Goedemorgen meiden!!
Heb een hoofd vol met watten, dus probeer op iedereen te reageren, anders alvast sorry... :oops:
Pixxie wat een eikel zeg, die baas van jou... Denk jij alles voor elkaar te hebben, draait hij het terug omdat anders je collega te veel zou werken. Nou wat dacht hij dan van jou, in zwangere toestand??!! Als het te veel zou zijn, zou ze het niet aangeboden hebben toch? En hij moet echt over de brug komen met een contract, dat heeft al veels te lang geduurt. Zou als ik jou was inderdaad zsm contact opnemen met jullie soort UWV en dit aankaarten, zo kan hij niet blijven aanrommelen met zijn personeel. Nog even wachten meis, en dan weet je eindelijk ook of Pukkie een meisje of een jongetje is 😃
Soetje jij bent flink aan de shop geweest zeg, leuk!! Mooie buikfoto's, je kunt het al goed zien 😊
Isja de hartslag van onze Ukkepuk is rond de 160, en dat is toch echt een ventje 😉 zo zie je maar, bakerpraatjes zijn toch echt alleen maar praatjes 😉
Regenboog een beetje bijgekomen al van al die lange ritten dit weekend?
Mijntje ik vind Lara echt een mooie, stoere naam!! Past goed bij Milan en Madelief. En een commode voor 30 euries is geen geld 😃 Lang leve Marktplaats 😉
Ampie positie strings? :shock: echt nooit van gehoord... Gelukkig past wat dat betreft alles nog bij mij zonder dat je rolletjes ziet (alleen nog grotere BH moeten aanschaffen). Fijn dat je de kleine weer hebt gevoeld!!
Vlinder wat een mooie echo foto's!! Hoe was het feestje van je oma?
Daantje is alles gelukt met het ophalen van het kamertje?
1981 wij hebben het kaartje al uitgezocht, was een gedoe, vond niets leuks genoeg, zijn uiteindelijk geslaagd voor een heel leuk kaartje met eigen foto bij
www.baby-cards.nl Lin wat gaaf dat die kleine richting de hand van je vriend schopte 😃 zoooo gaaf zeg!! Misschien dat ze het hoorde dat hij zijn hand er op legde? Vanaf 17 weken kunnen ze horen namelijk, en alles komt veel luider door in de bm dan in het echt. Een zwangerschapsbelletje op je buik, klinkt voor een kindje als een kerkklok 😉 Nog even wachten, en dan voelt hij het ook!!
Swase lekker maar erg druk weekend gehad dus!! Denk dat je in januari ook nog vroeg genoeg bent hoor, denk ook het verstandigst, anders moet je alle gekochte spullen weer mee over verhuizen, neemt toch extra ruimte in beslag in de verhuiswagens!!
Liefdevol balen dat je nog iedere ochtend moet spugen 😞 Lekker rustig aan blijven doen dus, zo veel dat kan!!
Meiden met hoofdpijn, allemaal veel beterschap!!
@ hier: zaterdag verjaardag gehad van een vriend van vriendlief. Diens vriendin is ook zwanger, 10 weken, dus een maand korter, maar haar buik is al 3x zo groot geloof ik. Had voor het eerst mijn buikband om (kon ik lekker mijn spijkerbroek aan met knoop open ;)), zo kon iedereen in ieder geval zien dat ze niet de enige is. Was best wel een beetje jaloers op haar buik, stom he? Terwijl zij er juist van baalt, omdat ze bang is dat ze over een tijdje echt gigantisch is. Maar volgens mij ben ik vanaf zaterdag wel bezig met een groeispurt. Daarvoor was het 's ochtends echt niets, nu heb ik al een klein buikje, en je ziet aan de vorm ook echt dat het niet van darmen is, maar van de kleine. Voel die bol ook echt heel duidelijk zitten. Ga morgenochtend als het lukt er foto's van maken! Vandaag voor het eerst sinds een week weer op locatie aan het werk, voor een half dagje. Maar dat voel ik wel zeg!! In m'n bekken en m'n onderrug. Dus zo nog even volhouden in de auto, en dan thuis op de bank liggen verder thuis werken.