vlinder82Oud lidBerichten: 2.904Lid sinds: 1 januari 2005
Thanx voor de tips meiden :)!! Zal nog eens even rondsnuffelen...
Lin23 schreef:Pixxie: goed besluit om je ziek te melden. Vrijwilligerswerken met oudere mensen klinkt ook heel leuk en is ook nog heel nuttig.
Lastige situatie met je moeder. 😞 Kun je daar met haar ook over praten of gaat dat niet? Misschien dat het rust geeft als je met haar besproken hebt dat je er misschien niet bij kan zijn tegen het einde... Fijn in elk geval dat je vriend sowieso gaat dan.
1981 schreef:Lieve meiden, ik heb de laatste week niet echt goed kunnen bijhouden wat hier allemaal geschreven is, moet toegeven dat ik me de laatste weken, misschien wel maanden nog nooit zo vreemd gevoeld heb........heb het gevoel alsof alles te veel is, dat ik alleen maar kan mopperen, ook al wil ik dit niet. Weinig dingen zijn goed en ik mis soms gewoon even iemand die belt en vraagt hoe het is. Maar ja, iedereen denkt ze is zwanger, iets wat ze zo graag wilde, dus alles zal wel goed gaan. Sorry dat ik hier even mijn beklaag doe, maar dan weten jullie waarom ik eigenlijk niet vaak meer iets schrijf, kost me veel energie.
Denk wel aan jullie hoor.