hahaha lin geweldig toch, wat heerlijk zo'n man!!
huh wat dom, ik heb al 7 regels maar nog niks gehoord. nou ja ik wacht wel af. heel apart, mag je toch zelf wel beslissen?
liefdevolOud lidBerichten: 648Lid sinds: 1 januari 2005
liefdevol schreef:he ff vraagje. mag je nu helemaal gene roomkaas? jawel toch? wat moet er op staan of juist niet wil je het mogen? ik vergeet dit steeds hihi. ik ben gek op salami met roomkaas (in 3en vouwen en op tafel voor verjaardagen)
Snow schreef:vlinder: daantje kreeg vandaag de uitslag van de 20-weken echo. leuk dat je buik al echt groeit!
Snow schreef:http://www.degrotespeelgoedwinkel.nl/vergroting/01-505-1214.html?PHPSESSID=pja8jq2s9ih1rkb2jqsd88c6a3
dit wordt hem ..
mama's van meisjes: wat voor pop hebben jullie?
Pixxie schreef:Ik heb ook wat... Gisteren tijdens de vergadering besloten dat ik een zwarte zwangerschapsbroek ga bestellen op kosten van de baas, maar nu kan ik niks vinden! Het moet namelijk een pantalon zijn, en weer zo goedkoop mogelijk..
Pixxie schreef:Vind jullie medeleven gewoon hartverwarmend 😃 Ik weet niet zeker wanneer ik iets op het forum kan plaatsen, maar daar vind ik nog wel wat voor 😉
Dus de stand is nu 5/5?
Ampie schreef:Trouwens voor de mama's die zich willen ontspannen 😃 Op hyves heb je een leuke boerderij spel! Dreampje je moet wel beter je landjes onderhouden hoor :lol:
Dreampje schreef:Ik kan hier (=het werk) wel op forums maar niet op hyves, das geblokt, dus ik heb vanmorgen tegen zessen nog even de boel bijgehouden, en dan kan ik niets meer tot ik thuis weer achter de comp. zit, dus houd jij het maar ff bij voor me ;)
Ampie schreef::lol: Net je onkruid weggehaald een zag dat je mijn bloem gejat had :lol: