geboortekaartjes.nl
babyfactory.nl
pixxie; thanx.. ze vond het echt zo leuk in de sneeuw. ze zei steeds: 'oh oh oh'
SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
Snow schreef:haha oeps.. mijn man veaagt weleens iets en dan zit ik zo aandachtig hier te lezen dat ik niet op hem let.. zegt hij net (voor de grap)
ik denk dat ik ook maar eens een account aanmaak op dat forum van je :D
Snow schreef:Swase: eng he die sneeuw en fietsen. Ik doe het niet, heb een kind voorop en er 1 in mijn buik. Veel te gevaarlijk als ik val.
Liefdevol; gek verhaal van je hoofdpijn, dat er iets knapte en die druk. Wel lekker dat je hebt door geslapen vannacht! Gefeli met je 4 maanden zw.schap!
Pixxie; wat leuk een pakket!!! En jammer dat je zo ver weg woont, even een bakje doen bij je moeder kan dat niet helaas.. ook jammer dat jij met Liam niet eerder naar NL kunt.
Vlinder; ooohh zo lekker he zuurkool! Kan dat wel 2 keer per week eten haha. Ik maak altijd een pan vol en dan vries ik nog voor 2x in.. Mmmm lekker. Tievallig had ik het gisteren ook; enorm duizelig en daardoor misselijk.. ik zei maar tegen mijn man: ‘blijf bij me zitten hoor, straks val ik flauw..’ ik vond het doodeng. Ik ben naar bed gegaan en het bleef maar draaien om me heen. Mijn hart klopte ook heel snel. Vandaag weer even 1 moment gehad.. hoe ist bij jou nu?[ik was niet benauwd]
Ooh lees nu dat je naar de dokter gaat.. en nu dat je bent geweest: misschien dus hyperventialtie.. ik heb het 1 keer gehad en dat is zooo vervelend! Sterkte, knuf!!!!!!!
Zon: gelukkig heeft je werk niet meer gebeld en heb je vandaag lekker je eigen dingetje kunnen doen.
Vwz; gefeliciteerd met je goede echo!
Gewicht: ik begon met 74.8 kg en woog gisteren 76.6 kg, ben dus 1,8 kg aangekomen..
Ik ben trouwens 1.74 m
1981: ik heb het blokker krantje nog niet gehad.. welke is het>? Alecto D85? Ofzo)