Haha, Mijntje goed mikken inderdaad 😉 Mn neefje is de 10e jarig. Verder hebben we alle vrijheid die maand 😉
Ampie, voel me nu best dom, maar was het geduldige nou sarcastisch bedoeld of niet?
PixxieOud lidBerichten: 6.013Lid sinds: 3 juni 2008
Mirre schreef:Dat dacht ik al meis 😉 9 pond voor een pasgeboren baby is namelijk wel aan de "zware" kant ten opzichte van het gemiddelde, maar dat is niet voor niets slechts een gemiddelde 😉 en daarnaast zoals ik zei, volkomen logisch gezien hoe lang je nichtje nog binnen heeft moeten zitten!
Pixxie schreef:Nou dat valt wel mee hoor, ze was namelijk de 25ste uitgerekend. Maar ze heeft veel extra echo's gehad omdat Hope dus ook vrij zwaar werd geschat. Toen ik zwanger was van Liam en hij op 8 pond werd geschat deden schoonzusje en schoonmoeder daar ook negatief over, en daar heb ik ze poosje geleden ook nog ff (op een leuke manier) aan helpen herinneren.
Lin23 schreef:O, Mirre: je postte tegelijk 😉
Wel gek dat je het nu alweer voelt en zo vaak.. Het lijkt mij wel vreemd dat je het met 14 weken al voelt en dan ook nog meteen zo vaak en duidelijk, maar wie weet 😃 Zou wel gaaf zijn natuurlijk! Ik voelde overigens de eerste keer meer een soort luchtbelletje en daarna wat meer als een klopje/plopje van binnen. Ik voel het niet heel vaak en zeker nog niet elke dag/ lang achter elkaar...
Mirre schreef:Regenboog begrijp ik het goed: je schoonvader EN je stiefschoonvader samen in 1 huisje?? Bijzonder zeg!