, een normale 1eiige tweeling heeft wel gewoon twee vruchtzakken, dat kan je zien als ieder kindje zijn eigen boterham, en nu moesten ze die delen. Heb ook veel afscheid moeten nemen, want deze zwangerschap hebben ze een curretage gedaan, die bleek bij de eerste ongi erna niet goed te zijn gedaan, nogmaals curretage, controleecho om te kijken of ik schoon was dat was gelukkig zo, weer op een ongi wachten en dat was meteen de laatste ongesteldheid weer....Maar elke keer het verdriet heeft erin gehakt, het is simpel 22 maart kreeg ik te horen dat ze niet meer leefden, 23 maart had ik mijn 1e curretage, 18 juni de tweede, en 16 juli was mijn ongi, dus het heeft ons wel wat tijd gekost, en ik ben de jongste niet meer...maar misschien is het ook goed geweest om het te verwerken....
Ik ga gauw boodschappies doen, tot later!!!